abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 23 februari 2018 @ 22:59:11 #51
408813 crew  trein2000
pi_177402834
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:57 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Geen idee waarom ze dat gedaan heeft, misschien was ze bang dat de familie niet akkoord zou gaan ofzo. Ik hoop in zulke gevallen gewoon altijd dat de wens van de overledene gerespecteerd wordt. ik kan niet beoordelen of dit zijn wens was.
Ik twijfel er ernstig aan. Die verzorger gedraagt zich wel heel bijzonder. Meteen de auto overschrijven. En inzage in de “codicil” weigeren. Dat zijn bij mij toch wel flinke alarmbellen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_177403064
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:57 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Geen idee waarom ze dat gedaan heeft, misschien was ze bang dat de familie niet akkoord zou gaan ofzo. Ik hoop in zulke gevallen gewoon altijd dat de wens van de overledene gerespecteerd wordt. ik kan niet beoordelen of dit zijn wens was.
Een aantal wensen waren bekend! Crematie, waar de uitvaart moet plaatsvinden en wie er aanwezig mogen zijn. Deze brief was niemand van op de hoogte behalve zij, en dan ook nogeens plots na overleiden.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 23 februari 2018 @ 23:13:00 #53
408813 crew  trein2000
pi_177403083
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 23:11 schreef Xeor het volgende:

[..]

Een aantal wensen waren bekend! Crematie, waar de uitvaart moet plaatsvinden en wie er aanwezig mogen zijn. Deze brief was niemand van op de hoogte behalve zij, en dan ook nogeens plots na overleiden.
Beschouw die brief als niet bestaand. Het ontbreken van hand- en dagtekening maakt hem ongeldig.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 februari 2018 @ 10:11:50 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_177409459
Als ze te goeder trouw was, had ze wel contact met jullie opgenomen om de brief te laten zien.

"Goh, nabestaanden, ik weet dat ik geen erfgenaam ben maar oom heeft mij beloofd dat ik zijn auto mag hebben, kijk maar naar deze brief."

Uit het feit dat het allemaal stiekem (en zo snel) is gedaan kun je op zijn minst gaan twijfelen of dat inderdaad wel klopt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 24 februari 2018 @ 10:26:07 #55
405872 roosszz
never give up!
pi_177409717
Doet me heel erg denken aan wat laatst op tv was bij moord of zelfmoord.
pi_177419475
De vrouw in kwestie wil nu ineens alle spullen terug brengen en de auto overschrijven naar de familie.

Wat ook heel vreemd was, ze had naar de bank gebeld om informatie over zijn rekeningnummer.

Oftewel ze krabbelt nu ineens terug....
pi_177419791
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 17:40 schreef Xeor het volgende:
De vrouw in kwestie wil nu ineens alle spullen terug brengen en de auto overschrijven naar de familie.

Wat ook heel vreemd was, ze had naar de bank gebeld om informatie over zijn rekeningnummer.

Oftewel ze krabbelt nu ineens terug....
Hoe ben je erachter gekomen dat ze de bank had gebeld?

Dat ze nu al terug krabbelt zegt eigenlijk wel veel. Nu eerst maar even wachten op de notaris en misschien is het verstanding om de woning niet toereikbaar te maken ivm spullen? Vervelend dat het een en ander al weg kan zijn.

Sterkte verder!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zaterdag 24 februari 2018 @ 18:25:24 #58
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_177420393
Zorg dat ze geen kopie krijgt v/d akte van overlijden en ze kan an sich vrij weinig doen behalve zaken uit de erfenis ontvreemden ...
Dum de dum
  Spellchecker zaterdag 24 februari 2018 @ 18:40:46 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177420680
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 17:40 schreef Xeor het volgende:
De vrouw in kwestie wil nu ineens alle spullen terug brengen en de auto overschrijven naar de familie.

Wat ook heel vreemd was, ze had naar de bank gebeld om informatie over zijn rekeningnummer.

Oftewel ze krabbelt nu ineens terug....
Sjongejonge .... sterkte TS!
pi_177421285
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 17:55 schreef ITrade het volgende:

[..]

Hoe ben je erachter gekomen dat ze de bank had gebeld?

Dat ze nu al terug krabbelt zegt eigenlijk wel veel. Nu eerst maar even wachten op de notaris en misschien is het verstanding om de woning niet toereikbaar te maken ivm spullen? Vervelend dat het een en ander al weg kan zijn.

Sterkte verder!
Dat heeft ze zelf verteld, ze had ook geinformeerd bij de uitvaartverzorger maar die kon uiteraard niets voor haar betekenen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 februari 2018 @ 19:30:05 #61
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_177421790
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:09 schreef Xeor het volgende:

[..]

Dat heeft ze zelf verteld, ze had ook geinformeerd bij de uitvaartverzorger maar die kon uiteraard niets voor haar betekenen.
Heeft ze ook verteld wat ze met die bankgegevens wilde dan?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_177421975
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:30 schreef Nizno het volgende:

[..]

Heeft ze ook verteld wat ze met die bankgegevens wilde dan?
Nee, mijn vader vertelde haar dat hij al contact heeft gehad met de bank. Blijkbaar heeft zij de pinpas nog in haar bezit. Deze komt uiteraard ook terug. En toen zei zij ja ik heb ook contact gehad met de bank, deze konden uiteraard niets voor haar betekenen.

Ik vind het maar een vreemde en vooral onrespectvolle situatie.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 20:09:28 #63
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_177422877
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:37 schreef Xeor het volgende:

[..]

Nee, mijn vader vertelde haar dat hij al contact heeft gehad met de bank. Blijkbaar heeft zij de pinpas nog in haar bezit. Deze komt uiteraard ook terug. En toen zei zij ja ik heb ook contact gehad met de bank, deze konden uiteraard niets voor haar betekenen.

Ik vind het maar een vreemde en vooral onrespectvolle situatie.
Als de bank is gemeld dat de rekeninghouder is overleden dan hoeft die pas niet terug, die is geblokkeerd.

Was het een en/of rekening dan werkt die pas nog wel.
Dum de dum
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 februari 2018 @ 20:16:30 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_177423032
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:37 schreef Xeor het volgende:

Nee, mijn vader vertelde haar dat hij al contact heeft gehad met de bank. Blijkbaar heeft zij de pinpas nog in haar bezit. Deze komt uiteraard ook terug. En toen zei zij ja ik heb ook contact gehad met de bank, deze konden uiteraard niets voor haar betekenen.

Ik vind het maar een vreemde en vooral onrespectvolle situatie.
Ik zou de bank zo snel mogelijk vragen om de pas te blokkeren. Als je aangeeft dat hij kwijt is (en mogelijk in het bezit van iemand die daarvoor geen toestemming heeft) kunnen ze dat ongetwijfeld regelen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_177428013
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:37 schreef Xeor het volgende:

[..]

Nee, mijn vader vertelde haar dat hij al contact heeft gehad met de bank. Blijkbaar heeft zij de pinpas nog in haar bezit. Deze komt uiteraard ook terug. En toen zei zij ja ik heb ook contact gehad met de bank, deze konden uiteraard niets voor haar betekenen.

Ik vind het maar een vreemde en vooral onrespectvolle situatie.
Oh het verhaal wordt weer vreemder, dus ze had een bankpas en ging toen bellen met de bank. Omdat de pas het niet meer deed of wat?

Je moet denk ik heel goed na gaan denken waar deze dame allemaal precies bij kon en van op te hoogte was? Waardevollen spullen in huis zoals: sieraden, kunst, goud/zilver, contanten?

Met alles wat je hier aangeeft krijgen de meeste die dit lezen een gevoel dat er iets niet helemaal klopt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zondag 25 februari 2018 @ 08:18:39 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177431028
TS, wees eens wat specifieker. Die vrouw was zijn mantelzorger zeg je. Dus ze had een relatie met je oom? Hoe lang dan? Woonden ze samen?
***
pi_177431579
Ik zou niets accepteren gewoon aangifte doen. Had ze maar van te voren moeten bedenken voordat ze ze de boel probeerde te flessen.
pi_177432745
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
TS, wees eens wat specifieker. Die vrouw was zijn mantelzorger zeg je. Dus ze had een relatie met je oom? Hoe lang dan? Woonden ze samen?
Niet officieel mantelzorger. Ze kwam zo nu en dan aan huis om wat te poetsen en kleine boodschappen te doen.
Exacte duur weet ik niet, maar dat zal een jaar of 2 max zijn.

De vrouw is getrouwd en had dus geen relatie met mijn oom.
pi_177432932
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:41 schreef Xeor het volgende:

[..]

Die kan (nog) niets voor ons betekenen. Pas als er bekend is of er een testament is.
De politie zegt dus eigenlijk 'wacht even af, of er wellicht later toch gerechtelijke grond voor het meenemen van die auto blijkt te zijn'??

Vind ik het niet gek dat die lui tegenwoordig geen fuck gedaan krijgen.

Moet je ze toch even goed uitleggen dat zolang die gerechtelijke grond er nog niet is (of iig niet bekend), het nu dus gewoon diefstal is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_177432946
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
En wat nou als je oom op het laatste moment bedacht dat hij wel dankbaar was voor alle mantelzorg die die vrouw hem gegeven heeft en daadwerkelijk wilde dat zij die auto kreeg?
Dan had ie een handtekening moeten zetten.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')