Ook een UI klasse baasquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:21 schreef noobcrypto het volgende:
hou op met die universa nog even en ik ga hem ook kopen puur op fomo
Heel dom dit. Je had beter 5 hypotheken op je huis kunnen nemen!quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:37 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja huis verkocht en erin gestopt.....5 miljoen coins nu
deed de ING niet.....had geen geld meer door de backing van Tetherquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:38 schreef BakkenKappen het volgende:
Heel dom dit. Je had beter 5 hypotheken op je huis kunnen nemen!
lolquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:39 schreef Predator38 het volgende:
[..]
deed de ING niet.....had geen geld meer door de backing van Tether
Als je met geleend geld gaat investeren in crypto ben je toch ontzettend dom bezigquote:
HHAHAHAHA!!!!!!!!!!! Met Intel NUC?quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:41 schreef pnxsinned het volgende:
Dus ik gister 3 machines aangezet, CPU mining voor het slapen gaan. Dikke 4k Hashrate alles bij elkaar, zag er goed uit.
Ik werd wakker 1 machine dood. Heb hierna andere 2 maar uitgezet
Wat een ellende.
ligt er helemaal aan:quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je met geleend geld gaat investeren in crypto ben je toch ontzettend dom bezig²
Nee joh, met UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAA EN VECHAAAAAAIN kan dat, geen risico, net zo veilig als je glibberige dukaten in een condoom bewaren.quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je met geleend geld gaat investeren in crypto ben je toch ontzettend dom bezig²
Tuurlijk niet, eerst heb je niks, en dan opeens veel!quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yup, 2 nucs en 1 laptopquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
HHAHAHAHA!!!!!!!!!!! Met Intel NUC?²
hoe krijg je dat voor elkaar....hier draait al 3 jaar 24/7 een pc met VM voor een klant.quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:43 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Yup, 2 nucs en 1 laptop
Laptop is dood, was een i7.
PC == niet een laptop qua koeling.quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:44 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar....hier draait al 3 jaar 24/7 een pc met VM voor een klant.
Precies. Je nieren hodlen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:45 schreef Weissmania het volgende:
Gewoon een nier verkopen voor dukaten ja toch
Ik dacht even dat dit een #nattekrant post wasquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:41 schreef pnxsinned het volgende:
Dus ik gister 3 machines aangezet, CPU mining voor het slapen gaan. Dikke 4k Hashrate alles bij elkaar, zag er goed uit.
Ik werd wakker 1 machine dood. Heb hierna andere 2 maar uitgezet
Wat een ellende.
Dat is een kloontje van Nattekant.quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een #nattekrant post was
1 nacht of 1000 nachtenquote:Op donderdag 22 februari 2018 17:46 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
PC == niet een laptop qua koeling.
Jouw VM trekt geen continu 100% cpu van de host.
Vergelijking gaat hier niet helemaal goed
Ik doe niet aan clones.quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:48 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat is een kloontje van Nattekant.
Jullie zijn er nooit op hetzelfde moment.quote:Op donderdag 22 februari 2018 17:48 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Ik doe niet aan clones.
Is dat ook de wereld uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |