Dat zowiezo.quote:Op woensdag 21 februari 2018 06:13 schreef Max23 het volgende:
Zal hier uiteindelijk het eerste goud voor Rusland komen?
Eén medailleonderdeel bezig, die zeldzame kans om dat eens rustig te kijken laat ik niet schieten.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 03:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Iedereen is zo een beetje naar bed?
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 03:33 schreef H.Vviv het volgende:
Natuurlijk kijk ik ook deze wedstrijd, dit is het mooiste onderdeel van het kunstrijden en er is volop spanning om het goud.
Jup, jammer van die slechte korte kür.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 04:19 schreef H.Vviv het volgende:
Prima kür van Sotskova met geen grote fouten erin.
Hoop ik ook. Verdiend ze zowiezo na laatste jaren, en wellicht ook beter voor Zagitova gezien haar leeftijd.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 05:59 schreef superniger het volgende:
Geen Russisch volkslied.
Hef jezelf op IOC
Met dank aan ome Vladimir en zijn kornuitenquote:
Vind dat altijd zo'n onzin, een gala.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Voor de liefhebber, de deelnemers aan het traditionele afsluitende gala.
[ afbeelding ]
Tja, die hal wordt verder nergens voor gebruikt, de deelnemers vinden het leuk (neem ik aan), de fans vinden het prachtig. Niemand heeft er last van en veel mensen genieten ervan, doen dusquote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo'n onzin, een gala.
Zolang ze het maar niet uitzenden op de diverse kanalen TEN KOSTE van sport dat op dat moment ergens om gaat...quote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, die hal wordt verder nergens voor gebruikt, de deelnemers vinden het leuk (neem ik aan), de fans vinden het prachtig. Niemand heeft er last van en veel mensen genieten ervan, doen dus
Het moet uiteraard niet ten koste van iets gaan, dat klopt. Gewoon zondag uitzenden na de 30km.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 09:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang ze het maar niet uitzenden op de diverse kanalen TEN KOSTE van sport dat op dat moment ergens om gaat...
Had de NOS altijd zo'n handje van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |