Die kans is groot. En ja Jongkind is bijna altijd goed. Uiteraard zijn er wel meer goede bij de NOS.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jongkind mag ook een plus, ik neem aan dat hij Laurien ook voor Sportwinter heeft geregeld.
Ik zou haar altijd herkennenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht twee weken geleden dat ze een soort van bekende Nederlander zou worden...vrees helaas dat ik haar nu bij de plaatselijke AH niet zou herkennen.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Moment van de spelen:
[ afbeelding ]
Mart is helaas al bijna dood en begraven. Bij de leiding van de NOS ten minste.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kans is groot. En ja Jongkind is bijna altijd goed. Uiteraard zijn er wel meer goede bij de NOS.
Herbert en Martin deden het deze Spelen ook prima...vind het best vreemd dat er hier zo op hun wordt gehaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jongkind mag ook een plus, ik neem aan dat hij Laurien ook voor Sportwinter heeft geregeld.
Dibs?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jessie Diggins. En ik heb al dibs.
Martin doet het altijd al prima. Cees is ook goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herbert en Martin deden het deze Spelen ook prima...vind het best vreemd dat er hier zo op hun wordt gehaat.
Op Herbert haten is TdF cult. Ik vind hem wel oké.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herbert en Martin deden het deze Spelen ook prima...vind het best vreemd dat er hier zo op hun wordt gehaat.
Was ook niks mis mee inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet nog wat items doet. Want bij hem was het zelfs als hij slecht was, bracht hij nog heel veel sfeer in een programma. Bij de Spelen van Londen was hij bij het avondprogramma eigenlijk echt heel slecht, maar alsnog was het een erg leuk programma.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mart is helaas al bijna dood en begraven. Bij de leiding van de NOS ten minste.
Je bedoelt een item als bij Jean toen ie al bijna omviel?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet nog wat items doet. Want bij hem was het zelfs als hij slecht was, bracht hij nog heel veel sfeer in een programma. Bij de Spelen van Londen was hij bij het avondprogramma eigenlijk echt heel slecht, maar alsnog was het een erg leuk programma.
Dione was vroeger best leuk, maar die is op een gegeven moment een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben bij Dione altijd verbaasd door haar gebrek aan interesse in sport. Ik begrijp dat echt niet.
Tussen 1969 - 1972 ongeveer.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dione was vroeger best leuk, maar die is op een gegeven moment een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
Ik was altijd meer van Snoeks, maar mocht Herbert ooit verdwijnen dan zal ik hem stiekem misschien ook wel gaan missen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat item was toch niet tijdens de Spelen van Londen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bedoelt een item als bij Jean toen ie al bijna omviel?
Vooral toen ze nog kleinschalige dingen mocht doen.quote:
Jean deed dat item in de Avondetappe.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat item was toch niet tijdens de Spelen van Londen.
Of bedoelde je in het algemeen dat als voorbeeld van ook als het slecht is, is het bij hem nog goed?
2010.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wanneer is Ria Visser eigenlijk vertrokken?
Oh nu snap ik het pasquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jean deed dat item in de Avondetappe.
Dat laatste. De verhalen van Jean waren altijd wel goed. Terwijl hij al amper meer wat kon. Zon rol zou Mart ook kunnen hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat item was toch niet tijdens de Spelen van Londen.
Of bedoelde je in het algemeen dat als voorbeeld van ook als het slecht is, is het bij hem nog goed?
Zeker bij het wielrennen gaan we hem dan missen...moet er niet aan denken dat Joris het stokje van hem zal overnemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik was altijd meer van Snoeks, maar mocht Herbert ooit verdwijnen dan zal ik hem stiekem misschien ook wel gaan missen.
Ik lees die stukjes van -vriendin van de show- Angela vaak, maar Mart wordt blijkbaar nog altijd door veel mensen intens gehaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mart is helaas al bijna dood en begraven. Bij de leiding van de NOS ten minste.
Dan stem ik nog bijna liever af op Eurosport.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker bij het wielrennen gaan we hem dan missen...moet er niet aan denken dat Joris het stokje van hem zal overnemen.
Ja ik begreep hem na de opmerking van V_P. Dat zou mooi zijn. Mits die dan wel net op tijd stopt. Jean ging twee jaar te lang door. Die laatste twee jaar was Jean al niet helemaal 100% meer.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat laatste. De verhalen van Jean waren altijd wel goed. Terwijl hij al amper meer wat kon. Zon rol zou Mart ook kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker bij het wielrennen gaan we hem dan missen...moet er niet aan denken dat Joris het stokje van hem zal overnemen.
Joris is echt mensonterend slecht bij het wielrennen. Dan nog liever de ongemakkelijke combi van ribbedebie en muntjes voor de parkeermeter van Eurosport.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan stem ik nog bijna liever af op Eurosport.
Mart moet ook geen live dingen doen. Bij wielrennen blijft hij ook maar renners door elkaar halen. En Mart is nog scherp zat verder.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik begreep hem na de opmerking van V_P. Dat zou mooi zijn. Mits die dan wel net op tijd stopt. Jean ging twee jaar te lang door. Die laatste twee jaar was Jean al niet helemaal 100% meer.
wellicht Danny Nelissen bij de NOS?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Joris is echt mensonterend slecht bij het wielrennen. Dan nog liever de ongemakkelijke combi van ribbedebie en muntjes voor de parkeermeter van Eurosport.
Een item zou daarom ook juist mooi zijn, want dat is toch niet live.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mart moet ook geen live dingen doen. Bij wielrennen blijft hij ook maar renners door elkaar halen. En Mart is nog scherp zat verder.
Ik hoop van wel. Hij zit nu toch eigenlijk bijna altijd al bij de NOS. Dus ik hoop dat hij gewoon weer commentaar gaat doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
wellicht Danny Nelissen bij de NOS?
Daar kan het nog net. Al vind ik hem daar ook al verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Shorttrack is de ideale sport voor Joris. Alles gaat snel, veel dramatiek, zoveel mogelijk schreeuwen in korte tijd.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kan het nog net. Al vind ik hem daar ook al verschrikkelijk.
Ik wacht nog steeds op de dag dat Joris een poliep krijgt en het heel rustig aan moet doen. Heel lang rustig aan doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |