Niet weten dat het dan indirect een verwarming isquote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:45 schreef Geralt het volgende:
Mensen die hun koel/vriescombinatie in de zomer niet gebruiken als airco unit
Als eerst... geen tuin hebben.. pauper.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Niet iedereen heeft een tuin in huis.. Vooral mensen in grote steden, waar men op elkaars lippen zitten.
Wij hebben twee koelkasten en een vrieskast. Vrieskast en de ene koelkast zit bij ons in de garage. In de winter hoeft de stekker er helemaal niet in.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:45 schreef CyberCow het volgende:
Bij temperaturen onder 0 is een koelkast best handig buiten bevriest heel je zooi. Wel heb je gelijk de koelkast minder stroom zal verbruiken om te moeten verwarmen dan om te koelen.
Dat verklaart wel meteen al die topicdiarree van je.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Wij hebben twee koelkasten en een vrieskast. Vrieskast en de ene koelkast zit bij ons in de garage. In de winter hoeft de stekker er helemaal niet in.
Wijquote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Wij hebben twee koelkasten en een vrieskast. Vrieskast en de ene koelkast zit bij ons in de garage. In de winter hoeft de stekker er helemaal niet in.
Ik zet mijn bier gewoon bij jouw ex in de koelkast.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:43 schreef Atak het volgende:
Niet gewoon de koelkast in de tuin zetten. Mensen die elektriciteit verspillen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet weten dat het dan indirect een verwarming is
ik zou het niet doen, die chick is zwaar locoquote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:50 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik zet mijn bier gewoon bij jouw ex in de koelkast.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet weten dat het dan indirect een verwarming is
Best prettig als het een wulpse deerne betreft.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Niet iedereen heeft een tuin in huis.. Vooral mensen in grote steden, waar men op elkaars lippen zitten.
Zit niks van jou bij, snotneus.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Mensen die een garage hebben een pauper noemen. Dat is pauper. Pauper. Ha!
Totaal getraumatiseerd door Carlton..quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:09 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik zou het niet doen, die chick is zwaar loco
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat verklaart wel meteen al die topicdiarree van je.
Ik heb ook geen tuin in huis. Wel buiten mijn huis.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
Maar zeg eens, heb je nou al je eigen auto om in je vader's garage neer te zettenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Mensen die een garage hebben een pauper noemen. Dat is pauper. Pauper. Ha!
Ja, dat is de oplossing.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:43 schreef Atak het volgende:
Niet gewoon de koelkast in de tuin zetten. Mensen die elektriciteit verspillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |