Da's wel een grote kwaliteit van 'm.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:27 schreef Wicky15 het volgende:
Misschien kan Amrabat nog een keer een assist geven bij de tegenstander
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 25-02-2018 om 14:27:42Veel spandoeken in De Kuip met als duidelijke strekking: Dit stadion moet behouden blijven. We gaan beginnen aan #feypsv, in het mooiste voetbalstadion van ons land. https://t.co/MHxzrsv3om
reageer retweet
Plaatselijk bierelftalquote:Op zondag 25 februari 2018 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Waar zitten we weer naar te kijken
Knap dat je nog steeds hoge verwachtingen hebt van Gio.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:54 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een zootje , traint die Gio wel ergens op. Wij maken zelden die soort goals. Geven alleen voorzetten op kniehoogte
Dat vat het wel weer samen jaquote:Op zondag 25 februari 2018 14:54 schreef fetX het volgende:
Mijn god er zit weer eens totaal geen idee achter
Ik snap dat ook nietquote:Op zondag 25 februari 2018 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, je bent profvoetballer. Iedere speler pakt gewoon 1 man beet en blijft kort erbij. Zo lastig is het niet.
wat kansloosquote:Op zondag 25 februari 2018 14:38 schreef Grifte het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 25-02-2018 om 14:27:42Veel spandoeken in De Kuip met als duidelijke strekking: Dit stadion moet behouden blijven. We gaan beginnen aan #feypsv, in het mooiste voetbalstadion van ons land. https://t.co/MHxzrsv3om[ afbeelding ] reageer retweet
Die gozer is het straks zo beu dat hij een breuk gaat forceren.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:56 schreef Wicky15 het volgende:
Jorgensen weer lekker de hele pot trekken en slepen
Dat hoeft ie niet eens. Die weet allang dat ie voor een mooi bedrag weg gaat aan het eind van dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gozer is het straks zo beu dat hij een breuk gaat forceren.
Ik vind hem ook niet thuis geven, en dat is zeldzaam dit seizoen.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Pleur die kut Berghuis eruit wat een flut lul , bal op 3 meter te zacht spelen.
Laten we dat nou maar niet doen.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Pleur die kut Berghuis eruit wat een flut lul , bal op 3 meter te zacht spelen.
Gaat heel erg afhankelijk zijn van het WK denk ik..quote:Op zondag 25 februari 2018 14:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat hoeft ie niet eens. Die weet allang dat ie voor een mooi bedrag weg gaat aan het eind van dit seizoen.
quote:Op zondag 25 februari 2018 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
Je zal maar twee uur gereisd hebben, in die vrieskou gaan zitten met een overpriced kutbiertje en een lauwe kroket. En dan naar het kutvoetbal moeten kijken van een trainer die Toornstra op linksbuiten een acceptabel idee vindt.
Kerel speelt droevig in toppers.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we dat nou maar niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |