Wel slim van die vrouwen dan. Heb je een dagje maand geen vreten omdat je perse louboutin-schoenen wilde kopen.. Even Tinder aanswingen.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:52 schreef cherrycoke het volgende:
sommige dates van de vrouwen zijn er alleen op uit om gratis te eten, ook die heb ik meegemaakt.
Ik met mijn hopeloze harses stap er ook iedere keer weer in, bij lexa betaald voor een jaar lid geweest en ik zeg lekker niet doen de tyfus, als je niet betaald dan is iedereen opeens geïnteresseerd en als je betaalt nul komma niks meer.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:55 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wel slim van die vrouwen dan. Heb je een dagje geen vreten omdat je perse louboutin-schoenen wilde kopen.. Even Tinder aanswingen.
https://www.facebook.com/(...)os/1644453222281843/quote:Op zondag 25 februari 2018 14:52 schreef cherrycoke het volgende:
sommige dates van de vrouwen zijn er alleen op uit om gratis te eten, ook die heb ik meegemaakt.
Die webmasters moeten branden voor misleiding!quote:Op zondag 25 februari 2018 15:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik met mijn hopeloze harses stap er ook iedere keer weer in, bij lexa betaald voor een jaar lid geweest en ik zeg lekker niet doen de tyfus, als je niet betaald dan is iedereen opeens geïnteresseerd en als je betaalt nul komma niks meer.
ja gaat leuk zoals ik vorige keer ook zeiquote:Op zondag 25 februari 2018 15:14 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Hoe is het met je LSD experiment?
Al level limitless gehaald? Of moet je nog fijn-stemmen?quote:Op zondag 25 februari 2018 15:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ja gaat leuk zoals ik vorige keer ook zei
is beetje offtopic alleenquote:Op zondag 25 februari 2018 15:34 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Al level limitless gehaald? Of moet je nog fijn-stemmen?
quote:Op zondag 25 februari 2018 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)os/1644453222281843/
klinkt niet herkenbaar maar ik zie eruit als Brad pitt op een dating site en woon in Amsterdamquote:Op zondag 25 februari 2018 16:41 schreef PzKpfw het volgende:
Dat is toch algemeen bekend? Tenzij je eruit ziet als Brad Pitt en in een dichtbevolkt gebied woont heb je op dergelijke apps/websites als man weinig te zoeken. Enkel die ene chubby bergtrol uit het dorp is geen fake account
Dat is toch ook weggegooid geld. Het niveau van hulp is vergelijkbaar met dat van users in r&p. Ze doen maar wat.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:15 schreef Zolderkamer het volgende:
Eehm TS, het is niet echt verstandig om met je instelling over vrouwen en woedeaanvallen te gaan daten denk ik..
In plaats van geld uit te geven aan badoo kun je beter geld uit geven aan de zorg die je nodig hebt
Verwacht jij dan ook serieus van users in R&P dat ze je hulp kunnen aanbieden als een gekwalificeerd psycholoog ?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:28 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat is toch ook weggegooid geld. Het niveau van hulp is vergelijkbaar met dat van users in r&p. Ze doen maar wat.
Ik stel het niveau gelijk. Zie je leest alleen wat je wilt lezen. Mind bends the spoon.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:43 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Verwacht jij dan ook serieus van users in R&P dat ze je hulp kunnen aanbieden als een gekwalificeerd psycholoog ?
Ik heb alleen vrouwen geliked. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:43 schreef Aiciu het volgende:
Ligt er net aan wat voor foto's je erop plaatst.
Als je redelijk serieus swiped, krijg je vaker een match, dan wanneer je alles liked.
Ja dat zie ik. Het blijft alsnog bijzonder om zo'n vergelijking te trekken. Je vind ons allemaal vervelende trollen, omdat we je, in jouw ogen, de grond in trappen, maar toch neem je onze antwoorden dermate serieus dat je het niveau van R&P als vergelijking neemt.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel het niveau gelijk. Read!
Jouw logica moet aan gewerkt worden. Nog een keer. Ik stel het niveau van professionele zielenknijpers gelijk aan het niveau van mensen die reageren in r&p. Hoe moeilijk is dat voor je om te begrijpen. Hoe dan ook wil je kennelijk alleen lezen hoe jij de zaken zelf wilt zien.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:51 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ja dat zie ik. Het blijft alsnog bijzonder om zo'n vergelijking te trekken. Je vind ons allemaal vervelende trollen, omdat we je, in jouw ogen, de grond in trappen, maar toch neem je onze antwoorden dermate serieus dat je het niveau van R&P als vergelijking neemt.
Ik ben niet diegene die issues heeft of Fok loopt vol te spammen met mijn frustraties vriend.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:56 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Jouw logica moet aan gewerkt worden. Nog een keer. Ik stel het niveau van professionele zielenknijpers gelijk aan het niveau van mensen die reageren in r&p. Hoe moeilijk is dat voor je om te begrijpen. Hoe dan ook wil je kennelijk alleen lezen hoe jij de zaken zelf wilt zien.
Kennelijk loop jij geobsedeerd mensen zoals mij te bespotten vriendin. Heb jij ook issues?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:02 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die issues heeft of Fok loop vol te spammen met mijn frustraties vriend.
Nope, mijn leven is prima. Bedankt voor het vragen.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:04 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Kennelijk loop jij geobsedeerd mensen zoals mij te bespotten vriendin. Heb jij ook issues?
Ben jij niet blank dan?quote:Op zondag 25 februari 2018 18:51 schreef Sander166 het volgende:
Badoo zit wel echt vol met volk uit de onderlaag van de maatschappij![]()
Maar ik neem aan dat je eruitziet als een doorsnee blank ventje. Dan maak je sowieso weinig kans op Badoo.
Waarschijnlijk word je alleen geliked door meiden die wat mankeren (dik, gehandicapt, mentaal niet in orde, laag IQ etc.) Die heb je ook veel op Badoo. Volgens mij had Braddie een chick van Badoo geneukt, dus dan weet je al genoeg.
Er zitten echt wel knapperds op badoo hoor. Ik dacht aanvankelijk dat mooie meiden fake waren. Tot kennisen hun profiel lieten zien. Niet alles is fake dus. Zoveel weet ik wel.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:47 schreef Aiciu het volgende:
Zit nu even op tinder, maar als je serieus kijkt valt er weinig te liken.
Raar gekleed, gekkies met groen haar, allemaal op de foto met een neger in Afrika voor een of ander goed doel, alleen maar vakantie foto's zodat het lijkt alsof ze het hele jaar door reizen maar eigenlijk zijn alle foto's van hun 3 maanden in Azië toen ze 18 waren, alleen gezichtfoto's om hun dikke lijf te verhullen, van die filters van snapchat, of op een terras met hun lelijke vriendinnen, groepsfoto's waarvan zij meestel de lelijkste is..
Edit: zonnebril die niet bij hun gezicht past, iphone mirror selfies, slecht gekleed, foto's in de sportschool alsof ze vaak sporten.
Die zijn overigens alleen geïnteresseerd in penissen van Arabische en/of Afrikaanse makelij.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:40 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Er zitten echt wel knapperds op badoo hoor. Ik dacht aanvankelijk dat mooie meiden fake waren. Tot kennisen hun profiel lieten zien. Niet alles is fake dus. Zoveel weet ik wel.
Die oplichtende gekleurde smiechten met hun scamsite Badoo. Zij houden alle mooie echte (dus niet fake) profielen voor zichzelf. En sturen de homos op je af. Is ook precies het soort kinderlijke humor wat je hedendaags tegenkomt bij dat soort gasten.
Zo herkenbaar dit! Deze week date met een paars harige meid die toevallig dezelfde interesses als ik heb, maar soms zit ik ook te kijken en lijkt de helft uit een kloon fabriek te zijn geroldquote:Op zondag 25 februari 2018 17:47 schreef Aiciu het volgende:
Zit nu even op tinder, maar als je serieus kijkt valt er weinig te liken.
Raar gekleed, gekkies met groen haar, allemaal op de foto met een neger in Afrika voor een of ander goed doel, alleen maar vakantie foto's zodat het lijkt alsof ze het hele jaar door reizen maar eigenlijk zijn alle foto's van hun 3 maanden in Azië toen ze 18 waren, alleen gezichtfoto's om hun dikke lijf te verhullen, van die filters van snapchat, of op een terras met hun lelijke vriendinnen, groepsfoto's waarvan zij meestel de lelijkste is..
Edit: zonnebril die niet bij hun gezicht past, iphone mirror selfies, slecht gekleed, foto's in de sportschool alsof ze vaak sporten.
Ik heb in het verleden wel eens een fake profiel op Badoo aangemaakt. 1 keer van een mooie vrouw en ik kreeg na het aanmaken om de 1-5 seconden een bericht (na een kwartier het profiel verwijderd). Later eens een profiel aangemaakt met een foto van een afzichtelijk lelijk wijf, en die kreeg zelfs veel reactiesquote:Op zondag 25 februari 2018 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Tja, mensen met een sociale skills van een betonnen muur zoeken al gauw hun heil op dat soort apps/sites.
Ratio man/vrouw is compleet zoek daar waardoor zelfs de meest uit de klei getrokken bergtrol zichzelf nog mooi weet te vinden en dito houding weet aan te nemen.
Dat is toch algemeen bekend. Die gasten doen gewoon een copy/paste bericht bij elke vrouw en kijken dan welke toehapt. Dat is eigenlijk standaard bij datingsites waar je gratis berichten naar vrouwen kan sturen. Als je bv. een foto van een shemale zet zul je alsnog die berichten ontvangen.quote:Op zondag 25 februari 2018 21:56 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden wel eens een fake profiel op Badoo aangemaakt. 1 keer van een mooie vrouw en ik kreeg na het aanmaken om de 1-5 seconden een bericht (na een kwartier het profiel verwijderd). Later eens een profiel aangemaakt met een foto van een afzichtelijk lelijk wijf, en die kreeg zelfs veel reacties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |