Over linda hebben mensen dingen tegen madi gezegd, dat die loopt te stoken en te liegen over madi.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij over Linda als je ze nu hoort in ieder geval
Ja.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Oh madi heeft dus ook gehoord dat linda over haar praat achter haar rug om. Romy zegt dat linda ook mooie dingen over madi zegt.
Madie zegt nooit wat achter Linda's rug om mhhhhhhhquote:
Is ze nu wel weer terug dan, de ene zegt ze ligt in het ziekenhuis een ander zegt ze ligt in bedquote:Op zondag 25 februari 2018 18:22 schreef DaniqueV het volgende:
Kijk dat siert Room weer, ze heeft voor fay een boeddha gekocht voor 12 euro...omdat ze zo met haar te doen had, ziekenhuis geweest, zo ziek
Volgens mij is ze terug. Ligt in Keetje denk ikquote:Op zondag 25 februari 2018 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ze nu wel weer terug dan, de ene zegt ze ligt in het ziekenhuis een ander zegt ze ligt in bed
Ik heb niet gezien op mijn 2 streams maar las hier paar keer dat ze terug was.... ook iemand die zei, zij had verder ook geen medicatie meegekregen, gewoon uitziekenquote:Op zondag 25 februari 2018 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ze nu wel weer terug dan, de ene zegt ze ligt in het ziekenhuis een ander zegt ze ligt in bed
Is bezeten door een poltergeist...quote:Op zondag 25 februari 2018 18:22 schreef Zeyina het volgende:
Romy over Fay: Die heeft de griep door haar hele lichaam heenDat arme kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |