Dit gaat niet uitverkopen denk ik, pearl jam is wat de boel moet reddenquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:49 schreef Sino_Ganti het volgende:
Mexicanobakker gaat gelijk krijgen, dit gaat niet storm lopen
Editors en NBT staan er ook niet bijquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Echt heel slecht ja.. ik mis Oscar & THe Wolf nog voor die zondag?
Jessie J is de enige verrassende naam.
nu welquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Editors en NBT staan er ook niet bij
Ik ga wel maar dit festivalseizoenquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar dat is dus gewoon Paaspop + 1 of 2 headliner
Nog een van de betere namen.. die kan live best wel goed zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:52 schreef Sino_Ganti het volgende:
Don Diablo programmeren is ook een teken van armoede
Paaspop heeft zelfs een beter programmaquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar dat is dus gewoon Paaspop + 1 of 2 headliner
Nog meer waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:55 schreef Lamabal het volgende:
En dan gaan ze nog 180¤ voor weekend vragen?
vorig jaar dacht menigeen dat de verkoop slecht zou zijn. Volgens mij was dat uiteindelijk prima met de Bieber dag als topper als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat niet uitverkopen denk ik, pearl jam is wat de boel moet redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |