Ik heb nooit de illusie gehad dat mooie meiden mij leuk zullen vinden op een datingsite. Just never gonna happen. Maar had wel de illusie, dat er mischien nog meiden bestaan van mijn eigen lookslevel. Die een keer zouden willen chatten. Of mischien zelfs daten. Maar wat ik nu op datingsite Badoo meemaak is wel heel denigrerend. De volgende berichten stromen mijn e-mail box binnen. En heb hier een speciale map voor moeten aanmaken ivm. spam-management.
Nieuwe like op badoo
Iemand vond jou net leuk. Waarom neem je geen kijkje om te zien of je hem ook leuk vindt?
(altijd mannen)
Nieuwe likes
2 mannen vonden jou leuk. Waarom neem je geen kijkje om te zien of het wederzijds is?
wederom mannen)
En uit de tientallen berichtjes van mannen een enkele keer dit:
Iemand heeft interesse in je.
een nieuwe vrouw vindt jou leuk!
Mooi zo! Ga naar Badoo om te zien wie jou leuk vond en vindt je ideale match… [Is het een match?]
(Knop opent echter website met algemene profielen. waarschijnlijk een hint om betalend lid te worden)
En zulke berichten:
Rosalie, (18) Zaandam. Wil je met haar kennismaken? Zij zoekt naar iemand als jij, wil je haar ontmoeten?
(echter geen foto gegeven)
Daphne, (26) Heerhugowaard. Wil je met haar kennismaken? Zij zoekt naar iemand als jij, wil je haar ontmoeten?
(weer geen foto, opent wel de algemene pagina als hint om betalend lid te worden)
En zo nog een paar “vrouwen” die zogenaamd interesse in je hebben..
Verder:
Ik ben een weekje betalend lid geweest. Denkende dat de webmasters je trollen tot je betaalt. En dan geen homos meer op je profiel afsturen. Maar nee. De site blijft mij stieren met mannen-profielen. Alsof de vrouwen gewoonweg niet bestaan. Zelfs niet de minder knappe.. Om van deze abbo aftekomen was ook weer best tricky overigens.
Als je Badoo een keer wilt proberen. Beware!
Waar de fuck heb ik toch aangegeven dat ik op zoek ben naar mannen? Is Badoo bedoeld voor homosexuelen? Gewoonweg niet koosjer voor heteros! Op een andere sex-datingsite kreeg ik tenminste nog sjans van deftige surinaamse vrouwen.. uit Almere.. Ja.. Deze Badoo website, echt of niet. Is wel heel naar voor mijn zelfvertrouwen en ego die toch al ontbraken net betrekking tot vrouwen, sex en dating.
Volgens mij is deze Badoo website een soort Scamsite uit Afrika of het Midden-Oosten. Waar trollende moslimventjes als webmaster alle (mooie) vrouwen-profielen eruit filteren. En daar zelf op reageren en die dames dan playen. Met het geld die zij weer ontvangen van hongerige betalende hetero-mannen op hun website. Die weer alleen alle mannenprofielen (homos of niet) naar zich toekrijgen gegooid. Gewoon voor de leuk.
Wat mij betreft mag een hackers-collectief die hele Badoo-website neerhalen. Of de eigenaren opzoeken met de huis-knokploeg van fok!. Gewoon voor de leuk.
Laatste:
Badoo - Waarom gebruik je je account niet?
Ja Hikmet, wat denk je zelf?
[ Bericht 0% gewijzigd door Sadcopter op 25-02-2018 20:31:50 ]