. Dan heb je iets gemist. Die is idd verleden tijd. Net als meneer sjans.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of is meneer date al verleden tijd?
Voor mij is dat best nieuw. Zelden dat ze of reageren of zelf beginnen.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:37 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Zeg, niet zo verbaast. Dat doen mannen meestal.
Ik trap voorlopig even niet meer in Tinder.
Dat “ja, even kijken” eindigde altijd uiteindelijk in een date.
Vreemd. Dus ze liken wel, maar zeggen niets?quote:Op zondag 25 februari 2018 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij is dat best nieuw. Zelden dat ze of reageren of zelf beginnen.
Dat idd.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:54 schreef Docker_ het volgende:
Vreemd. Dus ze liken wel, maar zeggen niets?
Toch wel weer soort van zin om het weer te installeren.
Same here. Ik kan wel diverse redenen aangeven waarom. Maar als niet dater houd ik mij wel stil.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd.
Ben zelf nog niet echt enthousiast mbt Tinder geweest.
Jammer, had het je zo gegund! Wil je in een notendop snel delen hoe en wat of liever niet?quote:Op zondag 25 februari 2018 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
. Dan heb je iets gemist. Die is idd verleden tijd. Net als meneer sjans.
Date was dus niet geïnteresseerd in een relatie.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Jammer, had het je zo gegund! Wil je in een notendop snel delen hoe en wat of liever niet?.
Ik Tinder lekker door, én open zelfs het gesprek! Geen reactie is 1,5 week later verwijderen![]()
Je hebt DMquote:Op zondag 25 februari 2018 15:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind dat de mannen op tinder de laatste tijd idd vaak niks meer zeggen nee. Of het zijn oninteressante gesprekken die doodbloeden.
Ik denk dat tinder z’n beste tijd heeft gehad. Er wordt weinig moeite gedaan
Nu kijken voor eentje die er tussenin zit.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Date was dus niet geïnteresseerd in een relatie.
En Sjans was juist hele snel. Aangegeven dat ik 't echt een stuk rustiger aan wil doen, sindsdien is ie stil
. Yup, op zoek naar een leuk iemandquote:Op zondag 25 februari 2018 16:31 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Nu kijken voor eentje die er tussenin zit.
Maar wel jammer natuurlijk.
Zijn je foto’s wel leuk?quote:Op zondag 25 februari 2018 15:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind dat de mannen op tinder de laatste tijd idd vaak niks meer zeggen nee. Of het zijn oninteressante gesprekken die doodbloeden.
Ik denk dat tinder z’n beste tijd heeft gehad. Er wordt weinig moeite gedaan
Ok maar geen boeiende gesprekken toch? Toon je wel interesse terug, dus niet elke vraag met ja of nee antwoorden maar ook werdervragen stellen?quote:Op zondag 25 februari 2018 17:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is het probleem niet. Heb genoeg matches.
Het is allemaal klote. Tinder is een klote app. Allemaal stomme vrouwen die jou geen like geven. Kan jij niks aan doen.quote:
Nou, heb een match hoor. Maar nu komt de volgende horde: Iets terugkrijgen.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Het is allemaal klote. Tinder is een klote app. Allemaal stomme vrouwen die jou geen like geven. Kan jij niks aan doen.
Gewoon je zelf blijven en dan kom je wel iemand tegen
Hoe lukt het bij de dames uit de SC wel en op Tinder niet?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, heb een match hoor. Maar nu komt de volgende horde: Iets terugkrijgen.
Zeg het maarquote:Op zondag 25 februari 2018 20:21 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoe lukt het bij de dames uit de SC wel en op Tinder niet?
Omdat de verhoudingen scheef zijn, iedere vrouw die een man naar rechts swiped heeft 99.9% kans op een match.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:21 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoe lukt het bij de dames uit de SC wel en op Tinder niet?
Kan je deze cijfers onderbouwen?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Omdat de verhoudingen scheef zijn, iedere vrouw die een man naar rechts swiped heeft 99.9% kans op een match.
En als een man dat doet, dan heeft ie 0.1% kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |