SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Dan moet de Partij voor de Bieren dat maar snel verbiedenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had weleens rookbier op, en dat smaakt alsof je uit dat bak water met rookworsten slurpt
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dan moet de Partij voor de Bieren dat maar snel verbieden
Gadverdammequote:
Heel gezond en zolang je het maar koel bewaard ook er lang houdbaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:05 schreef murp het volgende:
[..]
heb ik ook als ik mn velletje naar achteren haal
TMIquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:05 schreef murp het volgende:
[..]
heb ik ook als ik mn velletje naar achteren haal
Echt een inteeltkind jijquote:
Gast! Hoezo ik. Tjonguh jonguh.quote:
Is juist fel tegen mierenneukersquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Komen die op voor de rechten van alle mierenneukers?
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Streepjescode snapt niet hoe NWS werkt, las ik vandaag.
een beetje ingewikkeld.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:17 schreef _--_ het volgende:
Best moeilijk voor moderators om zulke zaken te behandelen. Aan de ene kant een TS die zijn vrije tijd besteed aan het bashen van moslims en het openen van provocatie topics om een zinloze discussie over moslims verder te laten escaleren. Aan de andere kant de topics van TS die wel passen binnen het principe van NWS waardoor het verwijderen ervan een shitload aan commentaar zal bezorgen met de inhoud "Censuur dit censuur dat".
Tja...
NWS is toch gewoon een random artikel van de telegraaf plukken, hier een heleboel rare conclusies uit trekken en dan heel hard je politieke voorkeur doorduwenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Streepjescode snapt niet hoe NWS werkt, las ik vandaag.
Het is weer duidelijk dat de linkse welvaartstaat heeft gefaald en alle politiek correcte gutmenschen zich in allerlei bochten moeten wringen om het gefaalde NWS beleid goed te kunnen praten. Maar iedere normale blanke nederlander is dit SJW gedoe nu wel flink zat.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
NWS is toch gewoon een random artikel van de telegraaf plukken, hier een heleboel rare conclusies uit trekken en dan heel hard je politieke voorkeur doorduwen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt, erg ingewikkeld allemaal![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:23 schreef Homijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt, erg ingewikkeld allemaal
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Fraai gesprokenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is weer duidelijk dat de linkse welvaartstaat heeft gefaald en alle politiek correcte gutmenschen zich in allerlei bochten moeten wringen om het gefaalde NWS beleid goed te kunnen praten. Maar iedere normale blanke nederlander is dit SJW gedoe nu wel flink zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |