abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177348449

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:27:06 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177348459
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 01:24 schreef Missgroen het volgende:
Ik word hier in totale paniek wakker geschud door Henk. "De bubble is geknapt het piramide spel in in elkaar gestort"
Ik zie niks anders dan een correctie. Ik er iets aan de hand en of kan me weer omdraaien.
Hij heeft een of ander appje Hodl die min 300% aangeeft. Sommige alts staan op 0....

Zie trouwens dat ik midden in een bitchfight terechtkomt.
verkeerde topic? Of was je dronken :{
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:28:07 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177348474
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:44 schreef Skv het volgende:
All time low aangetikt. Jeeej.

Mijn coins hebben aids en zakken langzaam weg.
In sat weer zeker :o
pi_177348481
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:27 schreef leolinedance het volgende:

[..]

verkeerde topic? Of was je dronken :{
Hij humpte dr been.
pi_177348504
Mag 48 uur niet withdrawen van Binance.
verplichte hodl.
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:30:26 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177348506
Mag die MZS hier gewoon door blijven gaan met zijn gekloot? Verziekt de sfeer nogal :{
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:31:21 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177348517
quote:
8s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mag 48 uur niet withdrawen van Binance.
verplichte hodl.
Verkapte 'kijk-mij-2-BTC-gewithdrawd-hebben' post
pi_177348522
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Verkapte 'kijk-mij-2-BTC-gewithdrawd-hebben' post
Nee. 2fa disabled. :D
pi_177348527
laten disablen*.
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:32:02 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177348528
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Nee. 2fa disabled. :D
:o
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:34:50 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177348590
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:30 schreef leolinedance het volgende:
Mag die MZS hier gewoon door blijven gaan met zijn gekloot? Verziekt de sfeer nogal :{
Volgens de mods moeten we gewoon niet op hem ingaan en wordt zulk soort gedrag getolereerd, net als klaas en die :{2 josti.

Tsja als Danny zijn forum leegloopt, moet je de notaire trollen die voor veel verkeer zorgen natuurlijk binnenboord houden :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177348611
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

:o
M'n telefoon was opeens alles kwijt.
En was die key om die authenticator er weer in te pleuren kwijt :')

Mocht ik selfies, paspoorten en bitcoinadressen gaan sturen voor een manual removal ;(
pi_177348625
quote:
3s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:34 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volgens de mods moeten we gewoon niet op hem ingaan en wordt zulk soort gedrag getolereerd, net als klaas en die :{2 josti.

Tsja als Danny zijn forum leegloopt, moet je de notaire trollen die voor veel verkeer zorgen natuurlijk binnenboord houden :')
Klaas en MZS, ja verzieken behoorlijk.
Maar :{2 doet naar mijn mening niets fout. Reageert enigszins nog met hersenen.
pi_177348628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Mocht ik selfies, paspoorten en bitcoinadressen gaan sturen voor een manual removal ;(
Authy gebruiken. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:37:40 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177348629
quote:

[..]

Ja, kan vervelend zijn. Maar zolang je inhoudelijk blijft is er niets aan de hand. We hebben een mooi groepje zo met zijn allen hier. Goede sfeer en we leren zo ontzettend veel van elkaar.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177348633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die tip had ik al gekregen ja :+
pi_177348637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Daarom Enpass.
Heb ik alles in zitten, synced op al mijn devices.
pi_177348647
Wordt toch wel bullish op Waves. :+
Misschien even wat VEN die kant op schieten. Of toch fiat.
Koning.
pi_177348649
Wel kudos naar binance.
Rond 5 uur savonds removal aangevraagd, rond 10 uur mailtje dat hij goedgekeurd was ^O^

Kunnen veel exchanges nog wat van leren.
pi_177348655
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Das toch enkel 2fa?
Enpass doet wachtwoorden/docs/2fa etc. :P
pi_177348694
quote:

[..]

De mensen die hem voeden zijn net zo erg.

Ik heb persoonlijk geen last van em, ik lees ze comments en dan scroll ik weer verder. Alleen moet ik dan door 40 comments van andere over wat voor een sukkel het is, maarja ook daar scroll ik gewoon doorheen.. of meer swipen eigenlijk want ik zit op me telefoon..
pi_177348712
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:41 schreef TwztId het volgende:

[..]

De mensen die hem voeden zijn net zo erg.

Ik heb persoonlijk geen last van em, ik lees ze comments en dan scroll ik weer verder. Alleen moet ik dan door 40 comments van andere over wat voor een sukkel het is, maarja ook daar scroll ik gewoon doorheen.. of meer swipen eigenlijk want ik zit op me telefoon..
Point taken. :)
pi_177348723
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:39 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Das toch enkel 2fa?
Enpass doet wachtwoorden/docs/2fa etc. :P
Is dit te gebruiken als (extreme) digibeet
pi_177348727
Vanaf nu collectieve negeer regeling voor bovenstaande users.
pi_177348762
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Is dit te gebruiken als (extreme) digibeet
Yes, Heel easy om op te zetten.
https://www.enpass.io/

Je kan hem laten syncen naar bv Google Drive. Is 1 encrypted compressed file, install op je devices, zelfs smartwatches, en hebt altijd overal alles bij de hand. :)

Een note: Voor mobile devices is die gratis tot max 10 entries. Op desktop is die helemaal free. Prijs is 9.99 eur. Lifetime.
Ik vond het dat waard!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2018 16:44:53 ]
pi_177348780
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:44 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Yes, Heel easy om op te zetten.
https://www.enpass.io/

Je kan hem laten syncen naar bv Google Drive. Is 1 encrypted compressed file, install op je devices, zelfs smartwatches, en hebt altijd overal alles bij de hand. :)

Een note: Voor mobile devices is die gratis tot max 10 entries. Op desktop is die helemaal free. Prijs is 9.99 eur. Lifetime.
Ik vond het dat waard!
nice zal eens kijken dan :)
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:45:41 #27
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_177348782
gebruik de authenticator van Microsoft (niet die van google) en die werkt ook uitermate prettig.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_177348807
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

nice zal eens kijken dan :)
Ik heb hiervoor gekozen vanwege de reden:

Ik kan morgen onder vrachtauto komen.

Mijn master wachtwoord en handleiding ligt op op offline disk en USB stick bij mijn pa :)
Je weet nooit wat er kan gebeuren imo.
pi_177348843
Mijn portfolio gaat niet zo lekker vandaag.
pi_177348858
quote:
8s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:48 schreef BadVlad het volgende:
Join the club. :(
pi_177348864
Ik sta enkel in de +, vanwege 1 stomme ICO, Fck dat beleggen in coins ook.
ICO's ftw.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 16:54:03 #32
163650 Greys
pi_177348934
quote:

[..]

Wat een onzin. Het helpt óók als niet iedereen er bovenop duikt ja, dat scheelt namelijk veel gescroll voor de rest en soms veel verwijderen voor de mods, maar de rest van je post is echt gelul.
Er zijn alleen vandaag door Zith al bergen posts (ook van hem) verwijderd zoals je zelf deels terug kunt zien - want in een SC mag veel maar niet alles - en jij kunt niet weten wat er bv genote en gedaan wordt achter de schermen en mods kunnen daar niet hier heel specifiek over praten wat er achter gebeurt. Dus die conclusie dat het maar wordt getolereerd en men trollen binnenboord wil houden is totaal onnodig, onwaar en veel te kort door de bocht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:55:09 #33
13462 BansheeBoy
pi_177348950
quote:
Ik ben serieus een paar honderd dollar lichter geworden vandaag. Hoddle zeg ik dan maar.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:56:23 #34
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177348970
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben serieus een paar honderd dollar lichter geworden vandaag. Hoddle zeg ik dan maar.

Kijk gewoon even 2 maanden niet, en check het dan even. Dan voel je je weer beter.

Ik vind het alleen maar fijn dat op sommige momenten even een flinke dip is. Mooi moment om even wat bij te kopen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177348979
quote:
3s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het helpt óók als niet iedereen er bovenop duikt ja, dat scheelt namelijk veel gescroll voor de rest en soms veel verwijderen voor de mods, maar de rest van je post is echt gelul.
Er zijn alleen vandaag door Zith al bergen posts (ook van hem) verwijderd zoals je zelf deels terug kunt zien - want in een SC mag veel maar niet alles - en jij kunt niet weten wat er bv genote en gedaan wordt achter de schermen en mods kunnen daar niet hier heel specifiek over praten wat er achter gebeurt. Dus die conclusie dat het maar wordt getolereerd en men trollen binnenboord wil houden is totaal onnodig, onwaar en veel te kort door de bocht.
Goed bezig! :) en dat geloof ik ook zeker wel.
pi_177348990
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk net als Mr. Magnet, April is de maand dat je weer moet kijken :P
Veel dingen gaan er dan gebeuren, iig met mijn huidige portfolio ook qua events.
pi_177348992
Vanaaf gaan we weer knallen om 20.15

Ether gaat ook zijn best doen. Let maar op
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:57:34 #38
13462 BansheeBoy
pi_177348995
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:56 schreef satecl het volgende:

Ik vind het alleen maar fijn dat op sommige momenten even een flinke dip is. Mooi moment om even wat bij te kopen.
Mee eens. Ik wil graag VEN gaan stocken. En deze is nu gestaag aan het zakken.

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 16:59:31 #39
163650 Greys
pi_177349024
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:56 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Goed bezig! :) en dat geloof ik ook zeker wel.
Zith en Typisch zijn de BTC mods. Die zijn goed bezig. ^O^

Ik ben hier voornamelijk gewoon als user - postte hier al voor ik blauw was en wil gewoon graag dat het hier tof blijft voor iedereen - die heel af en toe ff helpt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177349030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:57 schreef Dwaalboy het volgende:

Om 21:47:25 staat TRON op 15 euro.
Lambo of Rekt
pi_177349115
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:59 schreef Greys het volgende:

[..]

postte hier al voor ik blauw was
Ouwe smurf!
pi_177349136
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ouwe smurf!
Smurfin toch?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 17:03:51 #43
163650 Greys
pi_177349137
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:02 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ouwe smurf!
Moppersmurfin 8-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177349150
quote:
ATL aangetikt vandaag. Lekker hoor! _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177349152
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:57 schreef Dwaalboy het volgende:

En wat gaat er om 20:15 gebeuren dan? :)
pi_177349158
Oh ja smurf heeft ook een vrouwelijke tegenhanger een smurfin :')

Te lang niet gekeken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 17:06:54 #47
163650 Greys
pi_177349206
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:04 schreef BakkenKappen het volgende:
Oh ja smurf heeft ook een vrouwelijke tegenhanger een smurfin :')

Te lang niet gekeken.
Laat Pierre K. het maar niet horen. Ik heb liever dat die zich met de smurfen bemoeit en nooit meer met m'n geliefde Songfestival. Met z'n geshalalie :{3
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177349232
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Laat Pierre K. het maar niet horen. Ik heb liever dat die zich met de smurfen bemoeit en nooit meer met m'n geliefde Songfestival. Met z'n geshalalie :{3
Wie is Pierre K.? :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 17:09:22 #49
163650 Greys
pi_177349264
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wie is Pierre K.? :P
Die knakker met die grijze baard en bolhoed. De smurfen zijn zijn kinderen zeg maar. En we hebben zowel Het Kleine Cafe aan de Haven als Shalalie aan hem te danken.

Loop ik hier tegen een generatiekloofje aan? :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177349278
Ik vind iets best erg.... Ik ben gewend nu om hier lekker te lezen wat jullie ratelen, en ratel soms terug.
Part of my life :P
pi_177349282
* BadVlad opent Blockfolio

pi_177349292
quote:
9s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:10 schreef BadVlad het volgende:

[ afbeelding ]
Ik doe met je mee.
pi_177349318
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Loop ik hier tegen een generatiekloofje aan? :@
Ik wilde het niet zeggen, maar ja daar lijkt het stiekem wel op :P

Die Pierre K ofzo kan ik ook niet vinden op google :(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 17:12:27 #54
163650 Greys
pi_177349321
quote:

[ afbeelding ]
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 17:13:18 #55
163650 Greys
pi_177349331
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:12 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik was te lui om Kartner voluit te typen. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177349346
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:12 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Niet zo tegen vader A. praten... jij vlegel!
pi_177349367
quote:

[ afbeelding ]
Ga ik ook doen als ik ooit onterecht veroordeeld word voor genocide.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177349371
Wanneer komt de btc rebranding? of een paar nieuwe forks, of Mcafee, of Carlos die Andreas opvolgt als spokesman. Wassuuu wassuuu btcccc
pi_177349375
Ik voel me jong en onervaren :')

Gelukkig liggen er wel vochtige dukaten op mijn chest, daarmee kan ik met de volwassenen meedoen als iedereen gaat afromen.
pi_177349379
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Wanneer komt de btc rebranding? of een paar nieuwe forks, of Mcafee, of Carlos die Andreas opvolgt als spokesman. Wassuuu wassuuu btcccc
HEY HEY HEY HEY
pi_177349390
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:16 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik voel me jong en onervaren :')

Gelukkig liggen er wel vochtige dukaten op mijn chest, daarmee kan ik met de volwassenen meedoen als iedereen gaat afromen.
Dit leest behoorlijk fout.
pi_177349400
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:04 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

En wat gaat er om 20:15 gebeuren dan? :)
Stift, jack-in-the-box, terugpakken op boer, en dan gaat alles MOOOOOOOON
pi_177349439
quote:
HEY HEEEEEEY HEEEEEEEEEEEY
pi_177349450
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:17 schreef DazlerNL het volgende:

[..]

Goeiemorgen deze morgen, wat heb jij op je bammetjes gedaan?
pi_177349464
Voor #TeamBBQ Hier, Carlos Geeft Wat Grills Weg

CarlosMatos80 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:32:09 For The Record, One Person Will Be Winning 100 Grills Not 1 For 100 People I Dont Have That Sort Of Time @pewdiepie Im Not Joking We Are Giving Away Them Grills reageer retweet
pi_177349560
VEN kopen of is de dip al ingezet. Mmm twijfels twijfels
pi_177349571
horen jullie ook een lama schijten?
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:33:07 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177349653
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:37 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Klaas en MZS, ja verzieken behoorlijk.
Maar :{2 doet naar mijn mening niets fout. Reageert enigszins nog met hersenen.
eens
pi_177349664
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:27 schreef noobcrypto het volgende:
horen jullie ook een lama schijten?
Je praat wel poep:)
pi_177349711
Bitcoin doet het relatief gezien niet zo slecht als de rest :+.
జ్ఞ‌ా
pi_177349733
Komt diarree voor bij lama's? Weet iemand dat toevallig?
pi_177349757
quote:

[ afbeelding ]
Je ziet gewoon dat z'n overlevings instinct het heel eventjes probeerde over te nemen zodra het ze lippen raakt.
pi_177349760
quote:
2s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:37 schreef µ het volgende:
Zeker niet. Gaat ook wel weer snel omhoog hoor. Dit hoort bij de flippening. De dominance neemt weer gestaag toe. Tel er straks nog een groeiende market cap bij op en BTC gaat moon.

1 ding wordt de laatste dagen duidelijk. Nadat December en en mindere mate januari nog veel om alts draaide lijkt de markt weer langzaam afstand te nemen van deze ontwikkeling.

BTc blijft en is King
pi_177349775
quote:
2s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:37 schreef µ het volgende:
Zeker wel. Vooral als ze veel drop op hebben.
pi_177349777
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN kopen of is de dip al ingezet. Mmm twijfels twijfels
Ik zou nog ff wachten, zo heel erg diep is het nog niet gezakt..
pi_177349844
Waarom is er nou weer 50 miljard dollar aan marketcap verdwenen in ruim 20 uur tijd?
pi_177349862
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is er nou weer 50 miljard dollar aan marketcap verdwenen in ruim 20 uur tijd?
Ze pesten je... ik zei moet je eens 50 miljard slinken, vindt die metallicelmo niet tof.
Lambo of Rekt
pi_177349896
quote:
Verdwenen? Het was er ook niet hoor.. Het is puur een wiskunde formule. Het betekend verder eigenlijk niks!
pi_177349901
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ze pesten je... ik zei moet je eens 50 miljard slinken, vindt die metallicelmo niet tof.
Nou dat heeft dus niet geholpen. Net nu ik lees dat Zuid Korea het helemaal geen probleem meer vind dat mensen crypto kopen en het zelfs soort van aanmoedigen. Rare wereld, ik had wel veel meer kopende mensen verwacht
pi_177349909
quote:
Omdat crypto.
pi_177349918
Ik denk zelf nog steeds dat de marketcap van crypto helemaal geen 450 miljard is.
Bitcoin is 180 miljard ofzo
Als Bitcoin naar 0 zou gaan (stel je voor) dan zijn de meeste altcoins ook 0 omdat ze aan elkaar gelinkt zijn.
pi_177349934
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:50 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk zelf nog steeds dat de marketcap van crypto helemaal geen 450 miljard is.
Bitcoin is 180 miljard ofzo
Als Bitcoin naar 0 zou gaan (stel je voor) dan zijn de meeste altcoins ook 0 omdat ze aan elkaar gelinkt zijn.
Wat is dit voor broscience?
pi_177349959
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Wat is dit voor broscience?
Is gewoon een gokje, ik zie wel vaker dat bitcoin stijgt en dan zelfs altcoins waar helemaal niets mee gebeurd of maar op 1 exchange staan ook in prijs stijgen vanwege de satoshis. Coinmarketcap pikt dat op en dan is op magische wijze ook de marketcap van die altcoin omhoog gegaan zonder goede reden
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:55:43 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177349995
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:39 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zeker niet. Gaat ook wel weer snel omhoog hoor. Dit hoort bij de flippening. De dominance neemt weer gestaag toe. Tel er straks nog een groeiende market cap bij op en BTC gaat moon.

1 ding wordt de laatste dagen duidelijk. Nadat December en en mindere mate januari nog veel om alts draaide lijkt de markt weer langzaam afstand te nemen van deze ontwikkeling.

BTc blijft en is King
Quote voor het nageslacht.
pi_177349998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:17 schreef DazlerNL het volgende:

[..]

Precies altijd op de 21ste feb. Big party
pi_177350020
Mocht iedereen vanavond op sell all drukken dan is alles in 1 min dood.😜
Dat geld “bestaat” niet eens meer, er is alleen cashflow.
Vakman pur sang
pi_177350022
Gaat mal dan hoor
pi_177350025
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:53 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Is gewoon een gokje, ik zie wel vaker dat bitcoin stijgt en dan zelfs altcoins waar helemaal niets mee gebeurd of maar op 1 exchange staan ook in prijs stijgen vanwege de satoshis. Coinmarketcap pikt dat op en dan is op magische wijze ook de marketcap van die altcoin omhoog gegaan zonder goede reden
Daarom moet je de marketcap ook links laten liggen.
Het is puur een wiskundige formule, het zegt verder niks. Het wekt eerder een verkeerd beeld op dan dat je er wat aan hebt..
pi_177350034
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Mocht iedereen vanavond op sell all drukken dan is alles in 1 min dood.😜
Dat geld “bestaat” niet eens meer, er is alleen cashflow.
Dan gebeurd er niks want als iedereen op sell drukt is er geen buy. Dus de market prijs verandert dan niet.

De aanbod prijs zal wel heeel hard dalen overigens.
pi_177350046
Mijn nano’s!!!! Zijn jullie blij voor me?
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:59:09 #92
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177350052
quote:
Beste LiteBit Gebruiker,

Op 22 februari hebben wij ongebruikelijke activiteiten op de servers van LiteBit waargenomen. Hieruit hebben we helaas moeten concluderen dat er onrechtmatig toegang is geweest tot de gegevens van Litebit, Er is niet ingebroken op de wallet servers van LiteBit, alle munten van klanten staan veilig. Ook zijn er geen verificatie documenten (identiteitskaart of paspoort) betrokken bij dit incident. De oorzaak van het lek is bekend, en de problemen zijn inmiddels opgelost. Het is niet duidelijk of er daadwerkelijk gegevens gestolen zijn. In het ergste geval
heeft een onbevoegd persoon toegang gekregen tot jouw; email adres, versleutelde wachtwoord, IBAN telefoonnummer adres en uw portfolio gegevens.

Wat betekent dit voor u?

Wij vragen om uw gegevens te verifiëren en te beveiligen.

Onze excuses voor het ongemak,

Team Litebit.
Dit is de 3e keer sinds augustus 2017:

https://tweakers.net/nieu(...)raak-op-servers.html

https://tweakers.net/nieu(...)braak-op-server.html
pi_177350059
quote:
22 februari 2017? :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2018 18:00:04 ]
  woensdag 21 februari 2018 @ 18:01:03 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177350072
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

22 februari 2017? :{
Ook dat nog :')
pi_177350073
je bedoelt dat ze alvast aankondigen dat er morgen een hack plaatsvind
nee die LiteBit artikelen zijn allemaal oud.
Ik gebruik LiteBit eigenlijk nooit
pi_177350078
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Quote voor het nageslacht.
Heerlijk helder. Zoals jullie van de MzS gewend zijn
  woensdag 21 februari 2018 @ 18:02:16 #97
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177350079
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:01 schreef metallicelmo het volgende:
je bedoelt dat ze alvast aankondigen dat er morgen een hack plaatsvind
nee die LiteBit artikelen zijn allemaal oud.
Ik gebruik LiteBit eigenlijk nooit
Dit is een mail die ik vandaag ontvangen heb. Niet oud dus.
pi_177350084
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:02 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Heerlijk helder. Zoals jullie van de MzS gewend zijn
Verwijs je nou naar jezelf met een afkorting? :P
pi_177350131
Gelukkig heb ik mn acount laten verwijderen na de eerste keer daar.
Lambo of Rekt
pi_177350298
Waarom schiet bij elke crash Digixdao omhoog?
Koning.
pi_177350564
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:21 schreef tha_dark het volgende:
dat is wel goed om te weten....is een andere manier om short te gaan hahaha
  woensdag 21 februari 2018 @ 18:41:59 #102
13462 BansheeBoy
pi_177350645
Lekker gegeten, moeder de vrouw gezien. Ik ben gelukkig joh.

pi_177350697
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker gegeten, moeder de vrouw gezien. Ik ben gelukkig joh.

Je at bij je moeder ?
Vakman pur sang
pi_177350734
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je at bij je moeder ?
kook je zelf nooit ?
  woensdag 21 februari 2018 @ 18:46:58 #105
13462 BansheeBoy
pi_177350744
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je at bij je moeder ?
Nee, bij mijn vrouw. Overheerlijke tagine met olijven en homemade bread.

pi_177350787
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, bij mijn vrouw. Overheerlijke tagine met olijven en homemade bread.

vies dik :D :P
pi_177350808
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

kook je zelf nooit ?
Nee! Hoezo?...😘
Vakman pur sang
pi_177350846
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:58 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ook, maar meer voor mezelf.

Heb ze voor 29 euro p st gekocht, voor al die heisa van KuCoin en Bitgrail :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 18:54:07 #109
163650 Greys
pi_177350887
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 17:58 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik heb het niet meegekregen, wat is er met je nano’s? Gedaald en goedkoop kunnen kopen? Gestegen? Bevallen van een drieling?

Hoe dan ook, als jij blij bent ben ik blij voor je. Cheers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177350994
quote:
ik gun het je kerel O+ :D
pi_177351071
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:51 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ook, maar meer voor mezelf.

Heb ze voor 29 euro p st gekocht, voor al die heisa van KuCoin en Bitgrail :')
Tering.. ik kocht ze voor 0.35ct ps. Wat mij betreft is die huidige ¤6.50 nog steeds bizar hoog.

Maar goed heb er nog maar 100 over. De rest afgeroomd op 8, 12 en 18 euro.

Ik hoop voor je dat ie weer snel richting zn ath komt dan. Zuur als je met zo’n bag zit
pi_177351137
quote:
CarlosMatos80 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 23:02:48 @cryptohustler88 @CryptosQueen @SatoshiLite Everytime A Girl Says 'Im A Girl With Attitude' I Give Them A Quick Backhand And Thats The End Of Their Attitude Until The Next Eclipse Carlos Matos Is A Traditional Hard Working Cleanly Shaven Family Man reageer retweet
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_177351268
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Tering.. ik kocht ze voor 0.35ct ps. Wat mij betreft is die huidige ¤6.50 nog steeds bizar hoog.

Ik hoop voor je dat ie weer snel richting zn ath komt dan. Zuur als je met zo’n bag zit
Ico of was je er gewoon heel vroeg bij?
Hoelang zit je al in crypto als ik vragen mag?
  woensdag 21 februari 2018 @ 19:14:16 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177351297
quote:

[..]

Jij hebt ook alleen maar succesverhalen altijd he! :D
pi_177351310
Lisk min 30 procent deze week. Echt waar, volgens mij kunnen projecten beter helemaal geen events meer organiseren.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177351342
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:14 schreef Skv het volgende:
Lisk min 30 procent deze week. Echt waar, volgens mij kunnen projecten beter helemaal geen events meer organiseren.
Ik heb gehoord dat ze bij Vechain 'maatregelen' gaan nemen tegen dit soort dumps.
pi_177351356
quote:

[..]

Niet veel geld gelukkig, waren me "test aankoop" coins op de exchange toen ik eindelijk besloot de crypto knoop door te hakken.

Jij heb er wel dikke profits aan over gehouden lekker man _O_
pi_177351361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:12 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ico of was je er gewoon heel vroeg bij?
Hoelang zit je al in crypto als ik vragen mag?
Nano, of XRB is al een jaar oud. Ik zit er nog geen jaar in. Begin december ingestapt
  woensdag 21 februari 2018 @ 19:18:16 #119
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177351375
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat ze bij Vechain 'maatregelen' gaan nemen tegen dit soort dumps.
Er zijn wel meer geruchten geweest dat Vechain zelf de prijs probeert te controleren.

Ik ben daar niet zo'n voorstander van.
pi_177351378
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jep, ze hebben "iets achter de hand"

:')
pi_177351392
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oke, komt ie, met swingtrades bijna 2000 VEN verloren de afgelopen maand. Soms win je, en soms niet :p
pi_177351416
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:18 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Oke, komt ie, met swingtrades bijna 2000 VEN verloren de afgelopen maand. Soms win je, en soms niet :p
+1 voor hodlen ? :P
pi_177351420
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:17 schreef TwztId het volgende:

[..]

Niet veel geld gelukkig, waren me "test aankoop" coins op de exchange toen ik eindelijk besloot de crypto knoop door te hakken.

Jij heb er wel dikke profits aan over gehouden lekker man _O_
Los van profits. Zo hebben wij een totaal ander beeld van de waarde van Nano. Voor mij nog steeds hoog, voor jou een drama. En dat over een periode van nog geen 3 maanden. Welkom in crypto
pi_177351423
20.15
  woensdag 21 februari 2018 @ 19:21:13 #125
13462 BansheeBoy
pi_177351431
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik gun het hem van harte.

Als je loser verhalen wilt ben je welkom bij me. :D

pi_177351434
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:21 schreef Dwaalboy het volgende:
20.15
Lekkerpik :D
Lambo of Rekt
pi_177351509
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:17 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Nano, of XRB is al een jaar oud. Ik zit er nog geen jaar in. Begin december ingestapt
Dus hij is gewoon x20 gegaan in 3 maand tijd? Crypto blijft mij verbazen..
pi_177351559
Ik heb hier nog nooit EOS voorbij zien komen in de discussie ?

Ik hou die nu een beetje in de gaten maar de meningen staan echt recht tegen over elkaar, voor de een is HET DE blockchain.. ( E )thereum ( O )n ( S )teroids..

En de andere kant gaat zo ver als scam en teveel red flags en weet ik veel wat.

Moeilijk om duidelijk beeld ervan te krijgen in ieder geval.
pi_177351647
Alles gaat reverse-moon vandaag.
  woensdag 21 februari 2018 @ 19:36:09 #130
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_177351678
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:21 schreef tha_dark het volgende:
Stelde mij vanochtend de zelfde vraag... Begrijp er ook niks van.
Blub
pi_177351694
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:27 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Dus hij is gewoon x20 gegaan in 3 maand tijd? Crypto blijft mij verbazen..
Hier het prijsverloop over de afgelopen 3maanden
https://coinmarketcap.com(...)0171121&end=20180221

Exact 3 maanden geleden kosten 1 Nano (toen nog Raiblocks) ¤0.15. Naar deze informatie had Twzld ook kunnen kijken voor hij kocht voor ¤30+. Maar ik weet FOMO is een sterke kracht in dit spelletje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2018 19:37:29 ]
pi_177351712
DAMN I THINK I LOVE YOUUUU, I REALLY REALLY NEED YOUUUU
oh wacht.. crypto topic. My bad.
pi_177351764
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:36 schreef Gupje het volgende:

[..]

Stelde mij vanochtend de zelfde vraag... Begrijp er ook niks van.
Ik snap het ook niet helemaal precies, maar weet dat die is gelinkt aan goud, dus ik denk dat mensen daar hun toevlucht zoeken i.p.v. bij tether.
pi_177351792
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:37 schreef pnxsinned het volgende:
DAMN I THINK I LOVE YOUUUU, I REALLY REALLY NEED YOUUUU
oh wacht.. crypto topic. My bad.
off topic throw back Wednesday.........
Love those memories of NighTown in the late 80's
pi_177351813
Ook maar eens wat universa gekocht. Nu mag het weer moonen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 21 februari 2018 @ 19:42:48 #136
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_177351837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:40 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet helemaal precies, maar weet dat die is gelinkt aan goud, dus ik denk dat mensen daar hun toevlucht zoeken i.p.v. bij tether.
Kijk dat klinkt als een logische verhaal. Maar blijft net zo vaag als tether dan toch. Je hebt er nog geen goud mee.
Blub
pi_177351841
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Hier het prijsverloop over de afgelopen 3maanden
https://coinmarketcap.com(...)0171121&end=20180221

Exact 3 maanden geleden kosten 1 Nano (toen nog Raiblocks) ¤0.15. Naar deze informatie had Twzld ook kunnen kijken voor hij kocht voor ¤30+. Maar ik weet FOMO is een sterke kracht in dit spelletje
Schuldig, maarja ik wist niks van traden en exchanges en beurzen en al die blabla.. had toendertijd alleen wat Bitcoin op me software Wallet en heb de eerste de beste hypecoin gekocht die ik tegen kwam.. wat moet je anders als noob :')

Inmiddels heb ik er van geleerd en me meer verdiept, m'n 2e aankoop was trouwens VeChain voor rond de 3 euro dus dat was weer een meevallertje :D
pi_177351896
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:42 schreef Gupje het volgende:

[..]

Kijk dat klinkt als een logische verhaal. Maar blijft net zo vaag als tether dan toch. Je hebt er nog geen goud mee.
Nee, inderdaad, dat stukje snap ik ook niet. Wel gelinkt aan goud, maar de prijs van zo'n munt fluctueert wel als een malle.

Ik begin me af te vragen of een stijging in DigixDao een daling van andere munten kan voorspellen...
pi_177351966
Ik vind cobinhood maar een slechte exchange. Veel te onduidelijk wat mij betreft, niet overzichtelijk. Scrollen en zoeken etc gaat slecht.
Krijg er beetje amateuristische gevoelens bij?
pi_177351996
Toch wel lekker om tijdens deze tijden eens naar de koersval van Ripple te kijken :D
  woensdag 21 februari 2018 @ 19:56:26 #141
13462 BansheeBoy
pi_177352141
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch wel lekker om tijdens deze tijden eens naar de koersval van Ripple te kijken :D
Zie je het als kans of als leedvermaak?

pi_177352169
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Keihard leedvermaak. Ripple is geen mooie vochtige dukaat.
pi_177352198
https://www.techzine.nl/n(...)nt-herlancering.html

Hmm, ik ben toch nogsteeds bang dat we alles kwijt zijn.
pi_177352206
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:48 schreef noobcrypto het volgende:
Ik vind cobinhood maar een slechte exchange. Veel te onduidelijk wat mij betreft, niet overzichtelijk. Scrollen en zoeken etc gaat slecht.
Tis geen Binance nee, maar is prima te doen toch ? Heeft inderdaad wel een beetje een "simpel" sfeertje..

Maar ik kan me weg wel vinden daar in ieder geval.
pi_177352291
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:59 schreef tgev het volgende:
https://www.techzine.nl/n(...)nt-herlancering.html

Hmm, ik ben toch nogsteeds bang dat we alles kwijt zijn.
Ik vrees dat dat vanaf het begin wel duidelijk was. Die coins komen niet meer terug.
pi_177352316
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:48 schreef noobcrypto het volgende:
Het is relatief.
Ga een kwartiertje rondhangen op EtherDelta, dan vind je Cobinhood daarna geweldig :P
pi_177352345
Hetbis toch ook ng allemaal droefheid troef. Ook Binance vertrouw ik geen grote bedragen toe, allemaal AliExpress kwaliteit
Vakman pur sang
pi_177352360
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Hetbis toch ook ng allemaal droefheid troef. Ook Binance vertrouw ik geen grote bedragen toe, allemaal AliExpress kwaliteit
Nooit problemen gehad met Aliexpress. Krijg ten alle tijde netjes mijn geld terug als het niet goed is.
pi_177352387
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik gun het hem van harte.

Als je loser verhalen wilt ben je welkom bij me. :D

je bent net begonnen....je hebt helemaal nog geen verhalen Jason
  woensdag 21 februari 2018 @ 20:08:31 #150
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_177352391
rrright...

pi_177352399
voor mensen die met het bitcoins geld willen inzetten op voetbalwedstrijden en nog meer bitcoins willen winnen

https://www.cloudbet.com/en

[ Bericht 20% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 20:41:17 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177352448
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
voor mensen die met het bitcoins geld willen inzetten op voetbalwedstrijden en nog meer bitcoins willen winnen
https://www.cloudbet.com/en
Kan je wel enigszins je bitcoins er weer vanaf halen? Of is het Tether 2.0?

[ Bericht 7% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 20:41:28 ]
pi_177352482
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Kan je wel enigszins je bitcoins er weer vanaf halen? Of is het Tether 2.0?
ik heb echt geen idee

zag de link net op twitter....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177352504
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:

Referral, mag niet.
pi_177352508
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee

test eens met 5 BTC ?
pi_177352511
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee

When it comes to withdrawals, Cloudbet promises instant withdrawals on its main page. However, on its FAQ page, it does mention that it can take around 24 hours for processing most transactions. Though we know that most casinos give such claims, to see such a contradicting claim from a leading casino and sportsbook is definitely something we did not expect coming.

https://www.bestbitcoincasinos.net/websites/cloudbet-com/
pi_177352558
Nitogrensports is de enige waar ik echt voor de wat grotere bedragen positieve ervaringen mee heb.
pi_177352573
Gokken met geld waarvan de waarde zo fluctueert is wel dubbel zo spannend. :D
pi_177352594
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:15 schreef Raskolnikow het volgende:
In euro's zou je in theorie altijd kunnen verliezen :P
pi_177352629
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:15 schreef Raskolnikow het volgende:
De 5BTC die ik toen ze op 600 dollar stonden verloor op een bokswedstrijd doen nu nog veel meer pijn ja. Langer waar voor je geld dus.
pi_177352719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is relatief.
Ga een kwartiertje rondhangen op EtherDelta, dan vind je Cobinhood daarna geweldig :P
ED is volgens mij dood. Orderbooks werden al niet meer geupdate en sinds een paar dagen krijg ik een error als ik naar de site ga.
pi_177352770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:08 schreef Het_Peenvarken het volgende:
rrright...

[ afbeelding ]
Geen manipulatie hoor :')
pi_177352793
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Geen manipulatie hoor :')
gewoon een seller :D
pi_177352845
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij doet hier met ripple wat ik met VEN doe. Niks mis mee, zolang je maar geen boter op je hoofd hebt en anderen verwijten maakt.

Maar goed, Ripple belachelijk maken is geoorloofd hier. Bij VEN steek je mensen op een zere plek
pi_177352861
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:30 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hij doet hier met ripple wat ik met VEN doe. Niks mis mee, zolang je maar geen boter op je hoofd hebt en anderen verwijten maakt.

Maar goed, Ripple belachelijk maken is geoorloofd hier. Bij VEN steek je mensen op een zere plek
Waarom 12 ook al weer?
  woensdag 21 februari 2018 @ 20:33:16 #166
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_177352891
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:08 schreef Het_Peenvarken het volgende:
rrright...

[ afbeelding ]
Kwam deze ook net tegen, 40 miljoen:
whalepool twitterde op woensdag 21-02-2018 om 17:39:40 Some big orders getting thrown around on BitMEX https://t.co/FehbNH11QB reageer retweet
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_177352905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:31 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waarom 12 ook al weer?
Kijk. Zere been
pi_177352912
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:34 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kijk. Zere been
Waarom niet? :D
pi_177352913
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:31 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waarom 12 ook al weer?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177353273
Wat is er met 12? Waarom niet 13 dan, kan toch ook?
Vakman pur sang
pi_177353313
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:23 schreef SMS303 het volgende:

[..]

ED is volgens mij dood. Orderbooks werden al niet meer geupdate en sinds een paar dagen krijg ik een error als ik naar de site ga.
Werkt hier gewoon hoor. Of is het tijd om de coins hier ook weg te halen?
pi_177353349
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is er met 12? Waarom niet 13 dan, kan toch ook?
Jah, dat vraag ik me ook af.
pi_177353606
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:52 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, dat vraag ik me ook af.
Heb al is eerder gezegd. Als iemand hier aangeeft dat die 20 dollar wordt kan ik daar nog wel in mee gaan. Mijn 12 dollar is omdat je ergens een grens trekt en het mijn mening was tegenover al die belachelijke bedragen die hier werden geroepen, 50 usd, 100 usd, 300 usd etc

Dat jij de vraag waarom 12 usd niet zelf kan invullen. Dat is jouw probleem:)
pi_177353653
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:00 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Heb al is eerder gezegd. Als iemand hier aangeeft dat die 20 dollar wordt kan ik daar nog wel in mee gaan. Mijn 12 dollar is omdat je ergens een grens trekt en het mijn mening was tegenover al die belachelijke bedragen die hier werden geroepen, 50 usd, 100 usd, 300 usd etc

Dat jij de vraag waarom 12 usd niet zelf kan invullen. Dat is jouw probleem:)
Ah, dat is de onderbouwing, omdat jij ergens een grens trekt. Geen sterk argument naar mijn mening. Zeg dan: "Ik denk dat ie niet hoger komt dan 12."
pi_177353714
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:01 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ah, dat is de onderbouwing, omdat jij ergens een grens trekt. Geen sterk argument naar mijn mening. Zeg dan: "Ik denk dat ie niet hoger komt dan 12."
Dat heb ik al 100 keer gezegd zo:)

Maar goed, dat wordt iedereen mal hier
pi_177353757
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:03 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dat heb ik al 100 keer gezegd zo:)

Maar goed, dat wordt iedereen mal hier
Nou, jij presenteert het meer als objectieve waarheid en geeft ook niet aan waarom je op dat bedrag komt. Wat ik bedoel is, je kunt ook zeggen dat je alleen maar denkt dat het 12 is, en als men dan vraagt waarom dan zeg je gewoon: "Dat weet ik eigenlijk niet."
pi_177353799
Proberen een serieuze discussie aan te gaan met Manzonderkop :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 21:07:13 #178
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177353834
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:05 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou, jij presenteert het meer als objectieve waarheid en geeft ook niet aan waarom je op dat bedrag komt. Wat ik bedoel is, je kunt ook zeggen dat je alleen maar denkt dat het 12 is, en als men dan vraagt waarom dan zeg je gewoon: "Dat weet ik eigenlijk niet."
Respect voor je geduld _O_
pi_177353844
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:06 schreef Weissmania het volgende:
Proberen een serieuze discussie aan te gaan met Manzonderkop :')
Mjah, mensen zullen wel denken, die Raskolnikow is ook maar een dwaas. :{
pi_177353927
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:05 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

is dit nog steeds niet klaar, geef die man gewoon geen aandacht meer.....opgelost *O*
iedereen zijn voorkeuren en zijn meningen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 21:11:24 #181
416575 crew  Evenstar
pi_177353990
Is er iets te zeggen over wat er gaat gebeuren als volume toeneemt? Denk dat zowel naar boven als naar beneden makkelijker gaat met volume, maar is erin het verleden gebleken dat het één of het andere gebeurt als volume toeneemt?

BTC volume blijft namelijk de hele dag al toenemen. Vroeg me af of dat iets betekent (of kan betekenen)
pi_177354002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:09 schreef Predator38 het volgende:

[..]

is dit nog steeds niet klaar, geef die man gewoon geen aandacht meer.....opgelost *O*
Ja, maar overal zie ik het getal 12 terugkomen. Ik ging tanken om 12:12 uur en ik moest 36 euro betalen, dat is precies drie keer 12. En er stonden 12 auto's op de parkeerplaats toen ik mijn brievenbus openmaakte en een boete zag liggen voor 12 kilometer te hard rijden... :'(
pi_177354036
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ja, maar overal zie ik het getal 12 terugkomen. Ik ging tanken om 12:12 uur en ik moest 36 euro betalen, dat is precies drie keer 12. En er stonden 12 auto's op de parkeerplaats toen ik mijn brievenbus openmaakte en een boete zag liggen voor 12 kilometer te hard rijden... :'(
block het getal 12 dan gewoon :D
pi_177354072
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

pi_177354083
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

block het getal 12 dan gewoon :D
Mjah, morgen misschien. Vandaag is het de 21ste, da's 12 omgekeerd...
pi_177354177
collapse incoming!
pi_177354193
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:09 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Hoe is het met de vrouw?
pi_177354248
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:18 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hoe is het met de vrouw?
Prima, zit lekker te gamen ;)
jij hebt een lekker dagje met je nano's ?!
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:20:03 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177354270
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:18 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Oeps :D
pi_177354303
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:19 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Prima, zit lekker te gamen ;)
jij hebt een lekker dagje met je nano's ?!
Wel lekker eigenlijk. Goede trade geweest.
pi_177354554
Koers gaat zwaar klote. Zonder echte reden knalt door de resistance heen. Beetje pech zijn we binnen 24 uur weer terug bij af. Bullish markt mijn reet!
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:27:44 #192
13462 BansheeBoy
pi_177354578
Pff, ik was even afwezig. Mr. Bean's holiday zitten kijken. Pure literatuur.

pi_177354595
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
Koers gaat zwaar klote. Zonder echte reden knalt door de resistance heen. Beetje pech zijn we binnen 24 uur weer terug bij af. Bullish markt mijn reet!
overduidelijk bear market
pi_177354636
Even wat IOTA shills dan. Omdat het mijn grootste bag is

In de komende 2 maanden gaan ze een keer naar de maan. De volgende dingen gaan hierin een rol van betekenis spelen,

De nieuwe wallet komt eraan,
"Q" komt eraan,

En de lijst met samenwerkingen groeit gestaag,
pi_177354641
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
pi_177354646
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:28 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

overduidelijk bear market
Jep. Weg de papieren winsten van de laatste dagen
pi_177354705

next stop $4000
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 21:32:38 #199
416575 crew  Evenstar
pi_177354778
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:30 schreef crpytoshill het volgende:
[ afbeelding ]

next stop $4000
Je kan ook overdrijven he :)
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 21:33:28 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177354804
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177354852
10.200 daarna dead cat bounce 10.800. Dan terug naar A op 8600.
pi_177354858
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven he :)
de daling vanaf de vorige piek van 17k was ook meer dan 60%.
pi_177354860
next stop 9.6k als hij er echt doorheen gaat en daarna nog de 8.8, daarna een vrije val naar 6k :D
pi_177354933
Ik gok dat ie lang tussen 8.6 en 9.2 blijft hangen in de zomer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 21:37:48 #205
416575 crew  Evenstar
pi_177354956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:34 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

de daling vanaf de vorige piek van 17k was ook meer dan 60%.
Klopt, maar dat zegt toch echt helemaal niks? Totaal andere situatie. Dat wil niet zeggen dat iedere retrace 60% gaat zijn. Ik zie nog wel verder dalen, maar no way $4000.
pi_177355006
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zegt toch echt helemaal niks? Totaal andere situatie. Dat wil niet zeggen dat iedere retrace 60% gaat zijn. Ik zie nog wel verder dalen, maar no way $4000.
hoezo andere situatie? dat was vorige maand.
pi_177355134
Valt toch nog wel mee, die daling?
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 21:44:52 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177355195
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:37 schreef Weissmania het volgende:
Ik gok dat ie lang tussen 8.6 en 9.2 blijft hangen in de zomer
Gebaseerd op?
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 21:45:34 #209
416575 crew  Evenstar
pi_177355217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:39 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hoezo andere situatie? dat was vorige maand.
Wat maakt het uit dat het vorige maand was? Dat was toen net na piek op $20.000, nu zitten wij al op 50% van die piek rond $10.000. Volgens jou zouden wij dan nog een keer ruim halveren en op $4.000 gaan zitten. Dat zou betekenen dat we opeens onder de trendlijn zouden gaan zitten als je de bubbel van november/december wegdenkt. Geloof ik niet in.
pi_177355248
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gebaseerd op?
Mijn linkerduim

Feitelijke onderbouwing doen we niet aan begreep ik? :')
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 21:47:08 #211
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177355259
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:46 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Mijn linkerduim

Feitelijke onderbouwing doen we niet aan begreep ik? :')
Oh. Dan zet ik in op 30k eind maart.
4045
onlogisch
pi_177355267
Als er gisterenmiddag een trendlijn getekend zou zijn dan ging die flink naar boven.
pi_177355275
lol dat kan nooit

sukkel
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:48:48 #214
13462 BansheeBoy
pi_177355321
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:47 schreef Weissmania het volgende:
lol dat kan nooit

sukkel
1 woord voor je: Mr. Bean's Holiday!

Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 21:50:15 #215
416575 crew  Evenstar
pi_177355364
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:47 schreef Raskolnikow het volgende:
Als er gisterenmiddag een trendlijn getekend zou zijn dan ging die flink naar boven.
Als we ruim boven de crash naar $6000 blijven is het nog steeds een uptrend in mijn ogen. Twee weken geleden zaten wij bijna op $6000, 2 dagen geleden al bijna op $12.00, x2 in 14 dagen was ook gewoon weer eens te snel, dus retrace naar $9500 zou helemaal niet zo slecht zijn of een bear market betekenen.

Hele mark is gewoon zo jumpy en overal is er overreactie lijkt het wel.
pi_177355433
Lekker weer dubbel diggits minnen, die winsten verdwijnen weer als sneeuw voor de zon.
pi_177355469
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat het vorige maand was? Dat was toen net na piek op $20.000, nu zitten wij al op 50% van die piek rond $10.000. Volgens jou zouden wij dan nog een keer ruim halveren en op $4.000 gaan zitten. Dat zou betekenen dat we opeens onder de trendlijn zouden gaan zitten als je de bubbel van november/december wegdenkt. Geloof ik niet in.
als de prijs hetzelfde gaat doen als wat ie in 2014 deed (ik begin nu langzamerhand wel te denken dat we in een downtrend zitten) dan krijg je voor een lange periode dalingen van +/-50 en stijgingen van +80%. maar t ligt er maar net aan wat je gelooft natuurlijk. de lange termijn trend zit op ongeveer 3500, die gaat ie sowieso niet breken denk ik.
pi_177355485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hele mark is gewoon zo jumpy en overal is er overreactie lijkt het wel.
pi_177355532
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:53 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

als de prijs hetzelfde gaat doen als wat ie in 2014 deed (ik begin nu langzamerhand wel te denken dat we in een downtrend zitten) dan krijg je voor een lange periode dalingen van +/-50 en stijgingen van +80%. maar t ligt er maar net aan wat je gelooft natuurlijk. de lange termijn trend zit op ongeveer 3500, die gaat ie sowieso niet breken denk ik.
3500 ???? hoe kom je daarbij dan ?
ik zou nog eens terug gaan naar de tekentafel
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 21:56:10 #220
163650 Greys
pi_177355578
Crypto be like

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 21:56:44 #221
416575 crew  Evenstar
pi_177355593
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:56 schreef Greys het volgende:
Crypto be like

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
pi_177355597
Meestal als de meesten gaan praten over crash enzo dan gaat het up dus morgen alles groen en nu inkopen.. zoveel is dur niet af van btc in week
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:56:57 #223
13462 BansheeBoy
pi_177355599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wat ik moet denken van de markt. Beste tip die je denk ik kunt krijgen is denk ik dat geld er in moet pompen en het dan moet vergeten. Kijk een jaar later nog eens.

pi_177355650
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wat ik moet denken van de markt. Beste tip die je denk ik kunt krijgen is denk ik dat geld er in moet pompen en het dan moet vergeten. Kijk een jaar later nog eens.

Mjah, dat dachten die mensen die nu de vuilstort af zoeken naar hun oude disk ook.
pi_177355653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

pi_177355707
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:58 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thnx, sorry my bad
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:02:18 #227
131603 Afwazig
Serious business
pi_177355730
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:29 schreef Roellie80 het volgende:
Even wat IOTA shills dan. Omdat het mijn grootste bag is

In de komende 2 maanden gaan ze een keer naar de maan. De volgende dingen gaan hierin een rol van betekenis spelen,

De nieuwe wallet komt eraan,
"Q" komt eraan,

En de lijst met samenwerkingen groeit gestaag,
[ afbeelding ]
Jammer van de incompetentie van die CEO en de gigantische gaten in de tech, de centralisatie etc.

https://github.com/joseph(...)r/replay%20attack.md
pi_177355752
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 22:13:02 #229
416575 crew  Evenstar
pi_177355968

Even lekker tussen het crashen door genieten van Foo Fighters goden, goed voor de ontspanning jongens.
pi_177355976
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:56 schreef Greys het volgende:
Crypto be like

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze hebben er een nieuw teamlid bij, ene C. Matos.
Ik zag het net op hun splinternieuwe website, onder de roadmap.

De rebranding is volgende week gepland, en ook iets met een show met vuurwerk enzo.

Topcoin, btc/eth killer to the max!!

pi_177355978
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Jammer van de incompetentie van die CEO en de gigantische gaten in de tech, de centralisatie etc.

https://github.com/joseph(...)r/replay%20attack.md
Iota hangt toch met plakband aan elkaar ?
pi_177355986
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja.
Lambo of Rekt
pi_177356002
quote:

[..]

Nee, met tangles
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 22:16:30 #234
163650 Greys
pi_177356046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:13 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

De rebranding is volgende week gepland, en ook iets met een show met vuurwerk enzo.

[ afbeelding ]
OWWWYEAH ALL INNN :9~
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177356096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:13 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die Carlos Matos _O- _O-

Moest lachen. Ik blijf die memes leuk vinden _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 22:20:35 #236
416575 crew  Evenstar
pi_177356149
Wat zijn jullie meningen over EOS?
pi_177356152
Lisk....auw auw
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:22:14 #238
131603 Afwazig
Serious business
pi_177356194
quote:

[..]

IOTA raises more red flags than a Chinese militairy parade.

Als ik vanuit ICT perspectief die website en whitepaper lees blijf ik er ver vandaan. Kan best dat die moon gaat maar er is heel veel mis mee op verschillende gebieden.

In het algemeen crypto topic ook al wat posts aan gewijd. Het lijkt haast dat ik een crusade tegen IOTA voer maar ik kom die shit serieus gewoon telkens tegen op Twitter. Die laatste link kwam ik tegen via Andreas: https://twitter.com/matthew_d_green/status/966037105578266626
pi_177356329
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:20 schreef Predator38 het volgende:
Lisk....auw auw
Alles gaat eraan :)

Geen product nog he, dus niemand kan wat met lisk op het moment.
Lambo of Rekt
pi_177356348
Gewoon mooie coin dat iota, werkt nog niet soepel, maar die blockchain loopt ook al vast bij een paar transacties.
Ik snap die fud wel, want als t perfect zou werken kan je al die andere coins in de prullenbak gooien.
pi_177356375
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Gewoon mooie coin dat iota, werkt nog niet soepel, maar die blockchain loopt ook al vast bij een paar transacties.
Ik snap die fud wel, want als t perfect zou werken kan je al die andere coins in de prullenbak gooien.
DAG kan werken, IOTA niet.
pi_177356404
Luitjes, wanneer gingen we nou moonen?
pi_177356416
Ik weet alleen dat het binnenkort MAART WAVESMAAND is.
pi_177356438
hoi
pi_177356445
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:31 schreef BadVlad het volgende:
Ik weet alleen dat het binnenkort MAART WAVESMAAND is.
NOG MAAR EEN PAAR DAGEN _O_ _O_
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:32:13 #246
131603 Afwazig
Serious business
pi_177356453
quote:
Er zijn genoeg oplossingen voor blockchains die het schaalbaar en goedkoop maken waar momenteel aan gewerkt wordt.
pi_177356479
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:32 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Er zijn genoeg oplossingen voor blockchains die het schaalbaar en goedkoop maken waar momenteel aan gewerkt wordt.
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 22:33:26 #248
230491 Zith
pls tip
pi_177356490
quote:
Waarom moet mijn afstandbediening met een knoopcel batterij PoW berekeningen doen als het ook gewoon een beetje text naar een node kan sturen met daarin de betaling?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177356492
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:30 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAA
pi_177356508
quote:
6s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

UNIVERSAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!
pi_177356512
quote:

[..]

UNIVERSAAAAAAA
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:33 schreef Predator38 het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!
Lambo of Rekt
pi_177356544
quote:

[..]

UNIVERSAAAAAAA
HE HI HO HA UN I VER SA!!! HE HI HOE HO, UNIVERSA JO! WAT IS DIT EEN BAZENMUNT, UNIVERSA 1 EURO EOY IS WAT JIJ KUNT!!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177356568
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

HE HI HO HA UN I VER SA!!! HE HI HOE HO, UNIVERSA JO! WAT IS DIT EEN BAZENMUNT, UNIVERSA 1 EURO EOY IS WAT JIJ KUNT!!
max 12 euro
pi_177356569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
pi_177356619
#teambbq
pi_177356628
quote:
6s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

max 12 euro
http://www.imdb.com/title/tt2313780/
pi_177356629
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:30 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

De FUD is groot bij deze man.
Op dit moment werkt nog geen enkele van de 1000(zijn er al 1000?) coins waarvoor het bedoeld is, behalve USDT.
En btc is al bijna bejaard.
pi_177356644
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Op dit moment werkt nog geen enkele van de 1000(zijn er al 1000?) coins waarvoor het bedoeld is, behalve USDT.
Wat een onzin. Bitcoin, bijvoorbeeld, werkt gewoon.
pi_177356658
quote:

[..]

jezus, we hebben er weer een bij...... :'(
pi_177356668
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Bitcoin, bijvoorbeeld, werkt gewoon.
jep als ie 20k staat, betaal je een vermogen voor een transactie en duurt het een eeuwigheid.
Stel je voor dat je het in afrika als betaalmiddel wil gebruiken voor de arme sloebers die geen bankrekening hebben.
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 22:40:00 #261
230491 Zith
pls tip
pi_177356671
quote:

[..]

IOTA gaat nooit over de 12 USD.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177356674
quote:

[..]

"deze man", praat normaal joh lullo.

Op veel blockchains zijn nog geen transacties uitgevoerd zonder dat dat de bedoeling was of zonder dat degene die ze uitvoerde de privatekey in handen had. Dat is bij IOTA wel gelukt. Dat is vrij essentieel.

Maar ja, ieder zijn ding maatje. Ik hoop er het beste voor *O* *O*
pi_177356680
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:39 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

jep als ie 20k staat, betaal je een vermogen voor een transactie en duurt het een eeuwigheid.
Stel je voor dat je het in afrika als betaalmiddel wil gebruiken voor de arme sloebers die geen bankrekening hebben.
niet meer hoor, en er werken al meer muntjes.....
pi_177356686
quote:
6s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

max 12 euro
Universa wordt max 12 euro ja.
Lambo of Rekt
pi_177356699
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

geen gezeik, #TeamBBQ rijk !!!

elke dag Waygu ! ( klasse 12 )
pi_177356715
Hier weer wat extra VEN binnengetikt.
pi_177356718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

geen gezeik, #TeamBBQ rijk !!!

elke dag Waygu ! ( klasse 12 )
En dan op je 50ste darmkanker, lekker gewerkt pik.
pi_177356722
Iota met die reattach meuk, gare bende
pi_177356748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zeg, doe is volwassen ouwe pillenslikker
pi_177356772
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:43 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zeg, doe is volwassen ouwe pillenslikker
12 usd, sorry ik overdreef.
Lambo of Rekt
pi_177356801
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

12 usd, sorry ik overdreef.
Denk eerder dommigheidje;)
pi_177356806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

darmkanker ?!?!?
waarom dat dan
pi_177356814
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Denk eerder dommigheidje;)
hihi
Lambo of Rekt
pi_177356825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dat heet cremeren voor beginners en dat doen alleen de tokkies die denken dat ze kunnen bbqen
pi_177356850
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

darmkanker ?!?!?
waarom dat dan
Weet ik veel joh, loop beetje te kloten :P

quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat heet cremeren voor beginners en dat doen alleen de tokkies die denken dat ze kunnen bbqen
_O- _O- _O-

Niks mis mee man, witte plastic stoel in de voortuin en de beentjes omhoog op een krat schultenbrau.
pi_177356877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:39 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Als je echt van mening bent dat er nog geen blockchain bestaat die doet waar het voor bedoeld is dan heeft het voor mij niet zoveel nut om met je in discussie te gaan.

Mocht je wel interesse hebben in een echte discussie: laat maar weten. :+
pi_177356889
Heeft China Bitcoin weer verboden?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_177356929
quote:

[..]

Manmanmanman :')14.gif
pi_177356968
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:51 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Manmanmanman :')[ afbeelding ]
Krijg je toch een slappe zak van..
pi_177357000
Mensen die vinden dat je crypto niet nodig vindt:

Doei
pi_177357011
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mensen die vinden dat je crypto niet nodig vindt:

Doei
Mag je vinden.

Maar dan kom je erg over als mijn moeder die ooit zei: ''Computers?! Dat is voor op het werk, die komt hier niet in huis..''
pi_177357063
Azië is wakker aan het worden
  woensdag 21 februari 2018 @ 22:57:27 #284
13462 BansheeBoy
pi_177357081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:41 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hier weer wat extra VEN binnengetikt.
Zit ook aan te denken man. Hoeveel heb je er van stuifmeel weten te voorzien.

pi_177357086
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
met boner
pi_177357089
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mag je vinden.

Maar dan kom je erg over als mijn moeder die ooit zei: ''Computers?! Dat is voor op het werk, die komt hier niet in huis..''
Ja ik ben het ook met je eens :')
pi_177357093
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Jij bent een wereldgozer.
Lambo of Rekt
pi_177357131
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo ik heb weer heerlijk over die stevige dijen van je gedroomd hoor, goedemorgen

:')14.gif
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 23:02:25 #289
416575 crew  Evenstar
pi_177357214
Niveautje weer hoor :D
pi_177357234
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:02 schreef Kyran het volgende:
Niveautje weer hoor :D
De billekoekjes zijn weer uitgedeeld.
Lambo of Rekt
pi_177357274
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kleine 200 stuks!
pi_177357286
Ik zag toen straks in de UB aan Aziaat wakker worden, die kocht niet meteen crypto. Dat is dus bullshit.
pi_177357321
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:04 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kleine 200 stuks!
2400 euro max.
  woensdag 21 februari 2018 @ 23:07:49 #294
13462 BansheeBoy
pi_177357363
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:04 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kleine 200 stuks!
Goed gedaan. Misschien dat ik ook de stoute schoenen aantrek. Ik voel me redelijk volwassen op het moment. Als ie weer de 3 dollar aantikt ben ik sowieso je man. Maar op dit moment, als ik heel eerlijk moet zijn, heb ik figuurlijk gezien een ruggengraat van papier maché. De échte durf is er uit.

pi_177357397

dem asians

niks FUD
pi_177357399
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Goed gedaan. Misschien dat ik ook de stoute schoenen aantrek. Ik voel me redelijk volwassen op het moment. Als ie weer de 3 dollar aantikt ben ik sowieso je man. Maar op dit moment, als ik heel eerlijk moet zijn, heb ik figuurlijk gezien een ruggengraat van papier maché. De échte durf is er uit.

op 3 dollar maak ik geld vrij en koop ik een node......!
pi_177357404
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maat. Doe rustig.
pi_177357409
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:09 schreef Weissmania het volgende:
[ afbeelding ]

dem asians

niks FUD
Een UI _O_
pi_177357484
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je echt van mening bent dat er nog geen blockchain bestaat die doet waar het voor bedoeld is dan heeft het voor mij niet zoveel nut om met je in discussie te gaan.

Mocht je wel interesse hebben in een echte discussie: laat maar weten. :+
Crypto als betaalmiddel zie ik op dit moment nog niet. Ik koop er iig geen brood mee.

Ik heb genoeg dukaten geïnvesteerd maar ik blijf gewoon realistisch, het kan allemaal nog komen natuurlijk.
pi_177357525
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 23:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Crypto als betaalmiddel zie ik op dit moment nog niet. Ik koop er iig geen brood mee.

Ik heb genoeg dukaten geïnvesteerd maar ik blijf gewoon realistisch, het kan allemaal nog komen natuurlijk.
Litepay icm een creditcard staat letterlijk voor de deur......
dus dan kan je er zo goed als alles mee kopen.
pi_177357537
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')