Ja vooral voor jongetjesquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:45 schreef ReginaFalange het volgende:
Hier 4 okergele kleding stukken.
En ik zelf 1.
Zara heeft trouwens vaak okergele kinderkleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, I wish I could, but I don't want to.
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:48 schreef ReginaFalange het volgende:
Wat knap Nazil! Die zal wel lekker slapen vanavond.![]()
Hier ook even een liefdagboek post.Staat M. niet voor Marcus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gek mens![]()
Hier ook even een liefdagboek post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Mugglequote:Op vrijdag 23 februari 2018 20:05 schreef Unihipili het volgende:
Zucht. Gemeen.
Ik ben nou wel benieuwd hoe hij echt heet.
Hier ook even een liefdagboek post.Maaruh, vragen waarom ze in godsnaam denken dat zij hierover een mening mogen hebben én ventileren? En nog via die vader ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik gezinstherapeut spelen, please please?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik vind het nu al een verlept theezakje die schoonmoeder van jouquote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:03 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik hoop dat het gewoon komt omdat ze hem nog nooit ontmoet heeft en zijn naam daarom niet aan hem linkt.
Hij heet natuurlijk Molo.
Nannie nannie knippie knippiequote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:23 schreef Arja het volgende:
Vindt ze Goedzakje geen mooie naam?![]()
Ik ben wel benieuwd hoe hij echt heet
Awesome naam maar dat had ik je al verteldquote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:57 schreef ReginaFalange het volgende:
Haha Ross.
We hebben echt laaang gedaan om het eens te worden over de naam.
Ik hou nogal van Amsterdam oud west namen. Vriend nogal van historische namen.
In Utrecht?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 21:57 schreef Quoi het volgende:
Oh dat vind ik een toffe naam zeg
Ook wij in een monsterfile, dus we bakten wat pannenkoeken. Die kwamen er vanavond dus weer uit. En daarna al het andere eten. Weer een plakMax tegen me aan vanavond, terwijl ik zelf verre van fit ben. Maar goed, hij slaapt nu lekker in zijn bedje.
Verder was hij vrolijk en OK vanmiddag. Ik was crappy, maar hey, Nijntje museum en een goede vriendin met haar zoon (2 mnd jonger), dat kon ik niet afslaan. We zijn wel gillend gek daar weggelopen. Wat een drukte! Daar moeten we een keer naar terug op maandagochtend oid
Druk dus. Je schijnt te moeten reserveren voor sommige tijdstippen. Wij kwamen op de bonnefooi aan en de portier zei: het is nu rustigquote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
In Utrecht?
Wil ik ook nog eens heen
Klinkt als het Alhambra in Granada, wat viel dat tegen zeg, en dan hadden we nog voor twee dagen kaartjes gekocht omdat het zo prachtig moest zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Druk dus. Je schijnt te moeten reserveren voor sommige tijdstippen. Wij kwamen op de bonnefooi aan en de portier zei: het is nu rustigNou, dat was het niet echt.
Trouwens, Nazil, wat tof dat L. zo lekker aan de wandel is! Ik heb Max trouwens ook zonder wagen meegenomen in het museum. Hij loopt wat af.
Ja idd, Nijntje is tof. En dan continu Max met dat vingertje: "Nijn!"quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als het Alhambra in Granada, wat viel dat tegen zeg, en dan hadden we nog voor twee dagen kaartjes gekocht omdat het zo prachtig moest zijn![]()
![]()
![]()
Maar Nijntje is tof, dus ga er wel een keer heen
En lopend aan een vingertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ReginaFalange op 24-02-2018 20:00:43 ]Oh, I wish I could, but I don't want to.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:42 schreef ReginaFalange het volgende:
Oud west namen:Docent van mij heeft het voor elkaar gekregen iedereen te laten geloven dat hij Balthazar heetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heette gewoon Bert ofzo. Heerlijk.
Ik ken ook een Lancelot, Gaylord en een GalahadIn één gezin zelfs.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |