quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Ik kan er ook wel een kunstje op.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zal eens een talent uit m'n broek halen.
Daar hebben wij hier een heel mooi woord voor: cover.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt wel heel erg op dat ESF-liedje van vorig jaar.
Kjeldquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:39 schreef PzKpfw het volgende:
Is er vandaag echt niets interessanters gebeurd?
kapottrekke op een wwonbootquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:39 schreef Handleiding het volgende:
Eva wil Jim wel onder lakens zo te zien.
Bijvoorbeeldquote:
ac milan heeft tegen arsenal gelootquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:39 schreef PzKpfw het volgende:
Is er vandaag echt niets interessanters gebeurd?
Zij heeft wel een magistrale kont.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:41 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Zou jij die Christen unie dame doen?
zwarte magie is haramquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zij heeft wel een magistrale kont.
Ga zelf een lopen pieren op een klein kutschermpje.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hier gaat iets gruwelijk mis.
deze opmerking gaat gigantisch misquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ga zelf een lopen pieren op een klein kutschermpje.
Goeie jopen ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zij heeft wel een magistrale kont.
Bedankt voor de 2 seconden geduld.quote:
7200 euro per maand.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Wie van jullie willen 36 uur per week de billen van bejaarden wassen voor 1800 euro per week
Tongquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Wie van jullie willen 36 uur per week de billen van bejaarden wassen voor 1800 euro per maand
mijn WW is hoger. maw daar kom ik mijn bed niet voor uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Wie van jullie willen 36 uur per week de billen van bejaarden wassen voor 1800 euro per maand
Gewoon de tuinsproeier eronder zetten.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Lijkt me wel watquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:44 schreef monkyyy het volgende:
geen wajong hebbenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:45 schreef Handleiding het volgende:
[..]
mijn WW is hoger. maw daar kom ik mijn bed niet voor uit.
FOREVER YOUUUUNGGGGGquote:
Je Oma vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lijkt me wel watIk hou er toevallig een granny fetisj op na.
Zolang er voor Eva maar geen boobie robot komt.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Daar hebben we straks gewoon billenveegrobots voor.
Ik zie wel mogelijkheden in een real-life doll van Eva.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:48 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Zolang er voor Eva maar geen boobie robot komt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:48 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Zolang er voor Eva maar geen boobie robot komt.
ik gooi al mijn botten lolquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:49 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Zou jij Eva met passie en overtuiging doen?
Bier afstaan voor de zorgquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Die wajong kan wel wat omlaag, meer geld naar de zorg
Show je gebruinde tetjes dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Zonnebank is ouderwets. Sunshowers zijn hip.
quote:De Nederlandse dermatologen hebben minister Hugo de Jonge dringend geadviseerd om de zonnebank af te zweren.
De bewindsman, verantwoordelijk voor volksgezondheid, vertelde vrijdag in de talkshow Jinek dat hij met enige regelmaat onder de zonnebank gaat liggen. "Zeer onverstandig en gevaarlijk", reageert de Nederlandse Vereniging voor Dermatologie en Venereologie (NVDV).
De vereniging pleit al jaren voor een verbod op zonnebanken. Volgens directeur Frans Meulenberg zorgen zonnebanken voor zeker vierhonderd extra gevallen van melanomen in ons land. "En Nederland is al koploper met huidkanker."
Een melanoom is de dodelijkste vorm van huidkanker.
quote:
quote:Gordon vertelt bij Jinek over zijn biografie
Gordon heeft vele gezichten. Hij is zanger, televisiemaker, entertainer en staat daarbij ook vaak in de spotlights vanwege opmerkelijke uitspraken en affaires. Ook vandaag is er weer veel te doen over zijn vermeende relatie met een jonge arts in opleiding.
Dit jaar wordt Gordon 50 jaar en komende woensdag verschijnt zijn biografie ‘Gordon, biografie van een entertainer’. In het boek krijgen we een inkijkje in zijn leven vol glamour, maar ook vol verdriet.
Vanavond schuift Gordon aan bij Jinek om te praten over het boek.
Jinek blijft Jinek.quote:
Ik zie alweer een trumpbash aankomen...quote:
De meesten zullen haar alleen van de Televizierringuitreiking in 2011 kennenquote:Op maandag 26 februari 2018 23:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Raar dat je als twintiger geen idee hebt wie Mies Bouwman is
Kijk en geniet.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb gehoord dat de huldiging cringe was.
Even terugkijken zoquote:
Tijdens de spelen misschien wel, in de voorbereiding zijn ze heel belangrijk. Alhoewel je een hoop kunt verzieken hoor. Die lui hebben best wel invloed.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:12 schreef PzKpfw het volgende:
Chef de mission, wat een onzin zeg. Alsof een sporter zo iemand nodig is om te presteren. Echt weer zo'n verzonnen functie voor een leuk schnabbeltje.
Heeft een dildo in zijn maag.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:39 schreef monkyyy het volgende:
De keeper van Den Haag, van Den haag van Den Haag
Gecondoleerdquote:Op maandag 26 februari 2018 23:43 schreef superniger het volgende:
Heb Gordon ooit een keer live zien optreden.
Orlando Bloom?quote:
Ik zou alsnog aangifte gaan doenquote:Op maandag 26 februari 2018 23:43 schreef superniger het volgende:
Heb Gordon ooit een keer live zien optreden.
Tot straks.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Masturberen jullie ook op de bank samen met iemand anders?
Hopelijk een keertje met Wereldgozerquote:Op maandag 26 februari 2018 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Masturberen jullie ook op de bank samen met iemand anders?
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2018 23:52 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Hopelijk een keertje met Wereldgozer
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op maandag 26 februari 2018 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2018 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben nog liever Gordon dan dat ik in Amsterdam moet wonen.
010 frusti gespot.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben nog liever Gordon dan dat ik in Amsterdam moet wonen.
Conclusie: mensen zijn erg snel vermist.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:58 schreef monkyyy het volgende:
40.000 mensen vermist per jaar in Nederland. wat
Hij gaat met zijn papa en mamaquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje een foute opmerking van Jinek
Ik had een muts op vanavond. Dan moet het wel koud zijn ja.quote:
Steek onder waterquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
strijd op leven en dood in Haaksbergen
Steek onder het ijs, eigenlijk. Niemand lachte.quote:
Irene wel 😛quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:03 schreef Protoplanet het volgende:
Niet heel natuurlijk dus allemaal
Omdat wij helemaal schaatsgek zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:04 schreef Martinello het volgende:
Waarom is dit altijd landelijk nieuws, op welk flutbaantje het eerste handjevol idioten een wedstrijdje kan schaatsen.
Tja, we kijken ook elke zondag naar idioten die achter een zak met lucht aan lopenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:04 schreef Martinello het volgende:
Waarom is dit altijd landelijk nieuws, op welk flutbaantje het eerste handjevol idioten een wedstrijdje kan schaatsen.
Mooie ogen, perfect gebit. Cute.quote:
Die schijnen er ook te zijn ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, we kijken ook elke zondag naar idioten die achter een zak met lucht aan lopen
Waardeloos accent.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Mooie ogen, perfect gebit. Cute.
Dan zit je niet diep genoeg in haar keelquote:
Walgelijke opmerkingquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:12 schreef dvdfreak het volgende:
je ziet aan haar mond dat ze lekker kan pijpen
Terwijl ze dingen kermt als "Zorgfonds", "basisinkomen" en "tomaten"quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:12 schreef dvdfreak het volgende:
je ziet aan haar mond dat ze lekker kan pijpen
shut up megquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Terwijl ze dingen kermt als "Zorgfonds", "basisinkomen" en "tomaten"
Jij bent salty, want als de buurvrouw de wc doortrekt, dan hoor jij dat.quote:
Bij jou krijgen ze een hartaanval als ze de buren horen.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent salty, want als de buurvrouw de wc doortrekt, dan hoor jij dat.
En zo’n auto bed met stuurtjequote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Gijs heeft een brandweerautootjespyjama.
Staan ze meteen met het jachtgeweer bij hun hek. Wat mut dat hierquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Bij jou krijgen ze een hartaanval als ze de buren horen.
Ik vind dat onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Weet niet eens wie bij ons de burgemeester is![]()
Chanantquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Weet niet eens wie bij ons de burgemeester is![]()
Je bedoelt dat ze overspannen zichzelf neerschieten?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Staan ze meteen met het jachtgeweer bij hun hek. Wat mut dat hier
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze overspannen zichzelf neerschieten?
ohquote:
Dat wordt lang vergaderen..quote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:19 schreef marcodej het volgende:
Wat is dit voor moeilijke verteller?
Waylon heet blijkbaar gewoon willemquote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:20 schreef marcodej het volgende:
Ik ga het liedje van Waylon luisteren, dat verteer ik zelfs beter dan deze man.
dit is livequote:Op dinsdag 27 februari 2018 23:21 schreef butz0rs het volgende:
Wat een willekeur bij de npo. Bij de Rijdende Rechter wordt Achterhoeks wel ondertiteld, en hier wordt Drents niet ondertiteld.
Oh, nu wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |