Doe nou nietquote:Op donderdag 22 februari 2018 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wacht met mijn krolse body op dat VEN 3 dollars of minder kost. Slender ik er 1000 euro tegenaan.²
Primaquote:Op donderdag 22 februari 2018 15:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even een crosspost voor dat andere topic
Weet jij eigenlijk wel wat een Merkle tree is? Of een node?quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wacht met mijn krolse body op dat VEN 3 dollars of minder kost. Slender ik er 1000 euro tegenaan.²
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 22 februari 2018 16:01 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat een Merkle tree is? Of een node?
Ja hallo, dat stond niet in de OP hè!quote:Op donderdag 22 februari 2018 16:01 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat een Merkle tree is? Of een node?
quote:Op donderdag 22 februari 2018 16:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
[ afbeelding ]
Wel prima collega's. Zou die linker chick bovenaan wel doen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 16:19 schreef BadVlad het volgende:
Post deze link alvast maar weer: https://werkenbijmcdonalds.nl/
Hospitality-medewerker lijkt mij wel wat.
Hetzelfde vraag ik me af van XRP, BCH, Carcadano, Dash, BTG, XVG. And the list goes onquote:
Doe mij ook eens zon bottomless bag met fiat danquote:Op donderdag 22 februari 2018 16:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Vroeger zou ik me druk maken om deze drop. Nu ik vol in Vechain zit zie ik alleen maar meer koopmomentjes
Phil is echt een clown, maar wel een leuke gast om te volgenquote:Op donderdag 22 februari 2018 16:46 schreef TwztId het volgende:
Deze kerel kijkt naar buy/sell orders alsof het een voetbal wedstrijd is wtf..
Rijk wijf trouwenquote:Op donderdag 22 februari 2018 16:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Doe mij ook eens zon bottomless bag met fiat dan
Ik wil niet heel legendarisch doen, maar ben ziek op het moment. Lig bedolven onder de dekens.quote:
Join the club!quote:Op donderdag 22 februari 2018 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet heel legendarisch doen, maar ben ziek op het moment. Lig bedolven onder de dekens.²
1,20quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |