Laten we nog wat verder gaan:quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:48 schreef Idisrom het volgende:
Van mij mag er in de toekomst wel een ploegenachtervolging op twee verschillende afstanden komen.
In plaats van een individuele 10 km. Dit is veel leuker en spannender schaatsen.
Ze waren ook verdomme 2 seconden sneller.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:54 schreef Szura het volgende:
Dood geėrgerd aan Dijkstra die tijdens de eerste rit al aan het juichen was.
En aan Wennemars die nu jankt om de wissel Roest maar vooraf zelf de grootste pleitbezorger daarvan was.
Ja eens. Het kan me verder ook weinig schelen, respect voor de rit van de Noren.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze waren ook verdomme 2 seconden sneller.
De ploeg is gewoon op waarde geklopt.
Absoluut. Rijden sneller dan schroeiend NL vier jaar geleden.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja eens. Het kan me verder ook weinig schelen, respect voor de rit van de Noren.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:56 schreef Mani89 het volgende:
We falen hier net zo hard als op de shorttrack. Wat een afgang voor het ganse vaderland.
Winnen en hopen op 2 penalties?quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:57 schreef Zipportal het volgende:
14.11 uur: Ploegenachtervolging mannen (B-finale), A-finale om 14.17 uur.
En elke afstand achteruit schaatsen, man dan zouden we de medailespiegel elke os winnenquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Laten we nog wat verder gaan:
De 4x1000 m heren, vrouwen en gemengd.
De 4x3000 m heren, vrouwen en gemengd.
De ploegenachtervolging over 1500m vrouwen, en 5000 m heren.
De teamsprint over 4x500 m voor heren, vrouwen en gemengd.
En dan nog alles op klapschaatsen, noren, ijsdansschaatsen en shorttrackschaatsen voor de allrounders.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze komen toch allebei uit een beperkte provincie?
Ik zie Lorentzen ook nog wel de 1000m voor de neus van Nuis wegkapenquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Absoluut. Rijden sneller dan schroeiend NL vier jaar geleden.
De komende jaren gaan genot worden voor Ajacied422
Desalniettemin snap ik nog steeds niet waarom Kramer niet langer op kop rijdt. Niet alleen omdat me dat sneller lijkt, maar ook omdat elke wissel tijd kost.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Absoluut. Rijden sneller dan schroeiend NL vier jaar geleden.
De komende jaren gaan genot worden voor Ajacied422
Ik voorzie voor hem eigenlijk de klassieke dubbel;quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Lorentzen ook nog wel de 1000m voor de neus van Nuis wegkapen
Kramer kan inderdaad wel het hoogste temporijden, Blokkie en Roest kunnen wel volgen maar niet zelf dat tempo aan anderen opleggen lijkt hetquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Desalniettemin snap ik nog steeds niet waarom Kramer niet langer op kop rijdt. Niet alleen omdat me dat sneller lijkt, maar ook omdat elke wissel tijd kost.
Noem je ook meteen twee namen die de NOS per direct zou moeten ontheffen van alle taken....quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:54 schreef Szura het volgende:
Dood geėrgerd aan Dijkstra die tijdens de eerste rit al aan het juichen was.
En aan Wennemars die nu jankt om de wissel Roest maar vooraf zelf de grootste pleitbezorger daarvan was.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:56 schreef Mani89 het volgende:
We falen hier net zo hard als op de shorttrack. Wat een afgang voor het ganse vaderland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
blokkie rijdt echt een ontzettend slecht toernooiquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kramer kan inderdaad wel het hoogste temporijden, Blokkie en Roest kunnen wel volgen maar niet zelf dat tempo aan anderen opleggen lijkt het
Lol.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:07 schreef Handleiding het volgende:
[..]
blokkie rijdt echt een ontzettend slecht toernooi
Aanwijsplekkenquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:07 schreef Handleiding het volgende:
[..]
blokkie rijdt echt een ontzettend slecht toernooi
Als we drie Sven Kramers hadden gehad dan hadden we het daar niet over gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:08 schreef wimderon het volgende:
Als Verweij in de series niet zo zwak was geweest had je wel een gunstigere loting gehad, maar dit geheel terzijde.
Die rijden net een Olympisch Record dus zullen wel kansloos zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:09 schreef skysherrif het volgende:
Hebben de Noren nu trouwens een goeie kans tegen de Koreanen?
Jaquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:09 schreef skysherrif het volgende:
Hebben de Noren nu trouwens een goeie kans tegen de Koreanen?
Mooi dan gaan we chanant hard juichen voor de Noren. Helaas wel terwijl ik in de collegebanken zit.quote:
En de NOS is er niet bij.. Dagenlang praten ze over schaatsen en opeens hebben ze andere prioritetienquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:12 schreef Montov het volgende:
Finale D nu bij de mannen. Canada tegen Amerika.
Voor de 7e plaats.
Halen er alleen geen olumpies diploma meequote:Op woensdag 21 februari 2018 13:16 schreef Montov het volgende:
Had Nederland maar zo'n hecht collectief als Canada met hun superieure trainingen. Die winnen wel makkelijk hun finale.
Die was bij deelname toch al binnen, want er deden maar acht landen mee?quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Halen er alleen geen olumpies diploma mee
Eerste 6 = diplomaquote:Op woensdag 21 februari 2018 13:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die was bij deelname toch al binnen, want er deden maar acht landen mee?
Dat is hier anders dan gebruikelijk omdat het een teamwedstrijd is ofzo?quote:
VOlgens mij is dat bij elke sport zo.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is hier anders dan gebruikelijk omdat het een teamwedstrijd is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |