Mooiquote:Op woensdag 21 februari 2018 15:55 schreef showtimer het volgende:
HomeOfCycling wil geld zientwitter:Erwin_VdSande twitterde op woensdag 21-02-2018 om 15:47:05Fantastisch nieuws voor de wielerfans: @StradeBianche, na @Paris_Roubaix, de mooiste buitenlandse klassieker is volgende week zaterdag, 3/03, LIVE te volgen bij @sporza! #StradeBianche #sporza #wielrennen reageer retweet
quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En negen van de tien keer heb ik nog gelijk ook. Hoera voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net als Lancequote:Op woensdag 21 februari 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar ik ken wel al de belangrijkste Vlaamse woorden die ik nodig heb: ‘lienks’, ‘regs’, ‘regdoor’, ‘goeimorgn’, ’iet smakelijk’ en ‘godverdomme’.
Strandjanetquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Het meest essentiele vlaamse woord is nog altijd "ambetanterik".
Die heeft vast weer een virusje.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:20 schreef wimderon het volgende:
Viviani gemakkelijk, ondanks Sabatini.
Marcel was weer kwijt.
Mareczko kwam de laatste tijd toch al niet vooruit.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:19 schreef Mykonos het volgende:
Contador prepareert z'n talentjes blijkbaar prima, gelijk even Mareczko geklopt door ene Moschetti in Turkije.
quote:MEDICAL BULLETIN
At km 17, crash involving rider no. 21 LOPEZ MORENO Miguel Angel (AST), who suffered abrasions to the right side of his body, but resumed his race straight away.
At km 77, crash involving riders no. 123 DAVIES Scott (DDD) and 181 DUMOULIN Tom (SUN); both could regularly resume their race.
Rider no. 181 was then medicated at the end of the stage, having sustained contusions and abrasions to the left side of his body.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |