Alles nu weer bij elkaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Demare #pray
Naesen zou ik het wel gunnen
Ik zou het wel humor vinden als José het er constant over heeft dat hij zich heel goed kan verstoppen en dan gewoon al een kilometer of wat geleden gelost is.quote:
Op een zakdoek.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als José het er constant over heeft dat hij zich heel goed kan verstoppen en dan gewoon al een kilometer of wat geleden gelost is.
Dat moet niet heel moeilijk zijn...quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Timo en Amund gaan Lars Boom doen vergeten
Het ergste scenario is dat ie straks wegschroeid op de muur en niet meer terug te halen is.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou het wel humor vinden als José het er constant over heeft dat hij zich heel goed kan verstoppen en dan gewoon al een kilometer of wat geleden gelost is.
Ik gun die jongen wel een zestiende plaats.quote:
Als Frommelo opeens gaat stuiven in de woestijn word ik echt woest.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun die jongen wel een zestiende plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |