verkeerde topic? Of was je dronkenquote:Op woensdag 21 februari 2018 01:24 schreef Missgroen het volgende:
Ik word hier in totale paniek wakker geschud door Henk. "De bubble is geknapt het piramide spel in in elkaar gestort"
Ik zie niks anders dan een correctie. Ik er iets aan de hand en of kan me weer omdraaien.
Hij heeft een of ander appje Hodl die min 300% aangeeft. Sommige alts staan op 0....
Zie trouwens dat ik midden in een bitchfight terechtkomt.
In sat weer zekerquote:Op woensdag 21 februari 2018 08:44 schreef Skv het volgende:
All time low aangetikt. Jeeej.
Mijn coins hebben aids en zakken langzaam weg.
Hij humpte dr been.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
verkeerde topic? Of was je dronken![]()
Verkapte 'kijk-mij-2-BTC-gewithdrawd-hebben' postquote:Op woensdag 21 februari 2018 16:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mag 48 uur niet withdrawen van Binance.
verplichte hodl.
Nee. 2fa disabled.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk-mij-2-BTC-gewithdrawd-hebben' post
Volgens de mods moeten we gewoon niet op hem ingaan en wordt zulk soort gedrag getolereerd, net als klaas en diequote:Op woensdag 21 februari 2018 16:30 schreef leolinedance het volgende:
Mag die MZS hier gewoon door blijven gaan met zijn gekloot? Verziekt de sfeer nogal
M'n telefoon was opeens alles kwijt.quote:
Klaas en MZS, ja verzieken behoorlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens de mods moeten we gewoon niet op hem ingaan en wordt zulk soort gedrag getolereerd, net als klaas en die2 josti.
Tsja als Danny zijn forum leegloopt, moet je de notaire trollen die voor veel verkeer zorgen natuurlijk binnenboord houden
Authy gebruiken.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
M'n telefoon was opeens alles kwijt.
En was die key om die authenticator er weer in te pleuren kwijt
Mocht ik selfies, paspoorten en bitcoinadressen gaan sturen voor een manual removal
Ja, kan vervelend zijn. Maar zolang je inhoudelijk blijft is er niets aan de hand. We hebben een mooi groepje zo met zijn allen hier. Goede sfeer en we leren zo ontzettend veel van elkaar.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens de mods moeten we gewoon niet op hem ingaan en wordt zulk soort gedrag getolereerd, net als klaas en die2 josti.
Daarom Enpass.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
M'n telefoon was opeens alles kwijt.
En was die key om die authenticator er weer in te pleuren kwijt
Mocht ik selfies, paspoorten en bitcoinadressen gaan sturen voor een manual removal
De mensen die hem voeden zijn net zo erg.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja als Danny zijn forum leegloopt, moet je de notaire trollen die voor veel verkeer zorgen natuurlijk binnenboord houden
Point taken.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:41 schreef TwztId het volgende:
[..]
De mensen die hem voeden zijn net zo erg.
Ik heb persoonlijk geen last van em, ik lees ze comments en dan scroll ik weer verder. Alleen moet ik dan door 40 comments van andere over wat voor een sukkel het is, maarja ook daar scroll ik gewoon doorheen.. of meer swipen eigenlijk want ik zit op me telefoon..
Is dit te gebruiken als (extreme) digibeetquote:Op woensdag 21 februari 2018 16:39 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Das toch enkel 2fa?
Enpass doet wachtwoorden/docs/2fa etc.
Yes, Heel easy om op te zetten.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Is dit te gebruiken als (extreme) digibeet
nice zal eens kijken danquote:Op woensdag 21 februari 2018 16:44 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Yes, Heel easy om op te zetten.
https://www.enpass.io/
Je kan hem laten syncen naar bv Google Drive. Is 1 encrypted compressed file, install op je devices, zelfs smartwatches, en hebt altijd overal alles bij de hand.
Een note: Voor mobile devices is die gratis tot max 10 entries. Op desktop is die helemaal free. Prijs is 9.99 eur. Lifetime.
Ik vond het dat waard!
Ik heb hiervoor gekozen vanwege de reden:quote:
Join the club.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:48 schreef BadVlad het volgende:
Mijn portfolio gaat niet zo lekker vandaag.
Wat een onzin. Het helpt óók als niet iedereen er bovenop duikt ja, dat scheelt namelijk veel gescroll voor de rest en soms veel verwijderen voor de mods, maar de rest van je post is echt gelul.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben serieus een paar honderd dollar lichter geworden vandaag. Hoddle zeg ik dan maar.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:48 schreef BadVlad het volgende:
Kijk gewoon even 2 maanden niet, en check het dan even. Dan voel je je weer beter.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben serieus een paar honderd dollar lichter geworden vandaag. Hoddle zeg ik dan maar.²
Goed bezig!quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het helpt óók als niet iedereen er bovenop duikt ja, dat scheelt namelijk veel gescroll voor de rest en soms veel verwijderen voor de mods, maar de rest van je post is echt gelul.
Er zijn alleen vandaag door Zith al bergen posts (ook van hem) verwijderd zoals je zelf deels terug kunt zien - want in een SC mag veel maar niet alles - en jij kunt niet weten wat er bv genote en gedaan wordt achter de schermen en mods kunnen daar niet hier heel specifiek over praten wat er achter gebeurt. Dus die conclusie dat het maar wordt getolereerd en men trollen binnenboord wil houden is totaal onnodig, onwaar en veel te kort door de bocht.
Ik denk net als Mr. Magnet, April is de maand dat je weer moet kijkenquote:Op woensdag 21 februari 2018 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben serieus een paar honderd dollar lichter geworden vandaag. Hoddle zeg ik dan maar.²
Mee eens. Ik wil graag VEN gaan stocken. En deze is nu gestaag aan het zakken.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:56 schreef satecl het volgende:
Ik vind het alleen maar fijn dat op sommige momenten even een flinke dip is. Mooi moment om even wat bij te kopen.
Zith en Typisch zijn de BTC mods. Die zijn goed bezig.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:56 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Goed bezig!en dat geloof ik ook zeker wel.
Om 21:47:25 staat TRON op 15 euro.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:57 schreef Dwaalboy het volgende:
Vanaaf gaan we weer knallen om 20.15
Ether gaat ook zijn best doen. Let maar op
ATL aangetikt vandaag. Lekker hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:48 schreef BadVlad het volgende:
En wat gaat er om 20:15 gebeuren dan?quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:57 schreef Dwaalboy het volgende:
Vanaaf gaan we weer knallen om 20.15
Ether gaat ook zijn best doen. Let maar op
Laat Pierre K. het maar niet horen. Ik heb liever dat die zich met de smurfen bemoeit en nooit meer met m'n geliefde Songfestival. Met z'n geshalaliequote:Op woensdag 21 februari 2018 17:04 schreef BakkenKappen het volgende:
Oh ja smurf heeft ook een vrouwelijke tegenhanger een smurfin
Te lang niet gekeken.
Wie is Pierre K.?quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat Pierre K. het maar niet horen. Ik heb liever dat die zich met de smurfen bemoeit en nooit meer met m'n geliefde Songfestival. Met z'n geshalalie3
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:10 schreef BadVlad het volgende:
* BadVlad opent Blockfolio
[ afbeelding ]
Ik wilde het niet zeggen, maar ja daar lijkt het stiekem wel opquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Loop ik hier tegen een generatiekloofje aan?
quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:10 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was te lui om Kartner voluit te typen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:12 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar ja daar lijkt het stiekem wel op
Die Pierre K ofzo kan ik ook niet vinden op google
Niet zo tegen vader A. praten... jij vlegel!quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:12 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar ja daar lijkt het stiekem wel op
Die Pierre K ofzo kan ik ook niet vinden op google
Ga ik ook doen als ik ooit onterecht veroordeeld word voor genocide.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:10 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
HEY HEY HEY HEYquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Wanneer komt de btc rebranding? of een paar nieuwe forks, of Mcafee, of Carlos die Andreas opvolgt als spokesman. Wassuuu wassuuu btcccc
Dit leest behoorlijk fout.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:16 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik voel me jong en onervaren
Gelukkig liggen er wel vochtige dukaten op mijn chest, daarmee kan ik met de volwassenen meedoen als iedereen gaat afromen.
Stift, jack-in-the-box, terugpakken op boer, en dan gaat alles MOOOOOOOONquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:04 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
En wat gaat er om 20:15 gebeuren dan?
Godvertwitter:CarlosMatos80 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 23:16:48What https://t.co/xrw3VE5K9c reageer retweet
HEY HEEEEEEY HEEEEEEEEEEEYquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:18 schreef BakkenKappen het volgende:
Godvertwitter:CarlosMatos80 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 23:16:48What https://t.co/xrw3VE5K9c reageer retweet
Goeiemorgen deze morgen, wat heb jij op je bammetjes gedaan?quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:17 schreef DazlerNL het volgende:
[..]
Stift, jack-in-the-box, terugpakken op boer, en dan gaat alles MOOOOOOOON
twitter:CarlosMatos80 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 12:32:09For The Record, One Person Will Be Winning 100 Grills Not 1 For 100 People I Dont Have That Sort Of Time @pewdiepie Im Not Joking We Are Giving Away Them Grills reageer retweet
eensquote:Op woensdag 21 februari 2018 16:37 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Klaas en MZS, ja verzieken behoorlijk.
Maar2 doet naar mijn mening niets fout. Reageert enigszins nog met hersenen.
Je praat wel poep:)quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:27 schreef noobcrypto het volgende:
horen jullie ook een lama schijten?
Je ziet gewoon dat z'n overlevings instinct het heel eventjes probeerde over te nemen zodra het ze lippen raakt.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:10 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker niet. Gaat ook wel weer snel omhoog hoor. Dit hoort bij de flippening. De dominance neemt weer gestaag toe. Tel er straks nog een groeiende market cap bij op en BTC gaat moon.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:37 schreef µ het volgende:
Bitcoin doet het relatief gezien niet zo slecht als de rest.
Zeker wel. Vooral als ze veel drop op hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:37 schreef µ het volgende:
Bitcoin doet het relatief gezien niet zo slecht als de rest.
Ik zou nog ff wachten, zo heel erg diep is het nog niet gezakt..quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN kopen of is de dip al ingezet. Mmm twijfels twijfels
Ze pesten je... ik zei moet je eens 50 miljard slinken, vindt die metallicelmo niet tof.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is er nou weer 50 miljard dollar aan marketcap verdwenen in ruim 20 uur tijd?
Verdwenen? Het was er ook niet hoor.. Het is puur een wiskunde formule. Het betekend verder eigenlijk niks!quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Waarom is er nou weer 50 miljard dollar aan marketcap verdwenen in ruim 20 uur tijd?
Nou dat heeft dus niet geholpen. Net nu ik lees dat Zuid Korea het helemaal geen probleem meer vind dat mensen crypto kopen en het zelfs soort van aanmoedigen. Rare wereld, ik had wel veel meer kopende mensen verwachtquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ze pesten je... ik zei moet je eens 50 miljard slinken, vindt die metallicelmo niet tof.
Omdat crypto.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:45 schreef metallicelmo het volgende:
Wat is dit voor broscience?quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:50 schreef metallicelmo het volgende:
Ik denk zelf nog steeds dat de marketcap van crypto helemaal geen 450 miljard is.
Bitcoin is 180 miljard ofzo
Als Bitcoin naar 0 zou gaan (stel je voor) dan zijn de meeste altcoins ook 0 omdat ze aan elkaar gelinkt zijn.
Is gewoon een gokje, ik zie wel vaker dat bitcoin stijgt en dan zelfs altcoins waar helemaal niets mee gebeurd of maar op 1 exchange staan ook in prijs stijgen vanwege de satoshis. Coinmarketcap pikt dat op en dan is op magische wijze ook de marketcap van die altcoin omhoog gegaan zonder goede redenquote:
Quote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zeker niet. Gaat ook wel weer snel omhoog hoor. Dit hoort bij de flippening. De dominance neemt weer gestaag toe. Tel er straks nog een groeiende market cap bij op en BTC gaat moon.
1 ding wordt de laatste dagen duidelijk. Nadat December en en mindere mate januari nog veel om alts draaide lijkt de markt weer langzaam afstand te nemen van deze ontwikkeling.
BTc blijft en is King
Precies altijd op de 21ste feb. Big partyquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:17 schreef DazlerNL het volgende:
[..]
Stift, jack-in-the-box, terugpakken op boer, en dan gaat alles MOOOOOOOON
Daarom moet je de marketcap ook links laten liggen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:53 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Is gewoon een gokje, ik zie wel vaker dat bitcoin stijgt en dan zelfs altcoins waar helemaal niets mee gebeurd of maar op 1 exchange staan ook in prijs stijgen vanwege de satoshis. Coinmarketcap pikt dat op en dan is op magische wijze ook de marketcap van die altcoin omhoog gegaan zonder goede reden
Dan gebeurd er niks want als iedereen op sell drukt is er geen buy. Dus de market prijs verandert dan niet.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Mocht iedereen vanavond op sell all drukken dan is alles in 1 min dood.😜
Dat geld “bestaat” niet eens meer, er is alleen cashflow.
Dit is de 3e keer sinds augustus 2017:quote:Beste LiteBit Gebruiker,
Op 22 februari hebben wij ongebruikelijke activiteiten op de servers van LiteBit waargenomen. Hieruit hebben we helaas moeten concluderen dat er onrechtmatig toegang is geweest tot de gegevens van Litebit, Er is niet ingebroken op de wallet servers van LiteBit, alle munten van klanten staan veilig. Ook zijn er geen verificatie documenten (identiteitskaart of paspoort) betrokken bij dit incident. De oorzaak van het lek is bekend, en de problemen zijn inmiddels opgelost. Het is niet duidelijk of er daadwerkelijk gegevens gestolen zijn. In het ergste geval
heeft een onbevoegd persoon toegang gekregen tot jouw; email adres, versleutelde wachtwoord, IBAN telefoonnummer adres en uw portfolio gegevens.
Wat betekent dit voor u?
Wij vragen om uw gegevens te verifiëren en te beveiligen.
Onze excuses voor het ongemak,
Team Litebit.
22 februari 2017?quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer sinds augustus 2017:
https://tweakers.net/nieu(...)raak-op-servers.html
https://tweakers.net/nieu(...)braak-op-server.html
Dit is een mail die ik vandaag ontvangen heb. Niet oud dus.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:01 schreef metallicelmo het volgende:
je bedoelt dat ze alvast aankondigen dat er morgen een hack plaatsvind
nee die LiteBit artikelen zijn allemaal oud.
Ik gebruik LiteBit eigenlijk nooit
Verwijs je nou naar jezelf met een afkorting?quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:02 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Heerlijk helder. Zoals jullie van de MzS gewend zijn
dat is wel goed om te weten....is een andere manier om short te gaan hahahaquote:Op woensdag 21 februari 2018 18:21 schreef tha_dark het volgende:
Waarom schiet bij elke crash Digixdao omhoog?
Je at bij je moeder ?quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker gegeten, moeder de vrouw gezien. Ik ben gelukkig joh.²
Nee, bij mijn vrouw. Overheerlijke tagine met olijven en homemade bread.quote:
vies dikquote:Op woensdag 21 februari 2018 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, bij mijn vrouw. Overheerlijke tagine met olijven en homemade bread.²
Ook, maar meer voor mezelf.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:58 schreef Manzonderschouders het volgende:
Mijn nano’s!!!! Zijn jullie blij voor me?
Ik heb het niet meegekregen, wat is er met je nano’s? Gedaald en goedkoop kunnen kopen? Gestegen? Bevallen van een drieling?quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:58 schreef Manzonderschouders het volgende:
ik gun het je kerelquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:58 schreef Manzonderschouders het volgende:
Tering.. ik kocht ze voor 0.35ct ps. Wat mij betreft is die huidige ¤6.50 nog steeds bizar hoog.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:51 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ook, maar meer voor mezelf.
Heb ze voor 29 euro p st gekocht, voor al die heisa van KuCoin en Bitgrail
quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:18 schreef BakkenKappen het volgende:
twitter:CarlosMatos80 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 23:02:48@cryptohustler88 @CryptosQueen @SatoshiLite Everytime A Girl Says 'Im A Girl With Attitude' I Give Them A Quick Backhand And Thats The End Of Their Attitude Until The Next Eclipse Carlos Matos Is A Traditional Hard Working Cleanly Shaven Family Man reageer retweet
Ico of was je er gewoon heel vroeg bij?quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Tering.. ik kocht ze voor 0.35ct ps. Wat mij betreft is die huidige ¤6.50 nog steeds bizar hoog.
Maar goed heb er nog maar 100 over. De rest afgeroomd op 8, 12 en 18 euro.
Ik hoop voor je dat ie weer snel richting zn ath komt dan. Zuur als je met zo’n bag zit
Jij hebt ook alleen maar succesverhalen altijd he!quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Tering.. ik kocht ze voor 0.35ct ps. Wat mij betreft is die huidige ¤6.50 nog steeds bizar hoog.
Ik hoop voor je dat ie weer snel richting zn ath komt dan. Zuur als je met zo’n bag zit
Ik heb gehoord dat ze bij Vechain 'maatregelen' gaan nemen tegen dit soort dumps.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:14 schreef Skv het volgende:
Lisk min 30 procent deze week. Echt waar, volgens mij kunnen projecten beter helemaal geen events meer organiseren.
Niet veel geld gelukkig, waren me "test aankoop" coins op de exchange toen ik eindelijk besloot de crypto knoop door te hakken.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nano, of XRB is al een jaar oud. Ik zit er nog geen jaar in. Begin december ingestaptquote:Op woensdag 21 februari 2018 19:12 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ico of was je er gewoon heel vroeg bij?
Hoelang zit je al in crypto als ik vragen mag?
Er zijn wel meer geruchten geweest dat Vechain zelf de prijs probeert te controleren.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze bij Vechain 'maatregelen' gaan nemen tegen dit soort dumps.
Jep, ze hebben "iets achter de hand"quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze bij Vechain 'maatregelen' gaan nemen tegen dit soort dumps.
Oke, komt ie, met swingtrades bijna 2000 VEN verloren de afgelopen maand. Soms win je, en soms niet :pquote:Op woensdag 21 februari 2018 19:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt ook alleen maar succesverhalen altijd he!
+1 voor hodlen ?quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Oke, komt ie, met swingtrades bijna 2000 VEN verloren de afgelopen maand. Soms win je, en soms niet :p
Los van profits. Zo hebben wij een totaal ander beeld van de waarde van Nano. Voor mij nog steeds hoog, voor jou een drama. En dat over een periode van nog geen 3 maanden. Welkom in cryptoquote:Op woensdag 21 februari 2018 19:17 schreef TwztId het volgende:
[..]
Niet veel geld gelukkig, waren me "test aankoop" coins op de exchange toen ik eindelijk besloot de crypto knoop door te hakken.
Jij heb er wel dikke profits aan over gehouden lekker man
Inderdaad. Ik gun het hem van harte.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt ook alleen maar succesverhalen altijd he!
Dus hij is gewoon x20 gegaan in 3 maand tijd? Crypto blijft mij verbazen..quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nano, of XRB is al een jaar oud. Ik zit er nog geen jaar in. Begin december ingestapt
Stelde mij vanochtend de zelfde vraag... Begrijp er ook niks van.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:21 schreef tha_dark het volgende:
Waarom schiet bij elke crash Digixdao omhoog?
Hier het prijsverloop over de afgelopen 3maandenquote:Op woensdag 21 februari 2018 19:27 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Dus hij is gewoon x20 gegaan in 3 maand tijd? Crypto blijft mij verbazen..
Ik snap het ook niet helemaal precies, maar weet dat die is gelinkt aan goud, dus ik denk dat mensen daar hun toevlucht zoeken i.p.v. bij tether.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Stelde mij vanochtend de zelfde vraag... Begrijp er ook niks van.
off topic throw back Wednesday.........quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:37 schreef pnxsinned het volgende:
DAMN I THINK I LOVE YOUUUU, I REALLY REALLY NEED YOUUUU
oh wacht.. crypto topic. My bad.
Kijk dat klinkt als een logische verhaal. Maar blijft net zo vaag als tether dan toch. Je hebt er nog geen goud mee.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:40 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal precies, maar weet dat die is gelinkt aan goud, dus ik denk dat mensen daar hun toevlucht zoeken i.p.v. bij tether.
Schuldig, maarja ik wist niks van traden en exchanges en beurzen en al die blabla.. had toendertijd alleen wat Bitcoin op me software Wallet en heb de eerste de beste hypecoin gekocht die ik tegen kwam.. wat moet je anders als noobquote:Op woensdag 21 februari 2018 19:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hier het prijsverloop over de afgelopen 3maanden
https://coinmarketcap.com(...)0171121&end=20180221
Exact 3 maanden geleden kosten 1 Nano (toen nog Raiblocks) ¤0.15. Naar deze informatie had Twzld ook kunnen kijken voor hij kocht voor ¤30+. Maar ik weet FOMO is een sterke kracht in dit spelletje
Nee, inderdaad, dat stukje snap ik ook niet. Wel gelinkt aan goud, maar de prijs van zo'n munt fluctueert wel als een malle.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt als een logische verhaal. Maar blijft net zo vaag als tether dan toch. Je hebt er nog geen goud mee.
Zie je het als kans of als leedvermaak?quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Toch wel lekker om tijdens deze tijden eens naar de koersval van Ripple te kijken
Keihard leedvermaak. Ripple is geen mooie vochtige dukaat.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je het als kans of als leedvermaak?²
Tis geen Binance nee, maar is prima te doen toch ? Heeft inderdaad wel een beetje een "simpel" sfeertje..quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:48 schreef noobcrypto het volgende:
Ik vind cobinhood maar een slechte exchange. Veel te onduidelijk wat mij betreft, niet overzichtelijk. Scrollen en zoeken etc gaat slecht.
Krijg er beetje amateuristische gevoelens bij?
Ik vrees dat dat vanaf het begin wel duidelijk was. Die coins komen niet meer terug.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:59 schreef tgev het volgende:
https://www.techzine.nl/n(...)nt-herlancering.html
Hmm, ik ben toch nogsteeds bang dat we alles kwijt zijn.
Het is relatief.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:48 schreef noobcrypto het volgende:
Ik vind cobinhood maar een slechte exchange. Veel te onduidelijk wat mij betreft, niet overzichtelijk. Scrollen en zoeken etc gaat slecht.
Krijg er beetje amateuristische gevoelens bij?
Nooit problemen gehad met Aliexpress. Krijg ten alle tijde netjes mijn geld terug als het niet goed is.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Hetbis toch ook ng allemaal droefheid troef. Ook Binance vertrouw ik geen grote bedragen toe, allemaal AliExpress kwaliteit
je bent net begonnen....je hebt helemaal nog geen verhalen Jasonquote:Op woensdag 21 februari 2018 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik gun het hem van harte.
Als je loser verhalen wilt ben je welkom bij me.²
Kan je wel enigszins je bitcoins er weer vanaf halen? Of is het Tether 2.0?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
voor mensen die met het bitcoins geld willen inzetten op voetbalwedstrijden en nog meer bitcoins willen winnen
https://www.cloudbet.com/en
ik heb echt geen ideequote:Op woensdag 21 februari 2018 20:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Kan je wel enigszins je bitcoins er weer vanaf halen? Of is het Tether 2.0?
Referral, mag niet.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
voor mensen die met het bitcoins geld willen inzetten op voetbalwedstrijden en nog meer bitcoins willen winnen
test eens met 5 BTC ?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee
zag de link net op twitter....
When it comes to withdrawals, Cloudbet promises instant withdrawals on its main page. However, on its FAQ page, it does mention that it can take around 24 hours for processing most transactions. Though we know that most casinos give such claims, to see such a contradicting claim from a leading casino and sportsbook is definitely something we did not expect coming.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee
zag de link net op twitter....
In euro's zou je in theorie altijd kunnen verliezenquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:15 schreef Raskolnikow het volgende:
Gokken met geld waarvan de waarde zo fluctueert is wel dubbel zo spannend.
De 5BTC die ik toen ze op 600 dollar stonden verloor op een bokswedstrijd doen nu nog veel meer pijn ja. Langer waar voor je geld dus.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:15 schreef Raskolnikow het volgende:
Gokken met geld waarvan de waarde zo fluctueert is wel dubbel zo spannend.
ED is volgens mij dood. Orderbooks werden al niet meer geupdate en sinds een paar dagen krijg ik een error als ik naar de site ga.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is relatief.
Ga een kwartiertje rondhangen op EtherDelta, dan vind je Cobinhood daarna geweldig
Hij doet hier met ripple wat ik met VEN doe. Niks mis mee, zolang je maar geen boter op je hoofd hebt en anderen verwijten maakt.quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je het als kans of als leedvermaak?²
Waarom 12 ook al weer?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:30 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Hij doet hier met ripple wat ik met VEN doe. Niks mis mee, zolang je maar geen boter op je hoofd hebt en anderen verwijten maakt.
Maar goed, Ripple belachelijk maken is geoorloofd hier. Bij VEN steek je mensen op een zere plek
Kwam deze ook net tegen, 40 miljoen:quote:
twitter:whalepool twitterde op woensdag 21-02-2018 om 17:39:40Some big orders getting thrown around on BitMEX https://t.co/FehbNH11QB reageer retweet
Werkt hier gewoon hoor. Of is het tijd om de coins hier ook weg te halen?quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:23 schreef SMS303 het volgende:
[..]
ED is volgens mij dood. Orderbooks werden al niet meer geupdate en sinds een paar dagen krijg ik een error als ik naar de site ga.
Jah, dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is er met 12? Waarom niet 13 dan, kan toch ook?
Heb al is eerder gezegd. Als iemand hier aangeeft dat die 20 dollar wordt kan ik daar nog wel in mee gaan. Mijn 12 dollar is omdat je ergens een grens trekt en het mijn mening was tegenover al die belachelijke bedragen die hier werden geroepen, 50 usd, 100 usd, 300 usd etcquote:Op woensdag 21 februari 2018 20:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, dat vraag ik me ook af.
Ah, dat is de onderbouwing, omdat jij ergens een grens trekt. Geen sterk argument naar mijn mening. Zeg dan: "Ik denk dat ie niet hoger komt dan 12."quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:00 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Heb al is eerder gezegd. Als iemand hier aangeeft dat die 20 dollar wordt kan ik daar nog wel in mee gaan. Mijn 12 dollar is omdat je ergens een grens trekt en het mijn mening was tegenover al die belachelijke bedragen die hier werden geroepen, 50 usd, 100 usd, 300 usd etc
Dat jij de vraag waarom 12 usd niet zelf kan invullen. Dat is jouw probleem:)
Dat heb ik al 100 keer gezegd zo:)quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ah, dat is de onderbouwing, omdat jij ergens een grens trekt. Geen sterk argument naar mijn mening. Zeg dan: "Ik denk dat ie niet hoger komt dan 12."
Nou, jij presenteert het meer als objectieve waarheid en geeft ook niet aan waarom je op dat bedrag komt. Wat ik bedoel is, je kunt ook zeggen dat je alleen maar denkt dat het 12 is, en als men dan vraagt waarom dan zeg je gewoon: "Dat weet ik eigenlijk niet."quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:03 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Dat heb ik al 100 keer gezegd zo:)
Maar goed, dat wordt iedereen mal hier
Respect voor je geduldquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, jij presenteert het meer als objectieve waarheid en geeft ook niet aan waarom je op dat bedrag komt. Wat ik bedoel is, je kunt ook zeggen dat je alleen maar denkt dat het 12 is, en als men dan vraagt waarom dan zeg je gewoon: "Dat weet ik eigenlijk niet."
Mjah, mensen zullen wel denken, die Raskolnikow is ook maar een dwaas.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:06 schreef Weissmania het volgende:
Proberen een serieuze discussie aan te gaan met Manzonderkop
is dit nog steeds niet klaar, geef die man gewoon geen aandacht meer.....opgelostquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, jij presenteert het meer als objectieve waarheid en geeft ook niet aan waarom je op dat bedrag komt. Wat ik bedoel is, je kunt ook zeggen dat je alleen maar denkt dat het 12 is, en als men dan vraagt waarom dan zeg je gewoon: "Dat weet ik eigenlijk niet."
Ja, maar overal zie ik het getal 12 terugkomen. Ik ging tanken om 12:12 uur en ik moest 36 euro betalen, dat is precies drie keer 12. En er stonden 12 auto's op de parkeerplaats toen ik mijn brievenbus openmaakte en een boete zag liggen voor 12 kilometer te hard rijden...quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
is dit nog steeds niet klaar, geef die man gewoon geen aandacht meer.....opgelost![]()
iedereen zijn voorkeuren en zijn meningen
block het getal 12 dan gewoonquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, maar overal zie ik het getal 12 terugkomen. Ik ging tanken om 12:12 uur en ik moest 36 euro betalen, dat is precies drie keer 12. En er stonden 12 auto's op de parkeerplaats toen ik mijn brievenbus openmaakte en een boete zag liggen voor 12 kilometer te hard rijden...
quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:11 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, maar overal zie ik het getal 12 terugkomen. Ik ging tanken om 12:12 uur en ik moest 36 euro betalen, dat is precies drie keer 12. En er stonden 12 auto's op de parkeerplaats toen ik mijn brievenbus openmaakte en een boete zag liggen voor 12 kilometer te hard rijden...
Mjah, morgen misschien. Vandaag is het de 21ste, da's 12 omgekeerd...quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:12 schreef Predator38 het volgende:
[..]
block het getal 12 dan gewoon
Hoe is het met de vrouw?quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
is dit nog steeds niet klaar, geef die man gewoon geen aandacht meer.....opgelost![]()
iedereen zijn voorkeuren en zijn meningen
Prima, zit lekker te gamenquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:18 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Hoe is het met de vrouw?
Oepsquote:Op woensdag 21 februari 2018 19:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Oke, komt ie, met swingtrades bijna 2000 VEN verloren de afgelopen maand. Soms win je, en soms niet :p
Wel lekker eigenlijk. Goede trade geweest.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:19 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Prima, zit lekker te gamen![]()
jij hebt een lekker dagje met je nano's ?!
overduidelijk bear marketquote:Op woensdag 21 februari 2018 21:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
Koers gaat zwaar klote. Zonder echte reden knalt door de resistance heen. Beetje pech zijn we binnen 24 uur weer terug bij af. Bullish markt mijn reet!
quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
Koers gaat zwaar klote. Zonder echte reden knalt door de resistance heen. Beetje pech zijn we binnen 24 uur weer terug bij af. Bullish markt mijn reet!
de daling vanaf de vorige piek van 17k was ook meer dan 60%.quote:
Klopt, maar dat zegt toch echt helemaal niks? Totaal andere situatie. Dat wil niet zeggen dat iedere retrace 60% gaat zijn. Ik zie nog wel verder dalen, maar no way $4000.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:34 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
de daling vanaf de vorige piek van 17k was ook meer dan 60%.
hoezo andere situatie? dat was vorige maand.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zegt toch echt helemaal niks? Totaal andere situatie. Dat wil niet zeggen dat iedere retrace 60% gaat zijn. Ik zie nog wel verder dalen, maar no way $4000.
Gebaseerd op?quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:37 schreef Weissmania het volgende:
Ik gok dat ie lang tussen 8.6 en 9.2 blijft hangen in de zomer
Wat maakt het uit dat het vorige maand was? Dat was toen net na piek op $20.000, nu zitten wij al op 50% van die piek rond $10.000. Volgens jou zouden wij dan nog een keer ruim halveren en op $4.000 gaan zitten. Dat zou betekenen dat we opeens onder de trendlijn zouden gaan zitten als je de bubbel van november/december wegdenkt. Geloof ik niet in.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:39 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
hoezo andere situatie? dat was vorige maand.
Oh. Dan zet ik in op 30k eind maart.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:46 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mijn linkerduim
Feitelijke onderbouwing doen we niet aan begreep ik?
1 woord voor je: Mr. Bean's Holiday!quote:
Als we ruim boven de crash naar $6000 blijven is het nog steeds een uptrend in mijn ogen. Twee weken geleden zaten wij bijna op $6000, 2 dagen geleden al bijna op $12.00, x2 in 14 dagen was ook gewoon weer eens te snel, dus retrace naar $9500 zou helemaal niet zo slecht zijn of een bear market betekenen.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:47 schreef Raskolnikow het volgende:
Als er gisterenmiddag een trendlijn getekend zou zijn dan ging die flink naar boven.
als de prijs hetzelfde gaat doen als wat ie in 2014 deed (ik begin nu langzamerhand wel te denken dat we in een downtrend zitten) dan krijg je voor een lange periode dalingen van +/-50 en stijgingen van +80%. maar t ligt er maar net aan wat je gelooft natuurlijk. de lange termijn trend zit op ongeveer 3500, die gaat ie sowieso niet breken denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat het vorige maand was? Dat was toen net na piek op $20.000, nu zitten wij al op 50% van die piek rond $10.000. Volgens jou zouden wij dan nog een keer ruim halveren en op $4.000 gaan zitten. Dat zou betekenen dat we opeens onder de trendlijn zouden gaan zitten als je de bubbel van november/december wegdenkt. Geloof ik niet in.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hele mark is gewoon zo jumpy en overal is er overreactie lijkt het wel.
3500 ???? hoe kom je daarbij dan ?quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:53 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
als de prijs hetzelfde gaat doen als wat ie in 2014 deed (ik begin nu langzamerhand wel te denken dat we in een downtrend zitten) dan krijg je voor een lange periode dalingen van +/-50 en stijgingen van +80%. maar t ligt er maar net aan wat je gelooft natuurlijk. de lange termijn trend zit op ongeveer 3500, die gaat ie sowieso niet breken denk ik.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:56 schreef Greys het volgende:
Crypto be like
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer wat ik moet denken van de markt. Beste tip die je denk ik kunt krijgen is denk ik dat geld er in moet pompen en het dan moet vergeten. Kijk een jaar later nog eens.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:
[..]
3500 ???? hoe kom je daarbij dan ?
ik zou nog eens terug gaan naar de tekentafel
Mjah, dat dachten die mensen die nu de vuilstort af zoeken naar hun oude disk ook.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet denken van de markt. Beste tip die je denk ik kunt krijgen is denk ik dat geld er in moet pompen en het dan moet vergeten. Kijk een jaar later nog eens.²
quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:
[..]
3500 ???? hoe kom je daarbij dan ?
ik zou nog eens terug gaan naar de tekentafel
Jammer van de incompetentie van die CEO en de gigantische gaten in de tech, de centralisatie etc.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:29 schreef Roellie80 het volgende:
Even wat IOTA shills dan. Omdat het mijn grootste bag is
In de komende 2 maanden gaan ze een keer naar de maan. De volgende dingen gaan hierin een rol van betekenis spelen,
De nieuwe wallet komt eraan,
"Q" komt eraan,
En de lijst met samenwerkingen groeit gestaag,
[ afbeelding ]
Ze hebben er een nieuw teamlid bij, ene C. Matos.quote:Op woensdag 21 februari 2018 21:56 schreef Greys het volgende:
Crypto be like
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iota hangt toch met plakband aan elkaar ?quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jammer van de incompetentie van die CEO en de gigantische gaten in de tech, de centralisatie etc.
https://github.com/joseph(...)r/replay%20attack.md
Ja.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iota hangt toch met plakband aan elkaar ?
Nee, met tanglesquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
OWWWYEAH ALL INNNquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ze hebben er een nieuw teamlid bij, ene C. Matos.
Ik zag het net op hun splinternieuwe website, onder de roadmap.
De rebranding is volgende week gepland, en ook iets met een show met vuurwerk enzo.
Topcoin, btc/eth killer to the max!!
[ afbeelding ]
Die Carlos Matosquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ze hebben er een nieuw teamlid bij, ene C. Matos.
Ik zag het net op hun splinternieuwe website, onder de roadmap.
De rebranding is volgende week gepland, en ook iets met een show met vuurwerk enzo.
Topcoin, btc/eth killer to the max!!
[ afbeelding ]
IOTA raises more red flags than a Chinese militairy parade.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alles gaat eraanquote:
DAG kan werken, IOTA niet.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Gewoon mooie coin dat iota, werkt nog niet soepel, maar die blockchain loopt ook al vast bij een paar transacties.
Ik snap die fud wel, want als t perfect zou werken kan je al die andere coins in de prullenbak gooien.
NOG MAAR EEN PAAR DAGENquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:31 schreef BadVlad het volgende:
Ik weet alleen dat het binnenkort MAART WAVESMAAND is.
Er zijn genoeg oplossingen voor blockchains die het schaalbaar en goedkoop maken waar momenteel aan gewerkt wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Gewoon mooie coin dat iota, werkt nog niet soepel, maar die blockchain loopt ook al vast bij een paar transacties.
Ik snap die fud wel, want als t perfect zou werken kan je al die andere coins in de prullenbak gooien.
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Er zijn genoeg oplossingen voor blockchains die het schaalbaar en goedkoop maken waar momenteel aan gewerkt wordt.
Waarom moet mijn afstandbediening met een knoopcel batterij PoW berekeningen doen als het ook gewoon een beetje text naar een node kan sturen met daarin de betaling?quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:28 schreef Jed1Gam het volgende:
HE HI HO HA UN I VER SA!!! HE HI HOE HO, UNIVERSA JO! WAT IS DIT EEN BAZENMUNT, UNIVERSA 1 EURO EOY IS WAT JIJ KUNT!!quote:
max 12 euroquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
HE HI HO HA UN I VER SA!!! HE HI HOE HO, UNIVERSA JO! WAT IS DIT EEN BAZENMUNT, UNIVERSA 1 EURO EOY IS WAT JIJ KUNT!!
quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
HE HI HO HA UN I VER SA!!! HE HI HOE HO, UNIVERSA JO! WAT IS DIT EEN BAZENMUNT, UNIVERSA 1 EURO EOY IS WAT JIJ KUNT!!
De FUD is groot bij deze man.quote:
Wat een onzin. Bitcoin, bijvoorbeeld, werkt gewoon.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De FUD is groot bij deze man.
Op dit moment werkt nog geen enkele van de 1000(zijn er al 1000?) coins waarvoor het bedoeld is, behalve USDT.
En btc is al bijna bejaard.
jezus, we hebben er weer een bij......quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Op dit moment werkt nog geen enkele van de 1000(zijn er al 1000?) coins waarvoor het bedoeld is, behalve USDT.
jep als ie 20k staat, betaal je een vermogen voor een transactie en duurt het een eeuwigheid.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bitcoin, bijvoorbeeld, werkt gewoon.
IOTA gaat nooit over de 12 USD.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
"deze man", praat normaal joh lullo.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
niet meer hoor, en er werken al meer muntjes.....quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:39 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
jep als ie 20k staat, betaal je een vermogen voor een transactie en duurt het een eeuwigheid.
Stel je voor dat je het in afrika als betaalmiddel wil gebruiken voor de arme sloebers die geen bankrekening hebben.
En dan op je 50ste darmkanker, lekker gewerkt pik.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:41 schreef Predator38 het volgende:
[..]
geen gezeik, #TeamBBQ rijk !!!
elke dag Waygu ! ( klasse 12 )
12 usd, sorry ik overdreef.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:43 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zeg, doe is volwassen ouwe pillenslikker
darmkanker ?!?!?quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
En dan op je 50ste darmkanker, lekker gewerkt pik.
hihiquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Denk eerder dommigheidje;)
Dat heet cremeren voor beginners en dat doen alleen de tokkies die denken dat ze kunnen bbqenquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
En dan op je 50ste darmkanker, lekker gewerkt pik.
Weet ik veel joh, loop beetje te klotenquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:46 schreef Predator38 het volgende:
[..]
darmkanker ?!?!?
waarom dat dan
quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat heet cremeren voor beginners en dat doen alleen de tokkies die denken dat ze kunnen bbqen
Als je echt van mening bent dat er nog geen blockchain bestaat die doet waar het voor bedoeld is dan heeft het voor mij niet zoveel nut om met je in discussie te gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:39 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
jep als ie 20k staat, betaal je een vermogen voor een transactie en duurt het een eeuwigheid.
Stel je voor dat je het in afrika als betaalmiddel wil gebruiken voor de arme sloebers die geen bankrekening hebben.
Manmanmanmanquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mag je vinden.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:54 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Mensen die vinden dat je crypto niet nodig vindt:
Doei
Zit ook aan te denken man. Hoeveel heb je er van stuifmeel weten te voorzien.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:41 schreef Manzonderschouders het volgende:
Hier weer wat extra VEN binnengetikt.
Ja ik ben het ook met je eensquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag je vinden.
Maar dan kom je erg over als mijn moeder die ooit zei: ''Computers?! Dat is voor op het werk, die komt hier niet in huis..''
Zo ik heb weer heerlijk over die stevige dijen van je gedroomd hoor, goedemorgenquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zit ook aan te denken man. Hoeveel heb je er van stuifmeel weten te voorzien.²
Kleine 200 stuks!quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zit ook aan te denken man. Hoeveel heb je er van stuifmeel weten te voorzien.²
Goed gedaan. Misschien dat ik ook de stoute schoenen aantrek. Ik voel me redelijk volwassen op het moment. Als ie weer de 3 dollar aantikt ben ik sowieso je man. Maar op dit moment, als ik heel eerlijk moet zijn, heb ik figuurlijk gezien een ruggengraat van papier maché. De échte durf is er uit.quote:
op 3 dollar maak ik geld vrij en koop ik een node......!quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed gedaan. Misschien dat ik ook de stoute schoenen aantrek. Ik voel me redelijk volwassen op het moment. Als ie weer de 3 dollar aantikt ben ik sowieso je man. Maar op dit moment, als ik heel eerlijk moet zijn, heb ik figuurlijk gezien een ruggengraat van papier maché. De échte durf is er uit.²
Maat. Doe rustig.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goed gedaan. Misschien dat ik ook de stoute schoenen aantrek. Ik voel me redelijk volwassen op het moment. Als ie weer de 3 dollar aantikt ben ik sowieso je man. Maar op dit moment, als ik heel eerlijk moet zijn, heb ik figuurlijk gezien een ruggengraat van papier maché. De échte durf is er uit.²
Een UIquote:Op woensdag 21 februari 2018 23:09 schreef Weissmania het volgende:
[ afbeelding ]
dem asians
niks FUD
Crypto als betaalmiddel zie ik op dit moment nog niet. Ik koop er iig geen brood mee.quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je echt van mening bent dat er nog geen blockchain bestaat die doet waar het voor bedoeld is dan heeft het voor mij niet zoveel nut om met je in discussie te gaan.
Mocht je wel interesse hebben in een echte discussie: laat maar weten.
Litepay icm een creditcard staat letterlijk voor de deur......quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Crypto als betaalmiddel zie ik op dit moment nog niet. Ik koop er iig geen brood mee.
Ik heb genoeg dukaten geïnvesteerd maar ik blijf gewoon realistisch, het kan allemaal nog komen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |