Zo. Veel. Creativiteit.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:58 schreef jsuijker het volgende:
Opstelling Feyenoord, volgens FOX Sports:
Jones; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Malacia; El Ahmadi, Vilhena, Amrabat; Berghuis, Jørgensen en Toornstra.
allemaal onzin lijkt mequote:Op zondag 25 februari 2018 11:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Cees zegt Toorn op links en Amrabat op middenveld. Nieuwkoop back.
Mijn hemel wat een armoe als je kijkt naar creativiteit. Echt zo snel mogelijk die Labyad oppikken.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:58 schreef jsuijker het volgende:
Jones; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Malacia; El Ahmadi, Vilhena, Amrabat; Berghuis, Jørgensen en Toornstra.
Sta jij nog ergens van te kijken?quote:Op zondag 25 februari 2018 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga er vanuit dat boetius gewoon linksbuiten speelt
zou echt zwaar ziek van gio zijn om toornsta daar neer te zetten
dan is die gio gewoon echt helemaal gestoord aan het raken
Je doelt op Boetius die tegen fucking Groningen 40 keer balverlies leed in één helft toch?quote:Op zondag 25 februari 2018 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Geen Tapiaquote:Op zondag 25 februari 2018 11:58 schreef jsuijker het volgende:
Ah, dat is wél een argument tegen Boetius, maar als Berghuis het doet niet.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doelt op Boetius die tegen fucking Groningen 40 keer balverlies leed in één helft toch?
interreseert me geen ene flikker ....als je toornsra daar neer zet heb je niet eens 40 keer balverlies want toornstra zorgt wel dat hij geen bal krijgt.....die gaat heel de wedstrijd in de dekking lopen zodat hij ook geen balverlies gaat lijden.....quote:Op zondag 25 februari 2018 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doelt op Boetius die tegen fucking Groningen 40 keer balverlies leed in één helft toch?
Kom op man, wat Boetius liet zien tegen VVV en Heracles was zo bizar slecht. Daarvoor zou je eigenlijk direct iemands contract moeten ontbinden. En dat ga jij willen vergelijken met de buitenspeler in de eredivisie met het hoogste rendementquote:Op zondag 25 februari 2018 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat is wél een argument tegen Boetius, maar als Berghuis het doet niet.
Calandgod
RENDEMENTGOD RENDEMENTGOD JAAAA daar is ie weer.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op man, wat Boetius liet zien tegen VVV en Heracles was zo bizar slecht. Daarvoor zou je eigenlijk direct iemands contract moeten ontbinden. En dat ga jij willen vergelijken met de buitenspeler in de eredivisie met het hoogste rendement
Oke Dummie
Ja als jij direct betrokken bent bij een goaltje of 20 halverwege het seizoen mag je een keer de bal verspelenquote:Op zondag 25 februari 2018 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
RENDEMENTGOD RENDEMENTGOD JAAAA daar is ie weer.
Calandgod
Hij kan dan beter Hansson opstellen.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
'een keer'quote:Op zondag 25 februari 2018 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als jij direct betrokken bent bij een goaltje of 20 halverwege het seizoen mag je een keer de bal verspelen
Moeilijk he
het interreseert me geen ene tering wie hij linksbuiten opstelt maar iedere mongool weet dat toornstra linksbuiten opstellen gewoon debiel is....quote:Op zondag 25 februari 2018 12:29 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Hij kan dan beter Hansson opstellen.
Boetius is ff een partijtje huilen
Vorig jaar nog kampioen mee geworden..quote:Op zondag 25 februari 2018 12:34 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een gehandicapten middenveld hebben wij toch
Oke dan is het een top middenveld.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorig jaar nog kampioen mee geworden..
Daarom is het juist gehandicapt.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar lees je dat?quote:Op zondag 25 februari 2018 12:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke dan is het een top middenveld.
Vreemd maar waarquote:Op zondag 25 februari 2018 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga vast een UI voor je uitzoeken makker.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat is wél een argument tegen Boetius, maar als Berghuis het doet niet.
Calandgod
vorig seizoen functioneerde het goedquote:
Klassiek voorbeeld van het jaar na het kampioenschap.quote:Op zondag 25 februari 2018 13:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vorig seizoen functioneerde het goed
aleen moet je er niet vanuit gaan dat het iedere jaar hetzelfde zal zijn
spelers worden slechter, ouder, halen hun nivo niet meer ......
quote:Op zondag 25 februari 2018 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |