Heerlijk filmpje weer. Lekker minachtend de naam van Bergwijn zogenaamd niet weten, hem vervolgens rups noemen en zeggen dat hij de bal verkeerd raakte bij die goal. Prachtventquote:Op maandag 26 februari 2018 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niks over PSV, valt toch weer tegen

Denk dat het gelijkspel van Ajax een flinke boost heeft gegevenquote:Op maandag 26 februari 2018 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lang geleden dat ik zo content was met PSV als gistermiddag.
Die 1-2 was dan wel weer tenenkrommend en typerend, je zou denken dat zo'n verdediger wel ongeveer weet wanneer je een bal het beste even uit kan schieten. Maar voor de rest zag het er allemaal alleraardigst uit.

Zegt ie nou aan het einde dat alle journalisten tegen ajax zijnquote:

En dan zijn er Ajacieden die ons Calimero noemen.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zegt ie nou aan het einde dat alle journalisten tegen ajax zijn
95% van Foxsports en Studio Voetbal slaapt in een ajax pyjama

Als het erop aankomt huilen we allemaal om dingen die bij onze clubs gebeuren.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan zijn er Ajacieden die ons Calimero noemen.

En die Tagliadinges kreeg geel voor de overtreding, daarna nog een keer geel voor het opstootje en mocht blijven staan. Hulde aan de scheidsquote:Op maandag 26 februari 2018 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De keeper had ook rood kunnen krijgen voor bij de strot grijpen. Ja zo is er altijd wel wat

Sjaak wordt door de meeste Ajacieden ook totaal niet serieus genomen anders.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan zijn er Ajacieden die ons Calimero noemen.

"Boekeltje"quote:Op maandag 26 februari 2018 19:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Heerlijk filmpje weer. Lekker minachtend de naam van Bergwijn zogenaamd niet weten, hem vervolgens rups noemen en zeggen dat hij de bal verkeerd raakte bij die goal. Prachtvent

Dat blad is echt ver afgezakt.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:20 schreef TehRocks het volgende:
De schrijver van 'Feyenoord is PSV voorbij' is nu hoofdredacteur bij VI

Valt wel mee hoor, ze hebben leuke interviews met ook wat minder bekende spelers en ze hebben wel echt kennis van zaken. Zo'n kop destijds is achteraf een blunder, maar de aankopen van Feyenoord leken wel echt goed voor dit seizoen. Soms is er geen peil op te trekken.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat blad is echt ver afgezakt.

Clipjes?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 08:48 schreef Gutanoth het volgende:
er heeft hier vast wel iemand clipjes van VI

Oooh, clipjes!quote:Op dinsdag 27 februari 2018 08:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
ja, leuke stukjes met gezeik over psv. Ik ga niet dat hele programma zitten kijken

Dit wordt al jaren gezegdquote:Op dinsdag 27 februari 2018 12:55 schreef Logic91 het volgende:
PSV zal komende zomer moeten aanhaken of we doen de aankomende jaren nergens om mee vrees ik.

Ik geloof niet dat het bij Ajax aan de wil ontbreekt.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 12:55 schreef Logic91 het volgende:
Ajax heeft een eigen vermogen van 175,5 miljoen euro! Dat is echt ziek veel. PSV heeft een EV van 33,6 miljoen (per 30 juni 2017). Dan is de eerste plek toch alleen maar knapper. Als Ajax wil kunnen ze de concurrentie op een lichtjaar afstand zetten met zulke financiële verschillen. PSV zal komende zomer moeten aanhaken of we doen de aankomende jaren nergens om mee vrees ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |