Volgens mij pas 2 maart.. Dus nog even doorbijten.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:36 schreef BakkenKappen het volgende:
Is Chinees nieuwjaar niet bijna voorbij?
Als dat zo is kan je er in de toekomst gebruik van maken.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:36 schreef metallicelmo het volgende:
En toch denk ik dat we nu kijken naar iets dat met die Bitcoin Futures te maken hebben die toevallig morgen aflopen bij CME
Ja het ken mij verrekenquote:Op donderdag 22 februari 2018 14:36 schreef YT123 het volgende:
[..]
Volgens mij pas 2 maart.. Dus nog even doorbijten.
Doen hoor. Als ze vragen of je sambal bij wil, direct dat bakje in die griet haar kanaal trappen. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja het ken mij verreken
Ik haal vanavond gewoon alvast Chinees! Nieuwjaar of niet.
Selffulfilling prophecyquote:Op donderdag 22 februari 2018 14:36 schreef metallicelmo het volgende:
En toch denk ik dat we nu kijken naar iets dat met die Bitcoin Futures te maken hebben die toevallig morgen aflopen bij CME
Ja, ik was even thuis eten. Lekkere bonen in tomatensaus. Wat maagdelijke olijfolie overheen laten druppelen. Ik ken heel de wereld weer aan man. 1 woord: bodylotion!quote:
Hoe wil je opschieten dan? Ontwikkeling gaat niet in een keer sneller als de prijs omhoog gaat hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
Zal wat zijn. BTC straks weer helemaal terug zakt naar 9K. Nog geen kut opgeschoten dan de laatste weken
Dit is een grapje toch of?quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:55 schreef Afwazig het volgende:
Gelukkig heeft VEN er geen last van want die hebben maatregelen genomen tegen dumpers.![]()
Nee hoor. Het is onmogelijk VEN te dumpen. Daar hebben ze wat op. Wist je dat niet?quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch of?
ah jaquote:Op donderdag 22 februari 2018 14:56 schreef iPancakeMix het volgende:
Net al m'n VEN verkocht op de hoop dat ie nog verder zakt en ik goedkoper in kan kopen. Zul je net zien dat we nu moon gaan.
Dat brengt over het algemeen alleen maar onrustquote:Op donderdag 22 februari 2018 14:56 schreef iPancakeMix het volgende:
Net al m'n VEN verkocht op de hoop dat ie nog verder zakt en ik goedkoper in kan kopen. Zul je net zien dat we nu moon gaan.
En dan boos worden als je vraagt hoe ze dat willen gaan doen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is onmogelijk VEN te dumpen. Daar hebben ze wat op. Wist je dat niet?
Ja ik heb echt geen idee. Ik heb wel wat VEN maar volg het niet zo op de voet als andere projectenquote:Op donderdag 22 februari 2018 14:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is onmogelijk VEN te dumpen. Daar hebben ze wat op. Wist je dat niet?
Gewoon Chinese matchfixing jonguh.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan boos worden als je vraagt hoe ze dat willen gaan doen.
Het jaar van de hond blijkbaar, ik lust wel een rotweiller of een mooie duitse herder hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon Chinese matchfixing jonguh.
Ik krijg trek van al die TA's die me om de oren vliegen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 15:02 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het jaar van de hond blijkbaar, ik lust wel een rotweiller of een mooie duitse herder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |