ja dat wordt lastig plannen. Want echt slapen tussendoor zit er ook niet in.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En zelfs al om 1 uur beginnen, moeten we nog vroeger op gaan staan ook
Big air of bobsleeën op TV en de andere op de Player, met de kwalificatie van de PGS dan maar op de telefoon ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:39 schreef franklop het volgende:
[..]
ja dat wordt lastig plannen. Want echt slapen tussendoor zit er ook niet in.
Mogelijk dat ik big air oversla ofzo
hoe laat begint dat spektakel?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, wel de 50kmHoewel dat op zondag had moeten zijn ipv de matige 30km
6 uurquote:
mja Moet er nog even goed over denken. Zou helpen als ik vanavond al weet of voetbal doorgaat morgenquote:
Indien ochtend en op gras zal het wel afgelast worden. -5 nachts en aan grond vaak nog kouderquote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
mja Moet er nog even goed over denken. Zou helpen als ik vanavond al weet of voetbal doorgaat morgen
14.30 en grasquote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Indien ochtend en op gras zal het wel afgelast worden. -5 nachts en aan grond vaak nog kouder
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om 06.00 uur gaat het broekje het raam uit
Vannacht om 01.30 uur.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
Is er nog een schaatsgala? Zo ja wanneer?
Top, zal het mijn moeder vertellen.quote:
eerst widm kijkenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
1:30 hier! Ben ik in ieder geval niet alleen. Tot straks.
van 20u tot 2 of 3 uur slapen is gewoon een goede nacht hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:07 schreef Mansjester het volgende:
Wat doen jullie jezelf allemaal aan met je slaaptekort
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |