SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Schaamteloze promo:
![]()
Je doet iets niet goed...quote:
F5 en je ziet het.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je doet iets niet goed...
Je moet het plaatje even lokaal opslaan op je computer en van daaruit uploaden via de user icon manager: http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Ik zie nog steeds die rare rekensom: 400x208x130x24x1 ...
Ja, ik had net ook ineens DM alerts vanaf gisteren.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
F5 en je ziet het.Ik denk dat FOK! loopt te fucken.
ik zie 'm hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:29 schreef Tuned22 het volgende:
Als ik 'm nu opnieuw wil uploaden zegt ie: error #120c
Da's best lang.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb al meer dan een maand niet meer gedraaid.
* OscarMopperkont heeft nog langer niet gedraaid... sowieso dit jaar pas 1 keer...quote:
ik dit jaar pas 3 keer, maar qua regelmaat viel het me op.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft nog langer niet gedraaid... sowieso dit jaar pas 1 keer...
Da's ook veel te weinigquote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft nog langer niet gedraaid... sowieso dit jaar pas 1 keer...
Op de oudere albums staan ook betere nummers dan Feel it still.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik kijk op YouTube vaak naar fragmenten van Seth Meyers, Stephen Colbert en consorten. Zie ik ineens dit:
Leuk, want ik vind dit nummer veel beter dan "Feel It Still" en had deze opgenomen in mijn jaarlijst. En het toeval - (?) - wil dat het nummer komende maandag ook in mijn show zit.
Die zal ik dan eens gaan luisterenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op de oudere albums staan ook betere nummers dan Feel it still.
Die onlangs verschenen EP van Belle & Sebastian is erg fijn trouwens.quote:
Haha!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:47 schreef Rafeiro het volgende:
Theo Thee: wellicht een "leuke" aflevering voor jou en de toekomstige moeder.
https://www.rtl.nl/video/c998e195-e51f-3a4b-a047-f53ddc770288/ (hoop dat het werkt)
Een aflevering van Undercover boss bij Oxfam (deels) in de Filipijnen.
Anders is het aflevering #2 van de UK versie.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:44 schreef Melting het volgende:
Nog even kaas snijden, en dan ben ik er klaar voor.
quote:
Hallo allemaal, wat leuk dat jullie er zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hallo allemaal, wat leuk dat jullie er zijn.
Het kon nu nog.... livelink is er (nog) niet.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hallo allemaal, wat leuk dat jullie er zijn.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Het kon nu nog.... livelink is er (nog) niet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Het is trouwens 2 Unlimited en niet Two Unlimited
Had ik dus nog 1 seconde sneller kunnen zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Het is trouwens 2 Unlimited en niet Two Unlimited
Klopt... Heb meerdere albums van 2 Unlimited, waaronder Get Readyquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:03 schreef Melting het volgende:
Dit was de eerste single van 2 Unlimited en komt uit 1991. Alweer ruim 26 jaar geleden.
Klopt. Geen Level 43.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De stem klinkt bekend, maar ik kan er niet op komen. Geen Level 42, toevallig?
2 keer Elf is 22quote:
Tuned is jouw alter-ego ?quote:
Veel mensen wisten niet dat dat een cover was.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Everything I Own, geen idee door wie. Ik ken alleen de cover van Boy George.
Nee, ik zou mijn alter-ego niet maandenlang laten rondlopen met zo'n foute UI als Tuned tot vandaag had.quote:
Pinky and the Brainquote:
Was zonnig weer vandaag.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:13 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh een smeltende DJ, en dat met deze temperaturen.
Ook maar eens intunen
Daarvoor krijg je dan ook die 0 punten.quote:
het was zo koud dat mijn logeermuis stijf in zijn kooitje lag met de pootjes omhoogquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarvoor krijg je dan ook die 0 punten.
Ook 0 punten voor Tuned, omdat zij de plaat goed had.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
het was zo koud dat mijn logeermuis stijf in zijn kooitje lag met de pootjes omhoog
Hallo lieve vrouw, wat fijn dat u er bent.quote:
Awwww.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
het was zo koud dat mijn logeermuis stijf in zijn kooitje lag met de pootjes omhoog
0 punten voor 11.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Sitting At The Dock Of The Bay van Otis Redding
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:16 schreef Tuned22 het volgende:
Sittin' on the dock of the bay - percy sledge
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan muizen ook als ze dood zijn, ik moest dat ding nog uit de kooi zien te krijgen en weggooienquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En toch zielig, hoewel ik niet al teveel sympathie voor muizen heb.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:17 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 neemt een comfortabele voorsprong
De stand is nu 0-0
Nou mag je vast nooit meer oppassen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan muizen ook als ze dood zijn, ik moest dat ding nog uit de kooi zien te krijgen en weggooien
Vond het anders zo rot voor die andere muis die het nog wel doet
Ik krijg behoorlijk oppasgeld dus dat zou wel jammer zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou mag je vast nooit meer oppassen.
Dieren kunnen ook doodgaan van de stress; hoeft niet door de kou te komen. Mijn vader, die tropische vogels heeft, moest ooit een valkparkiet van een tante tijdelijk verzorgen. Kooi stond in onze huiskamer, beest kwam niks tekort, maar lag na een paar dagen wel dood in de kooi.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan muizen ook als ze dood zijn, ik moest dat ding nog uit de kooi zien te krijgen en weggooien
Vond het anders zo rot voor die andere muis die het nog wel doet
Toch lullig om dat te moeten vertellen dat iemand anders' huisdier is overleden.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dieren kunnen ook doodgaan van de stress; hoeft niet door de kou te komen. Mijn vader, die tropische vogels heeft, moest ooit een valkparkiet van een tante tijdelijk verzorgen. Kooi stond in onze huiskamer, beest kwam niks tekort, maar lag na een paar dagen wel dood in de kooi.
Beestje was al erg mager en leek wel gekrompen, zijn baasje zal niet al te verbaasd zijn..quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dieren kunnen ook doodgaan van de stress; hoeft niet door de kou te komen. Mijn vader, die tropische vogels heeft, moest ooit een valkparkiet van een tante tijdelijk verzorgen. Kooi stond in onze huiskamer, beest kwam niks tekort, maar lag na een paar dagen wel dood in de kooi.
nog 7 dagen volhouden moet iequote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hopelijk blijft de andere muis het wel doen.
Hey Symph.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Het muizenbevrijdingsfront is ingetuned
Vooral papegaaiachtigen zijnhier gevoelig voor.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een aansporing.quote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een aansporing.
(That's right)quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is die tekst ergens terug te vinden?
et up and boogiequote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is die tekst ergens terug te vinden?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:23 schreef Tuned22 het volgende:
Was het een draadloze muis, just me..?
een staartje is geen draadje toch ?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:23 schreef Tuned22 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
(That's right)
Get up and boogie, get up and boogie
(That's right)
(That's right)
Boogie, boogie
(That's right)
(That's right)
(That's right)
Boogie, boogie
(That's right)
(That's right)
Boogie, boogie
(That's right)
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:24 schreef just me het volgende:
Kut, misschien waren alleen de batterijen op
preciesquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:24 schreef just me het volgende:
Kut, misschien waren alleen de batterijen op
Ik ken hem wel hoor. Maar geen idee verder van artiest en zo.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Melting heeft wel weer obscure hits bij elkaar gesprokkeld zeg...
titel is goed, artiest is Debbiequote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:29 schreef livelink het volgende:
De titel valt nog wel te gokken
Electric You van Tiffany misschien?
quote:
Samen komen jullie er wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:29 schreef livelink het volgende:
Electric You van Tiffany misschien?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:29 schreef livelink het volgende:
Electric Youth van Debbie Gibson misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dat andere merkquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
Gibson is wel een bekend merk van gitaren
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:30 schreef ToT het volgende:
Ik verstond ElectroCute!
[ afbeelding ]
(Dochter van ElectroBOOM.)
dit is slecht oefenmateriaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
0 punten voor just me.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:35 schreef Symphonic het volgende:
The Neigbours - De stijve muizen polka
oooooooooooooooooooojquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:35 schreef Symphonic het volgende:
The Neigbours - De stijve muizen polka
dan verwacht ik de Jenka ook nog welquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:36 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
5 weken
22 piekpositie
1969
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan verwacht ik de Jenka ook nog wel
ik was aan het gokken welke van de vier het was.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:38 schreef ToT het volgende:
Ja Bee Gees had ik ook nog wel, maar verder....
Schaam je als je deze artiest niet weet.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Schaam je als je deze artiest niet weet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:41 schreef Rafeiro het volgende:
Gooi een touwtje omlaag van een klif
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Oscar Harris - When is it my turn today
Jenka Letkiss ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik al weken niet meer gedraaid.
Beide 0 punten....quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:46 schreef livelink het volgende:
Het wordt nog spannend tussen DJ11 en Rafeiro![]()
Place your bets
Anneke Grönloh - Brandend zandquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:47 schreef Melting het volgende:
Die hierna komt, kent iedereen weer.
Handen aan de knoppen!
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oscar harris song for the children
Zo snel heeft nog nooit iemand het geraden!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Eurythmics - Swet dreams zou hier mooi achteraan passen
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Eurythmics - Sweet dreams zou hier mooi achteraan passen
Typo!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo snel heeft nog nooit iemand het geraden!
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Eurythmics - Swet dreams zou hier mooi achteraan passen
mooie follow upquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo snel heeft nog nooit iemand het geraden!
Ik denk dat Vout een pact gesloten heeft met Symphquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:52 schreef Melting het volgende:
* Melting zoekt naar het verstopte cameraatje.
Als dat zo is.....quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk dat Vout een pact gesloten heeft met Symph
ik speelde ook voor Nostradamusquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:52 schreef livelink het volgende:
Zat ik weer voor niks met mijn handen aan de knoppen. En dat nummer Sunglasses at night duurde ook nog zo lang
Verkeerde prioriteit gesteld.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet onverwachts afhaken; nog even de stad in om een biertje te drinken. Ik luister nog een kwartiertje mee, dan moet ik helaas weg
Oh wat rot voor jequote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet onverwachts afhaken; nog even de stad in om een biertje te drinken. Ik luister nog een kwartiertje mee, dan moet ik helaas weg
het is veel te koud om de deur uit te gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Onverwachte biertjes zijn het lekkerstquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:54 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jebroer - bananen?
Ook maar random gokken.
en dan straks van een warme kroeg de kou inquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is veel te koud om de deur uit te gaan
Aha...... een date dus.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, maar dat leg ik je later nog wel even uit
mijn broer had alles van zequote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:58 schreef Rafeiro het volgende:
Een van de favo bands van mijn "stiefvader".
We hebben Oscar Harris ook nog niet gehad.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Denk je alles gehad te hebben...
Ik ben al naar boven gegaanquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:02 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of die andere muis bij just me dit allemaal kan verdragen eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:02 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of die andere muis bij just me dit allemaal kan verdragen eerlijk gezegd
en ondertussen alweer 3x naar beneden gelopen omdat ik van alles vergeten was mee naar boven te nemenquote:
Maar van wie was het ook alweer?quote:
Als je dat als DJ al moet vragenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar van wie was het ook alweer?
Nee, een luisterend oor bieden aan een goede vriend.quote:
Twee twee keer keer de de helft helftquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat wat kost kost dat dat nou nou, zo'n zo'n echo echo apparaat apparaat??
Hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit ergens van.
Waarschijnlijk van dit liedje.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit ergens van.
en wanneer mag ik weer up ?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
just me, hoor je wat ie net zong?
Get down.
Als het bedtijd is.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit ergens van.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Dit heb ik ooit met een band gespeeld
Harder hey come
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |