Dit soort posts zouden banwaardig moeten zijn. Wat een achterlijkheid.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja het enige waar gio beperkt in is het spelersmateriaal
voor de rest zijn al die verhalen allemaal bullshit
Ik denk dat het moeilijker is om als trainer bij feyenoord prestaties te halen zoals gio dat gedaan heeft de afgelopan jaren dan met het materiaal wat ajax tot zijn beschikking heeft.
Zet gio bij ajax neer en hij wordt 4 jaar achter elkaar kampioen
zet cocu bij ajax neer en hij wordt jaren kampioen
zet frank de boer weer bij ajax neer en hij wordt jaren kampioen
Ik sla gio hoger in dan clowns als ten hag bosz en nog meer van die clowns die een middelmatige carriere hebben gehad. Van gaal is gewoon een achterlijke clown.
Jones is een prima keeper. Dat blijf ik bij. Botteghin ook. Mijn twijfels beginnen bij vd Heijden en spelers als Nieuwkoop, Diks, Van Beek, Amrabat, Toornstra en nu ook El Ahmadi die is gewoon op. Larsson trekt ook in elke duel z'n poot terug en Boetius is een slappe speler.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:38 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Jones is onderdeel van het probleem. Zoals ik zei: hij pakt nooit punten voor je. Lijkt me toch wel belangrijk voor een keeper. Daarnaast ook handig als hij een beetje mee zou kunnen voetballen.
Ik heb het over dit seizoen en afgelopen seizoen. Sentiment uit het verleden?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je bent een volslagen mongool als je op basis van sentimenten blijft hangen in het verleden waardoor Feyenoord nooit verder zal komen. Of kloot jij komende seizoenen liever wat aan?
En ik zeg nergens dat Bosz de redder is. Ik zeg alleen dat het een optie is imo.
Echt hè.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit soort posts zouden banwaardig moeten zijn. Wat een achterlijkheid.
ik hou me bij keiharde feiten jongenquote:Op zondag 25 februari 2018 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aannames feiten noemen.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik hou me bij keiharde feiten jongen
keiharde feiten
keiharde feit is dat cocu, gio en frank de boer keiharde prijzen hebben gewonnenquote:
Dat is een feit jaquote:Op zondag 25 februari 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keiharde feit is dat cocu, gio en frank de boer keiharde prijzen hebben gewonnen
bosz is na 2 maanden alweer ergens weggestuurd ...en ten hag zal het ook niet redden.....
Europaleague-finale halen met Ajax is wel een prestatie hoor.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keiharde feit is dat cocu, gio en frank de boer keiharde prijzen hebben gewonnen
bosz is na 2 maanden alweer ergens weggestuurd ...en ten hag zal het ook niet redden.....
Hij riep ook al dat ie hoopte dat Ajax zou winnen vandaag.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat El Ahmadi nog niet op is, maar dat hij omdat hij een positiespeler bij uitstek is door het gebrek aan idee achter het spel nu alles op ervaring en felheid moet doen. Er wordt in mijn ogen nu iets onmogelijks van hem gevraagd, helemaal in potten als vandaag als hij wandelaars als Vilhena en Amrabat naast zich heeft. Die zorgen allebei voor gaten die Usain Bolt nog niet zou kunnen dichtlopen. Dan lijkt het dus te vaak dat El Ahmadi te laat komt omdat hij het niet meer kan belopen.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jones is een prima keeper. Dat blijf ik bij. Botteghin ook. Mijn twijfels beginnen bij vd Heijden en spelers als Nieuwkoop, Diks, Van Beek, Amrabat, Toornstra en nu ook El Ahmadi die is gewoon op. Larsson trekt ook in elke duel z'n poot terug en Boetius is een slappe speler.
volgens mij is er vorig seizoen 7 x een wedstrijd verloren in de El door ajax ...en dan nog de finale halen ....quote:Op zondag 25 februari 2018 20:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Europaleague-finale halen met Ajax is wel een prestatie hoor.
En Ten Hag zal het ook niet redden, heb jij een glazen bol dat jij dat als feit weet te presenteren?
Als Klaas eenmaal over zijn toeren is dan is hij niet meer te houden.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Om 9 uur zet de begeleiding de WIFI uit.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Klaas eenmaal over zijn toeren is dan is hij niet meer te houden.
quote:Op zondag 25 februari 2018 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Klaas eenmaal over zijn toeren is dan is hij niet meer te houden.
Zo zet hij het weer op het krijsen als zijn dwangbuis aan moet.quote:Op zondag 25 februari 2018 21:00 schreef Klummie het volgende:
[..]
Om 9 uur zet de begeleiding de WIFI uit.
Deze ken ik alquote:
Vilhena is een prima loper, El Ahmadi is aan de bal dramatisch en komt erg vaak te laat. Je middenveld klikt niet. Tapia , Vilhena en Jorgensen is de beste optie nu. Met RvP als spits.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat El Ahmadi nog niet op is, maar dat hij omdat hij een positiespeler bij uitstek is door het gebrek aan idee achter het spel nu alles op ervaring en felheid moet doen. Er wordt in mijn ogen nu iets onmogelijks van hem gevraagd, helemaal in potten als vandaag als hij wandelaars als Vilhena en Amrabat naast zich heeft. Die zorgen allebei voor gaten die Usain Bolt nog niet zou kunnen dichtlopen. Dan lijkt het dus te vaak dat El Ahmadi te laat komt omdat hij het niet meer kan belopen.
Vandaag viel me op dat ook Vilhena vaak te laat was en zijn duels niet won, wat normaal een sterk punt van hem is, zijn duelkracht. Dat is nog een aanwijzing dat het positiespel echt niet klopt.
Ook dat een speler als Berghuis vandaag onzichtbaar bleef wijst daarop want die speelt al helemaal op inzicht. Als je geen idee hebt waar je medespelers naartoe horen te lopen, dan moet je dat in je eentje allemaal gaan dirigeren en mensen in de voeten gaan spelen zodat de snelheid er ook nog uit gaat.
Dan verschillen we daarover van mening, tenzij jij bedoelt dat hij heel veel kan lopen. Ik erger me kapot aan zijn eindeloze geloop en verkeerde gedraaikont als ie de bal eenmaal heeft.quote:
Dat te laat komen is dus denk ik doordat de rest overal en nergens rondloopt en het feit dat hij de bal bijna nooit kwijt kan ook. Daarnaast heeft hij de neiging erg behoudend breed en terug te tikken zodra het een beetje niet loopt. Het enige wat ik echt storend vind aan hem is dat hij probeert te schieten van afstand terwijl dat nooit ergens op lijkt (behalve die keer tegen Sevilla).quote:El Ahmadi is aan de bal dramatisch en komt erg vaak te laat.
Eens. Wat betreft de poppetjes denk ik dat het momenteel geen reet uitmaakt met het gebrek aan tactisch inzicht wat Gio etaleert wekelijks.quote:Je middenveld klikt niet. Tapia , Vilhena en Jorgensen is de beste optie nu. Met RvP als spits.
Vorm is iets fascinerends, zeker voor spitsen. Misschien is hij vorig seizoen wel boven zichzelf uitgestegen en is dit zijn niveau.quote:Op zondag 25 februari 2018 22:17 schreef Elan het volgende:
Wtf is het probleem met Jorgensen eigenlijk tov vorig seizoen, komt amper in scoringspositie, ook vandaag weer.
Ik vind hem totaal niet "voldoen in zijn rol", want als ie voldeed zou ie box to box ballen afpakken, duels winnen en druk zetten. Vandaag (en al heel vaak dit seizoen) is het een domme loper die dankzij zijn fysiek en op wilskracht nog weleens voor de goal komt en aardig kan schieten.quote:Op zondag 25 februari 2018 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Vilhena voldoet in zin rol. Box to box.
Karim bakt er mede niks van doordat hij -zoals ik ook al beaamde- alles opzij of teruglegt wegens gebrek aan positiespel en dus spelers die aanspeelbaar zijn.quote:Karim bakt er niks van, komt elke keer te laat en speelt elke bal terug of opzij.
Tapia vind ik bij uitstek iemand die alles in één tempo doet en dat is het tegenovergestelde van dynamisch. El Ahmadi is juist iemand die temporiseert en het tempo bepaalt.quote:Ik heb daar liever Tapia. Die is veel dynamischer.
RvP kan echt veel meer dan balletjes afwachten dus ik zou dat verspilling vinden.quote:Op 10 zie ik dan Jorgensen als speler met diepgang en dan RvP lekker balletjes afwachten zoals Klaas Kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |