o.a Litepay/LitePal icm een creditcard staat letterlijk voor de deur......quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Crypto als betaalmiddel zie ik op dit moment nog niet. Ik koop er iig geen brood mee.
Ik heb genoeg dukaten geïnvesteerd maar ik blijf gewoon realistisch, het kan allemaal nog komen natuurlijk.
in juni is het meestal wel mooi bbq weerquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal weer in FUD modus, Ghehe jullie laten je emoties teveel afhangen van koersen.
Kijk gewoon in april, nee juni nog eens.
And in the mean time, shut up and shill
leg dat teambbq effe uitquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:20 schreef Predator38 het volgende:
[..]
in juni is het meestal wel mooi bbq weer
#TeamBBQ
er houden er een paar van ECHT BBQen hierquote:
Als je genoeg kletsnatte dukaten op je soppende chest hebt wel ja.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je, wij entiteiten zijn nogal geneigd erg aan de korte termijn te denken. En ik wil absoluut niet legendarisch doen, maar stellar je nou eens voor dat we echt nog in het begin zitten. Dan zijn we toch straks allemaal keihard vermogend gewoon?²
als je in de projecten zit die uiteindelijk over gaan blijven: dan wel jaquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je, wij entiteiten zijn nogal geneigd erg aan de korte termijn te denken. En ik wil absoluut niet legendarisch doen, maar stellar je nou eens voor dat we echt nog in het begin zitten. Dan zijn we toch straks allemaal keihard vermogend gewoon?²
Als we te rijk worden dan raakt de hele boel uit balans.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Er zal veel kapot gaan ja.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je in de projecten zit die uiteindelijk over gaan blijven: dan wel ja
Dit ga ik eens even aan de binnenkant van m'n oogjes bekijken. Welterusten en tot morgen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
enige safebet in mijn ogen is nog steeds BTCquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Er zal veel kapot gaan ja.
Maar wij hebben... UNIVERSAAAAAAAAAAHAHAHA JAAAAAAAAAA
Ik "voorspel" een battle of the fittest op een manier waar wijlen Darwin alleen maar van durfde te dromen. Eigenlijk moet je nu alles op alles zetten op een ferme dukaat die alles heeft van BTC, maar dan zonder de nadelen:quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je in de projecten zit die uiteindelijk over gaan blijven: dan wel ja
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik "voorspel" een battle of the fittest op een manier waar wijlen Darwin alleen maar van durfde te dromen. Eigenlijk moet je nu alles op alles zetten op een ferme dukaat die alles heeft van BTC, maar dan zonder de nadelen:
- Log
- Traag
- Jennifer
- Dure transacties
Als je visionair genoeg bent ligt het geld voor het opscheppen.²
Log is een feature. Het is juist de bedoeling dat veranderingen lang duren.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik "voorspel" een battle of the fittest op een manier waar wijlen Darwin alleen maar van durfde te dromen. Eigenlijk moet je nu alles op alles zetten op een ferme dukaat die alles heeft van BTC, maar dan zonder de nadelen:
- Log
- Traag
- Jennifer
- Dure transacties
Ik wil die ferme knoppen van jou wel eens beroeren hoor. Moet je zien wat voor romige dukaten daar uit komen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
- Log
- Traag
- Jennifer
- Dure transacties
Ik moet ook meer in btc gaan doen ja.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige safebet in mijn ogen is nog steeds BTC
dus ik probeer mijzelf weer een limiet te stellen: bij x aantal BTC in alts: weer minstens 20% richting BTC schuiven
Maar is lastig
Ze heeft veel moeite met het loslaten van Fok. Als dat je enige leven is...quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:30 schreef Weissmania het volgende:
Banshee, wat deprimerend allemaal. Slaap je wel goed?
Haha, dat zegt iedereen elke keer.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik moet ook meer in btc gaan doen ja.
Vet. Ga ik wel lezen dan.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:31 schreef BakkenKappen het volgende:
Kwam er vandaag trouwens achter dat Andreas (volgens mij zijn hier mensen nogal fan van hem) samen met Gavin Wood een boek aan het schrijven is over Ethereum
Nu heb ik genoeg geshilled.
Cassius Clay, groot denker uit de vorige eeuw:"I'm young; I'm handsome; I'm fast. I can't possibly be beat." Dat zoek je in een dukaat!quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:30 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik wil die ferme knoppen van jou wel eens beroeren hoor. Moet je zien wat voor romige dukaten daar uit komen.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik moet ook meer in btc gaan doen ja.
Ja ach ETH en BTC zijn wat mij betreft complementair.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vet. Ga ik wel lezen dan.
Ik boycot ETH omdat ik ooit een flink aantal ETH heb verloren omdat ik een noob was.
Had nu een flink aantal K'tjes geweest.
Weiger om er terug in te stappen.
Is er sprake van slapen als je naar bed gaat en wakker wordt met blockfolio?quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:30 schreef Weissmania het volgende:
Banshee, wat deprimerend allemaal. Slaap je wel goed?
Zodra UNIVERSAAAAAAAAHAHAHA JAAAAAAAAAAA op 97,61 dollar (max) staat volgende week, dan gaan we maar ns wat omzetten ja.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:32 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Haha, dat zegt iedereen elke keer.
Ja kweenie. Ik heb bij ETH meer het idee dat het ooit vervangen kan worden dan bij BTC.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:34 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja ach ETH en BTC zijn wat mij betreft complementair.
https://www.reddit.com/r/(...)sing_rapidly_please/
Hier is de bron overigens, mocht je zelf willen bijdrage op github
Universa blijf ik nog wel even vanaf. Die moet minstens een marketcap van Waves halen voordat ik daar überhaupt aan ga zitten.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zodra UNIVERSAAAAAAAAHAHAHA JAAAAAAAAAAA op 97,61 dollar (max) staat volgende week, dan gaan we maar ns wat omzetten ja.
jezus je bent echt raarquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is er sprake van slapen als je naar bed gaat en wakker wordt met blockfolio?
Random woord: pastinaak²
al 2 keer pastinaak op dit jaarquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is er sprake van slapen als je naar bed gaat en wakker wordt met blockfolio?
Random woord: pastinaak²
dan zijn wij allemaal al rijkquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Universa blijf ik nog wel even vanaf. Die moet minstens een marketcap van Waves halen voordat ik daar überhaupt aan ga zitten.
flink dansvloertje op gemurderd vorig weekend in mijn wortelpakquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Omlaag omlaag omhoog omhoog !!
Youtube! Genoeg filmpjes die ons kunnen helpen. Ik gebruik nu search strings als "altcoin moon" en "best altcoin". Ik zoek ook geregeld op "gegrilde zeebaars", maar dat is iets voor mezelf.quote:
Wat de fuck is er met die tekst onder jou post trouwens?quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Youtube! Genoeg filmpjes die ons kunnen helpen. Ik gebruik nu search strings als "altcoin moon" en "best altcoin".²
Godverquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
flink dansvloertje op gemurderd vorig weekend in mijn wortelpak
Dat klinkt wel apart.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
flink dansvloertje op gemurderd vorig weekend in mijn wortelpak
quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:42 schreef BakkenKappen het volgende:
Ben met carnaval wel een paar keer bitcoin miners tegengekomen. Maar die waren volgens mij in december ingestapt want weigerde te trakteren.
Serieus, er is net ontzettend maagdelijke olijfolie uit Marokko bij me bezorgd. Dat zijn van die momenten dat die dukaten je niets kunnen schelen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:41 schreef EggsTC het volgende:
Nou ik ga ook ns ff de binnen kant van mn chest bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel kost je vriendin per uur? Doet ze PZC? WAT IS HAAR NUMMERquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben weinig tegengekomen
en mocht niet als een bitcoin van mijn vriendin
flink onder de plak
ik heb geen idee wat PZC isquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:43 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Hoeveel kost je vriendin per uur? Doet ze PZC? WAT IS HAAR NUMMER
Niks mis met goed onder de plak zitten, blijven die dukaten lekker hangen aan je chest.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben weinig tegengekomen
en mocht niet als een bitcoin van mijn vriendin
flink onder de plak
Wordt vooral laaiend van die mensen die niets van crypto/ computers weten, op aanraden van broertje voor 10k ether hebben gekocht in maart 2017, en nu maar van die 400k euro een tweede huis kopen omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat een turkse oudklasgenoot van mij cryptomiljonair door NEO is geworden.
Ik ben ook digibeet, sorry.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Wordt vooral laaiend van die mensen die niets van crypto/ computers weten, op aanraden van broertje voor 10k ether hebben gekocht in maart 2017, en nu maar van die 400k euro een tweede huis kopen omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten.
Er is ook een advocatenkantoor in Amsterdam waar een redelijk groot gedeelte ook vuistdiep in de ether zat, waar mensen in juli vorig jaar al in huizen rekendengvd
Smerig man, of wil je een extra volatiele SOA in je body?quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:45 schreef BakkenKappen het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een chick geregeld die dat met condoom wilde doen.
Ach, het kan altijd erger. Er loopt hier een gek rond die vraagt of je vrouw/vriendin vruchtbaar is.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
moet ik nu de FOK!knokploeg regelen omdat iemand vervelend doet over mijn vriendin?
Ik zag je edit.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Er loopt hier een gek rond die vraagt of je vrouw/vriendin vruchtbaar is.²
No risk no reward.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Smerig man, of wil je een extra volatiele SOA in je body?²
Ik voel jequote:Op woensdag 21 februari 2018 23:45 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Wordt vooral laaiend van die mensen die niets van crypto/ computers weten, op aanraden van broertje voor 10k ether hebben gekocht in maart 2017, en nu maar van die 400k euro een tweede huis kopen omdat ze niet weten wat ze met het geld moeten.
Er is ook een advocatenkantoor in Amsterdam waar een redelijk groot gedeelte ook vuistdiep in de ether zat, waar mensen in juli vorig jaar al in huizen rekendengvd
Zo! Dat heeft je geen windeieren gelegd.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ooit kocht ik 60BTC op aanraden van een FOK!user.
Plot twist: het was vorige maand.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
usergodquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
toen ik begon maakte ik echt vrij snel een x10 met daytradenquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:52 schreef BakkenKappen het volgende:
Mja dit soort verhalen zijn niet uniek voor crypto, je hebt er ook talloze in de aandelenmarkt etc. Teveel mensen met de illusie dat je rendement kunt optimaliseren. Ronald Wayne is denk ik het pijnlijkste voorbeeld, verkocht 10% Apple aandelen voor 1700 dollar ofzo. Anders was hij nu de rijkste persoon ter wereld.
Toen ik begon heb ik maanden op minimaal rendement gezet.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
toen ik begon maakte ik echt vrij snel een x10 met daytraden
toen besefte ik dat dat flink geluk was en ben ik er mee gestopt
ja achquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Toen ik begon heb ik maanden op minimaal rendement gezet.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn broertje heeft eind november 10k in wat alts gestopt, en had alleen flinke winsten meegemaakt toen de boel een keer crashte.
My sweet summer child.
Heb jij eigenlijk al winsten gemaakt?quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:58 schreef Predator38 het volgende:
ik stapte op 5 januari 2018 in.......dan weten jullie het ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach man, is maar geldquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat voel ik me toch een miezerige nietsnut met een ruggengraat van papier maché als ik al die succesverhalen hoor.²
![]()
Je wordt pas gelukkig als je die heerlijke olijfolie uit marokko je bek in giet.
door extra geld in te leggen op de dip.......nu wel wat winstquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al winsten gemaakt?²
Stalen ballen gespot.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:59 schreef Predator38 het volgende:
[..]
door extra geld in te leggen op de dip.......nu wel wat winst
de kunst voor die mensen is om er in een dal ook wat in te gooienquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Begin januari waren er teksten als.
"de millie moet wel lukken voor 2019"
Hehe ja dat zijn de leuke. 2 huisgenoten, een in ETH ingestapt op 150 euro, toen was ie 350, daarna alles verkocht op 150 weer, nul euro winst. Broer idem, zieke fomo, op 150 gekocht, 250 verkocht. Ook niet de 700 van nu meegepakt. Andere huisgenoot: Ripple kopen (quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn broertje heeft eind november 10k in wat alts gestopt, en had alleen flinke winsten meegemaakt toen de boel een keer crashte.
My sweet summer child.
Ja joh, stukje zeil van 5 bij 5 op de grond, naakt op liggen en glibberen maar met de heerlijke olijfoliequote:Op woensdag 21 februari 2018 23:59 schreef BakkenKappen het volgende:
Ach man, is maar geld![]()
Je wordt pas gelukkig als je die heerlijke olijfolie uit marokko je bek in giet.
Deze man weet !quote:Op donderdag 22 februari 2018 00:01 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ja joh, stukje zeil van 5 bij 5 op de grond, naakt op liggen en glibberen maar met de heerlijke olijfolie
quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:59 schreef BakkenKappen het volgende:
[spoiler]Ik stapte overigens ook in na advies van een vriend die toen aan de technische uni iets met IT studeerde. Hij heeft uiteindelijk verkocht tijdens de lange HODL na DAO, ik was te lui om het uit te zoeken.
Wie zijn die Jeffrey, Patrick en Jason toch? Ik zet het godverdomme overigens in een spoiler zodat niet iedereen het kan lezen lulloquote:Op donderdag 22 februari 2018 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]![]()
![]()
Vrouwtje is een tosti fixen voor me. Honger als een Jeffrey.²
Yugh, creditcardsquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:15 schreef Predator38 het volgende:
[..]
o.a Litepay/LitePal icm een creditcard staat letterlijk voor de deur......
dus dan kan je er zo goed als alles mee kopen.
u heeft geen pinpas ook ????quote:
Das toch een debitkaart? Tenzij je rood gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2018 00:03 schreef Predator38 het volgende:
[..]
u heeft geen pinpas ook ????
niks, denkt er weer een interessant te zijnquote:Op donderdag 22 februari 2018 00:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat is er mis met creditcards.
Ik ben zo onderhand een parodie op een cryptohandelaar. Wat ik ook aanraak: verlies.quote:Op donderdag 22 februari 2018 00:03 schreef Luppie0110 het volgende:
Waar blijft die raket nou? Zit gvd al dagen vast in de stoelriemen op aarde.
geduld is een schone zaak kerel.....komt goed.quote:Op donderdag 22 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand een parodie op een cryptohandelaar. Wat ik ook aanraak: verlies.²
Jiskefet - de cryptotradersquote:Op donderdag 22 februari 2018 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand een parodie op een cryptohandelaar. Wat ik ook aanraak: verlies.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |