Nja op naar impliceert dat we weg zouden moeten uit dit topic.quote:Op zondag 25 februari 2018 01:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Want je kan geen twee dingen tegelijk kijken nauurlijk![]()
Als ze maar kunnen juichen.quote:Op zondag 25 februari 2018 01:54 schreef Szura het volgende:
Deel van het publiek snapt het niet helemaal
nou voor een kwart ongeveerquote:
lekker man, even er goed voor zittenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 02:16 schreef franklop het volgende:
[..]
lekker man, even er goed voor zitten
Die curlen dit keurig naar huis ja.quote:
Goed gek jij.quote:Op zondag 25 februari 2018 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
kak een beetje in
ben ook al op sinds de PGS
Niks mis met een nachtje doorhalen.quote:Op zondag 25 februari 2018 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
kak een beetje in
ben ook al op sinds de PGS
na deze show ga ik slapen. Ijshockeyfinale en het schroeien van Marit laat ik over aan de player morgenquote:
ik pik zo ook nog wat uurtjes mee, maar ijshockey kijk ik wel.quote:Op zondag 25 februari 2018 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
na deze show ga ik slapen. Ijshockeyfinale en het schroeien van Marit laat ik over aan de player morgen
Als ze alsnog winnen, dan hoef je nooit meer te werkenquote:Op zondag 25 februari 2018 02:59 schreef EP3 het volgende:
Misschien moet ik nu 50 euro op Korea zetten. Om het nog interessant te maken.
Nou, zo extreem zijn de odds nu ook weer niet,quote:Op zondag 25 februari 2018 03:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze alsnog winnen, dan hoef je nooit meer te werken
Schat inmiddels toch een 200.0 ofzoquote:Op zondag 25 februari 2018 03:01 schreef EP3 het volgende:
[..]
Nou, zo extreem zijn de odds nu ook weer niet,.
als je je geld kwijt wilt kan ik ook gewoon mijn rekeningnummer geven hoorquote:Op zondag 25 februari 2018 03:01 schreef EP3 het volgende:
[..]
Nou, zo extreem zijn de odds nu ook weer niet,.
Dat maakt deze wedstrijd niet interessanter, hč.quote:Op zondag 25 februari 2018 03:02 schreef franklop het volgende:
[..]
als je je geld kwijt wilt kan ik ook gewoon mijn rekeningnummer geven hoor
voor mij welquote:Op zondag 25 februari 2018 03:03 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dat maakt deze wedstrijd niet interessanter, hč.
60 valt me eigenlijk nog vies tegen...dit is echt gebeurdquote:Op zondag 25 februari 2018 03:05 schreef EP3 het volgende:
Ze stonden net op 60x, ofzo. Maar inmiddels is alles op slot gegooid,.
Op Unibet, ja.quote:Op zondag 25 februari 2018 03:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
60 valt me eigenlijk nog vies tegen...dit is echt gebeurd
Neu dat gaan we niet meer overdoenquote:Op zondag 25 februari 2018 03:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Szura en Columbiafan zouden daar nog best een discussie over kunnen voeren.
Dit was een top 3tje op deze spelen ja qua saaiheid.quote:Op zondag 25 februari 2018 03:08 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is nog saaier dan de teamcompetitie bij de noordse combinatie.
quote:Op zondag 25 februari 2018 03:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
welterusten
tot zover voor deze spelen. Tot over 2.5 jaar
Doe je de CWG?quote:Op zondag 25 februari 2018 03:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
welterusten
En dan op mij zeuren dat ik ook het bobben ging kijkenquote:Op zondag 25 februari 2018 03:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
welterusten
Keurig teruggekeken.quote:
Eurosport playerquote:Op zondag 25 februari 2018 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand of je ergens de finales terug kunt kijken?
NOS heeft vanmorgen de vrouwenfinale uitgezonden compleet. Wellicht via NPO site danquote:
Goede tip. Niet verwacht dat ze je het terug kon kijkenquote:Op zondag 25 februari 2018 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
NOS heeft vanmorgen de vrouwenfinale uitgezonden compleet. Wellicht via NPO site dan
Waarom zou ik betalen als ik het blijkbaar gratis terug kan kijken?quote:Op zondag 25 februari 2018 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
99 cent is niet zo heel veel toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |