5% correct. Je hebt voldoende aan Texas als je het inricht zoals New York of Singapore, Nederland is al veel te ruimtelijk. Los daarvan heb je dan nog steeds ruimte nodig voor voedselproductie, industrie, vuilstort. Nog los van alle ellende en gezondheidsproblemen die het leven in een dichtbevolkte stad ter grootte van Texas met zich meebrengt.quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je de huidige wereldbevolking huisvest hoe Nederland is ingericht dan heb je voldoende aan alleen de staat Texas
En dan met 691 de pijp uit...quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Pas met pensioen als je 690 en een half jaar bent.
Dan heb je ook alles al gehad op den duur. Bovendien vind je vast niet alles leuk om te doen of proberen. En heb je nog steeds eeuwig. En eeuwig. En eeuwig.quote:Op maandag 19 maart 2018 03:35 schreef crystal_meth het volgende:
Ik herinner me een aflevering van 8 out of 10 cats waar 100 mensen gevraagd was te kiezen tussen eeuwig leven of de lotto (euromillions of whatever) winnen. De meesten kozen voor het geld.
De panelleden begonnen nadelen van lang leven op te noemen (word saai na een tijd.. ). De enige die niet twijfelde en eeuwig leven als de vanzelfsprekende keuze zag was Bear Grylls, die survival kerel die in z'n show oa het vocht uit olifantendrek dronk (viel nog een brok af, bijna in z'n mond), zichzelf een enema gaf met vuil water (verzameld in de ingewanden van een dier?) etc..
"Dan kon je alles proberen en doen, een volleerd pianist worden bvb."
Was ik het volkomen mee eens.
Die man is Christen en maakt reclame voor de alfacursus, dus ik vind het niet zo gek dat hij enthousiast is voor het eeuwige levenquote:Op maandag 19 maart 2018 03:35 schreef crystal_meth het volgende:
Ik herinner me een aflevering van 8 out of 10 cats waar 100 mensen gevraagd was te kiezen tussen eeuwig leven of de lotto (euromillions of whatever) winnen. De meesten kozen voor het geld.
De panelleden begonnen nadelen van lang leven op te noemen (word saai na een tijd.. ). De enige die niet twijfelde en eeuwig leven als de vanzelfsprekende keuze zag was Bear Grylls, die survival kerel die in z'n show oa het vocht uit olifantendrek dronk (viel nog een brok af, bijna in z'n mond), zichzelf een enema gaf met vuil water (verzameld in de ingewanden van een dier?) etc..
Als je op een zolderkamer woont lijkt het al gauw 900 jaar te duren he?quote:Op woensdag 21 februari 2018 11:15 schreef Handleiding het volgende:
900 jaar op een zolderkamer wonenIk moet er niet aan denken.
maar ja, dan is iedereen uiteindelijk volleerd pianist, paardenmenner, harnasontwerper en ga maar door...quote:Op maandag 19 maart 2018 03:35 schreef crystal_meth het volgende:
Ik ga er wel vanuit dat het slechts biologisch niet aftakelen betreft, geen magische onsterfelijkheid waar je zelfs blijft leven wanneer de zon een rode reus geworden is en de aarde opbrandt.quote:Op maandag 19 maart 2018 07:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dan heb je ook alles al gehad op den duur. Bovendien vind je vast niet alles leuk om te doen of proberen. En heb je nog steeds eeuwig. En eeuwig. En eeuwig.
Dan zou je eerder verwachten dat ie nee zou zeggen, want het hiernamaals zou toch beter zijn?quote:Op maandag 19 maart 2018 08:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Die man is Christen en maakt reclame voor de alfacursus, dus ik vind het niet zo gek dat hij enthousiast is voor het eeuwige leven
Ook als je gelovig bent en verwacht in de hemel te komen?quote:Op maandag 19 maart 2018 12:29 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat het slechts biologisch niet aftakelen betreft, geen magische onsterfelijkheid waar je zelfs blijft leven wanneer de zon een rode reus geworden is en de aarde opbrandt.
Je kan altijd zelfmoord plegen als je het beu bent.
[..]
Dan zou je eerder verwachten dat ie nee zou zeggen, want het hiernamaals zou toch beter zijn?
De "EU-28’s standardised death rate for accidents" was 30.2 per 100000, dat komt neer op een gemiddelde leeftijd van 3310 jaar.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:32 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Ook als je gelovig bent en verwacht in de hemel te komen?
ja maar zo'n gevaarlijke activiteit behelst ook kans op vreselijke niet-fatale verwondingen waardoor de kwaliteit van het leven alleen maar verder afneemt....quote:Op maandag 19 maart 2018 15:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De "EU-28’s standardised death rate for accidents" was 30.2 per 100000, dat komt neer op een gemiddelde leeftijd van 3310 jaar.
Je kan natuurlijk voor gevaarlijke activiteiten kiezen...
Cirque du soleil bvb, net iemand neergestort.
https://www.nbcnews.com/n(...)ring-florida-n857761
Holy shit, serieus?quote:Op maandag 19 maart 2018 03:35 schreef crystal_meth het volgende:
Goeds in de wereld doen? Maar dat geldt dan direct voor iedereen he?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef lnloggen het volgende:
[..]
En dan kun je alles doen wat je nuttig, leuk of waardevol vindt. Ga eens na hoeveel goeds of moois je zou kunnen doen in de wereld, en welke fascinerende ontwikkelingen je allemaal kunt doormaken en meemaken.
Met een eeuwig leven is er geen einde. Na een eeuwigheid zal je je inderdaad volledig hebben kunnen ontwikkelen zover mogelijk is, maar dan heb je nog een eeuwigheid te gaan. Dan gaat het leven best vervelen. En dan heb je nog een oneindig aantal eeuwigheden te gaan.. dat is een marteling.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:34 schreef lnloggen het volgende:
Als je dat kunt bereiken voor je sterft, dat is volgens mij het ultieme einde.
Jijzelf. Als je 900 jaar gevoelsmatig 45 blijft dan kun je dus lekker 900 jaar werken! Succes!quote:Op woensdag 21 februari 2018 11:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
opzich is geestelijk wel een goed punt.
Maar als je er euthanasie bij stopt. Kan je dus iedereen eeuwig lichamelijk laten leven en waarneer ze er geen behoefte meer aan hebben dood maken.
Grootste probleem lijkt mij de kosten. Wie betaalt mijn leven?
Tenzij je regenereert (zeesterren doen dat, dacht ik)quote:Op woensdag 21 maart 2018 08:58 schreef hoatzin het volgende:
[..]
ja maar zo'n gevaarlijke activiteit behelst ook kans op vreselijke niet-fatale verwondingen waardoor de kwaliteit van het leven alleen maar verder afneemt....
net of ik daar ene probleem mee hebquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jijzelf. Als je 900 jaar gevoelsmatig 45 blijft dan kun je dus lekker 900 jaar werken! Succes!
Ik bedoelde dat na volledige transcedentie, je jezelf overstijgt en er geen "je" meer is. Dat is ook een soort einde.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:16 schreef MrAero het volgende:
Met een eeuwig leven is er geen einde. Na een eeuwigheid zal je je inderdaad volledig hebben kunnen ontwikkelen zover mogelijk is, maar dan heb je nog een eeuwigheid te gaan.
In een aantal decennia spaar je toch makkelijk een pensioen bij elkaar. En dan lekker 850 jaar rentenierenquote:Op woensdag 21 maart 2018 13:17 schreef nickhguitar het volgende:
Jijzelf. Als je 900 jaar gevoelsmatig 45 blijft dan kun je dus lekker 900 jaar werken! Succes!
Nog veel interessanter: als je van een salamander een poot afknipt dan groeit die weer volledig aan, inclusief botten, pezen en tenen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tenzij je regenereert (zeesterren doen dat, dacht ik)
En wat ga je dan doen als tijdverdrijf ?quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:21 schreef lnloggen het volgende:
[..]
In een aantal decennia spaar je toch makkelijk een pensioen bij elkaar. En dan lekker 850 jaar rentenieren
Lekker lezen, sporten, films kijken, wandelen, met enige regelmaat psychedelica gebruiken, me fascineren over de voortgang der techniek, in VR werelden vertoeven, lekker in de natuur kamperen, reizen, verschillende culturen en mensen en landen (en t.z.t. planeten) ontdekken, enzovoorts enzovoorts.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:50 schreef lnloggen het volgende:
[..]
Lekker lezen, sporten, films kijken, wandelen, met enige regelmaat psychedelica gebruiken, me fascineren over de voortgang der techniek, in VR werelden vertoeven, lekker in de natuur kamperen, reizen, verschillende culturen en mensen en landen (en t.z.t. planeten) ontdekken, enzovoorts enzovoorts.
Ik denk dat ik me prima een aantal eeuw kan vermaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |