doe me een lolquote:Op zondag 25 februari 2018 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Feyenoord was slecht. PSV had een goede tacktiek en speelde voor de verandering eens best goed. Niks meer, niks minder volgens mij. Voor de verandering eens 90 minuten heel rustig een wedstrijd kunnen zien. Apart zo in de Kuip.
PSV was ook slecht. Feyenoord heeft alleen heel knap nog véél slechter gespeeld.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Feyenoord was slecht. PSV had een goede tacktiek en speelde voor de verandering eens best goed. Niks meer, niks minder volgens mij. Voor de verandering eens 90 minuten heel rustig een wedstrijd kunnen zien. Apart zo in de Kuip.
Een vd weinigen met winnaarsmentaliteit. Maar dat is vies bij Feyenoord.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leugens. Wel in de zomer graag. Optyfen met die diva.
Vanmiddag al gezegd; Berghuis heeft absoluut geen winnaarsmentaliteit. Alles behalve zelfs.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een vd weinigen met winnaarsmentaliteit. Maar dat is vies bij Feyenoord.
Ik kan hier wel wat spelfouten ontdekkenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik word dit zo zat week in week uit verlies of gelijkspelen tegen matige kut kk tiems
Nou kan ik met vandaag leven, maar ben alsnog boos had moeten winnen
wel mooie kool vilena maar verder sloeg het nergens op
gio out van gastel weg wouters opzouten teid voor vers bloed in deze matige kut kk selectie !!!!!
ja op het moment boeit me dat even niet.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kan hier wel wat spelfouten ontdekken
Tsja..quote:
Ja klopt doeiquote:Op zondag 25 februari 2018 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer jongens. Waren er een aantal die het vandaag niet op konden brengen. Backjes waren vandaag niet heel erg goed hè?
Ik ben het wel met je eens Scrum. Berghuis is een naar mannetje.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:48 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis is gewoon een vies vervelend arrogant mannetje zodra hij niet 2 of 3 spelers boven zich heeft die nog beter/ervarener zijn zoals vorig jaar met Elia en Kuyt.
quote:
Bedankt voor je backupquote:Op zondag 25 februari 2018 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens Scrum. Berghuis is een naar mannetje.
Dummie is niet zo slim hequote:Op zondag 25 februari 2018 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Scrummie pleit voor een direct vertrek van Berghuis.
je mag god anders wel op zijn blote knieën bedanken dat Berghuis is gekomenquote:Op zondag 25 februari 2018 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt voor je backup.
Het duurt altijd even voordat andere mensen in gaan zien wat echte kenners al even constateren.
Ga er nou niet op in.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag god anders wel op zijn blote knieën bedanken dat Berghuis is gekomen
hij heeft er zelfs heel veel geld voor laten liggen
Gelukkig was elke cent 't hem waard.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
je mag god anders wel op zijn blote knieën bedanken dat Berghuis is gekomen
hij heeft er zelfs heel veel geld voor laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |