Een fijn jaar toegewenst! DM anders even je private keys, kan er nog iemand bij mocht je het om wat voor rede dan ook niet halenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:42 schreef tha_dark het volgende:
Even ruim een week niet in dit topic gekeken of op Delta, wat een rust.
Nog grote dingen gemist?Zie dat Nano waardeloos bezig is en ICX ook niet best.
Rebrand-event van LSK was dus ook niet geweldig zo te lezen? Nja, ik kijk in december wel weer.
Haha, nee ik houd het waarschijnlijk toch maar een week vol om niks te doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:44 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Een fijn jaar toegewenst! DM anders even je private keys, kan er nog iemand bij mocht je het om wat voor rede dan ook niet halen
Zeker doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:49 schreef tha_dark het volgende:
Al twijfel ik nu wel om LSK er uit te gooien voor VEN.
Kansen om alles te verliezen ja!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:53 schreef kthxbye het volgende:
Wat een heerlijke markt, wat een kansen
Ik stap niet in Ven iig.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:54 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Vind de stijging erg explosief. Ben benieuwd of de dump pas na de rebrand plaats vindt.
Hoezo niet? Iedereen prijst het hier aan?quote:
Wanneer users met rare uitspraken en vervelende emoticons instappen weet je eigenlijk al dat het te laat isquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iedereen prijst het hier aan?²
paar logo's veranderen....een launch aankondigen die nog niet perfect is (zeiden ze zelf ! ) en hopla een REBRANDquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Die lui van Lisk hebben gewoon gepresteerd 2 uur te praten en niks te zeggen. Wow echt knap
Ja dat koop ik ze wel op. Lekker Lisk dumpen, staat verder niets op de roadmap in de nabije toekomst.quote:
Waarom niet? Geen funds vrij?quote:
De glorie van bronstige VEN parels niet hebben zien glimmen in Decemberquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wanneer users met rare uitspraken en vervelende emoticons instappen weet je eigenlijk al dat het te laat is
Niche markt dus shitcoin.quote:
Ik voel je, maar op de écht lange baan zal blijken dat we hier aan het pionieren waren. We zitten dus nog echt in het begin. Vermoedelijk zullen we allemaal miljonair worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wanneer users met rare uitspraken en vervelende emoticons instappen weet je eigenlijk al dat het te laat is
Nee was echt een slechte kutpoging tot FUD. Cringeworthy gewoon.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:10 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Waarom heb je het nou weggehaald was toch relluvant?
Denk het nietquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:17 schreef Kyran het volgende:
Nu even paar weken BTC season of zal het meevallen?
Laten we dan even wat positiefs over OMG posten.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Nee was echt een slechte kutpoging tot FUD. Cringeworthy gewoon.
Denk dat we rap naar $13k gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:17 schreef Kyran het volgende:
Nu even paar weken BTC season of zal het meevallen?
Ik doe nu bijna een maand volwassen mee. Mijn conclusie is bijna dezelfde. Je ziet die coins in het kielzog van BTC dalen of stijgen. Vergeet die ALTS en pomp je body in BTC.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:26 schreef Manzonderschouders het volgende:
BTC is king. Veel opportunisten hier overigens. Blaten maar over moon gaan zonder enige realiteitszin. En maar boos worden als iemand hun coin niks vindt. Wees is tevreden met die paar eurootjes winst. Gros van de alts is namelijk complete onzin
nee Universa op $1 realiteitszinquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:26 schreef Manzonderschouders het volgende:
BTC is king. Veel opportunisten hier overigens. Blaten maar over moon gaan zonder enige realiteitszin. En maar boos worden als iemand hun coin niks vindt. Wees is tevreden met die paar eurootjes winst. Gros van de alts is namelijk complete onzin
Misschien heb je gelijk, maar das best vreemd eigenlijk. Als er een coin is die weinig usecase heeft, is het Bitcoin wel. Ik hoop dat LN gaat slagen en Bitcoin ooit doorbreekt als betaalmiddel. Zal er altijd een (paar) hodlen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:26 schreef Manzonderschouders het volgende:
Gelukkig heeft Bitcoin wel een usecase anders dan als payment gateway voor altcoins.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:26 schreef Manzonderschouders het volgende:
Weet jij wel wat in de economie een niche is eigenlijk? Is namelijk niks negatief aan.quote:
Ven 500, easyquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Weet jij wel wat in de economie een niche is eigenlijk? Is namelijk niks negatief aan.
Supply chain mngmt is een niche markt in het segment Blockchain. Waar BTC opereert op een blockchain waar in potentie elke bewoner op deze aardkoot deel aan kan nemen, is VEN onderdeel van een blockchain die enkel toepasbaar is op b2b segment waar track en trace van belang is.
Logischer wijs is de waarde van een bitcoin in potentie dus een oneindig X aantal meer waard dan 1 VEN.
Dat lacherige gedrag van je over een 100% rendement (12 dollar) op de huidige VEN prijs en je uitspraken over 300 euro per VEN slaan echt nergens op. In de huidige ontwikkelingen van VEN zelfs een beetje belachelijk.
Heb je trouwens Economie op je MBO opleiding?
Mijn portfolio dendert weer naar beneden.quote:
Hoop het voor je, maar vrees dat je uiteindelijk net aan 2 eggstc pillen kan bestellen per VEN. Kan je wel tracen waar ze vandaan komen overigensquote:
BTC, ETH, Cardano, Litecoin. VEN ook, maar verwacht niet dat die x 3 of meer gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:42 schreef Weissmania het volgende:
Heb je ook nog advies waar we wat aan hebben?
Nog serieus reageren ookquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:42 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Dan is de marktwaarde 220 miljard. Ben bang van niet, haha, hoewel ik het zou toejuichen.
Ik denk wel 4 stuks.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:43 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Hoop het voor je, maar vrees dat je uiteindelijk net aan 2 eggstc pillen kan bestellen per VEN. Kan je wel tracen waar ze vandaan komen overigens
ADA, serieus?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
BTC, ETH, Cardano, Litecoin. VEN ook, maar verwacht niet dat die x 3 of meer gaat.
Jawel, had net Koning van Zwaarden bij de tweede leg. VEN wordt 120 tot 130$.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
BTC, ETH, Cardano, Litecoin. VEN ook, maar verwacht niet dat die x 3 of meer gaat.
Is er al een verklaring? Ik heb hier een labelprinter van Dymo.quote:
Hoeveel domheid kan je in een zin proppen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Weet jij wel wat in de economie een niche is eigenlijk? Is namelijk niks negatief aan.
Supply chain mngmt is een niche markt in het segment Blockchain.
Oh, blijkbaar dus nog meer poep.quote:Waar BTC opereert op een blockchain waar in potentie elke bewoner op deze aardkoot deel aan kan nemen, is VEN onderdeel van een blockchain die enkel toepasbaar is op b2b segment waar track en trace van belang is.
Bitcoin gaat dood. Dat is gewoon een feit. Daar hoef je niet salty over te worden, want bitcoin is in essentie waardeloos om een use case op te bouwen.quote:Logischer wijs is de waarde van een bitcoin in potentie dus een oneindig X aantal meer waard dan 1 VEN.
Oh ja, had je die quote al teruggevonden dat ik dat gezegd heb? Of moet ik je weer een virtuele asswhooping gaan geven zodat je al jankend je originele account van stal gaat halen om hier te klagen over dat je toch echt niet een kloon hebt, laffe hond dat je er bent?quote:Dat lacherige gedrag van je over een 100% rendement (12 dollar) op de huidige VEN prijs en je uitspraken over 300 euro per VEN slaan echt nergens op. In de huidige ontwikkelingen van VEN zelfs een beetje belachelijk.
Poehee, wat een aanval. Je bent echt flink mad omdat we je shitBitcoin even flink te kakken zetten. Suck it up pikkie, suck-it-uppppppp.quote:Heb je trouwens Economie op je MBO opleiding?
Kan je dat een beetje toelichten?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Cardano noemenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Leuk hoe jij altijd met hoop tekst mij voor van alles uitmaakt. Maar je argumentatie is altijd 0.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoeveel domheid kan je in een zin proppen.
[..]
Oh, blijkbaar dus nog meer poep.
[..]
Bitcoin gaat dood. Dat is gewoon een feit. Daar hoef je niet salty over te worden, want bitcoin is in essentie waardeloos om een use case op te bouwen.
[..]
Oh ja, had je die quote al teruggevonden dat ik dat gezegd heb? Of moet ik je weer een virtuele asswhooping gaan geven zodat je al jankend je originele account van stal gaat halen om hier te klagen over dat je toch echt niet een kloon hebt, laffe hond dat je er bent?
[..]
Poehee, wat een aanval. Je bent echt flink mad omdat we je shitBitcoin even flink te kakken zetten. Suck it up pikkie, suck-it-uppppppp.
Wat ben je toch weer mad dat die store-of-value shitcoin van je even benoemd wordt voor wat het is. Niet zo op je teentjes getrapt zijn, shitcoins blijven shitcoins.
2500 easy in 2020 op FBquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Leuk hoe jij altijd met hoop tekst mij voor van alles uitmaakt. Maar je argumentatie is altijd 0.
We weten nog steeds niet waarom VEN nou zo geweldig is volgens jou? Zeg is jochie, wat had je nou allemaal gelezen op Telegram? Waarom werd er geroepen 300 dollar
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:48 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ik zag op een FB groep vanmiddag $2500 in 2020 easy![]()
![]()
Mijn pendel slaat links uit. Voor overmorgen zitten we weer op 7$.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef Manzonderschouders het volgende:
VEN weer bijna terug op 6 dollar. Wist je dat al?
12 is max... er zit een cap op, hij kan niet door 12.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mijn pendel slaat links uit. Voor overmorgen zitten we weer op 7$.
we mogen in onze handjes klappen $50,- in 2019.....prima tochquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, maar ik zou content zijn met dat.
Simpel, dan ben ik miljonair in 2020.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in, maar ik zou content zijn met dat.
En als je een kratje van 24 pakt?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
12 is max... er zit een cap op, hij kan niet door 12.
Ik ga het langzaam zeggen, misschien begrijp je het dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Leuk hoe jij altijd met hoop tekst mij voor van alles uitmaakt. Maar je argumentatie is altijd 0.
We weten nog steeds niet waarom VEN nou zo geweldig is volgens jou? Zeg is jochie, wat had je nou allemaal gelezen op Telegram? Waarom werd er geroepen 300 dollar
Ja dit zijn niet mijn regels he, die heeft manzonderschouders verzonnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
En als je een kratje van 24 pakt?
Iedere keer als hij roept dat VEN terugvalt schiet hij omhoog. Morgen 7,50$ dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mijn pendel slaat links uit. Voor overmorgen zitten we weer op 7$.
Nou, ik lees hier een paar dagen mee maar ik heb meer vertrouwen in mijn tarotkaarten en mijn pendel dan in manzonderschouders.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dit zijn niet mijn regels he, die heeft manzonderschouders verzonnen.
Ja, is de deal er?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iedere keer als hij roept dat VEN terugvalt schiet hij omhoog. Morgen 7,50$ dus.
Hij begon met 4, toen werd het 5, nu is het 6. Morgen 7. Einde jaar 50$. En dan ben ik 500 VEN rijker van die laffe hond
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het nieuwe Ethereum ja
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het nieuwe Ethereum ja
Ik was akkoord, maar LaffeHond/vigen98 trok zijn keutel in. Ik vind dat we hem alsnog moeten laten doorgaan met al die stoere praatjes van hem nu.quote:
fout.....:quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
eer als hij roept dat VEN terugvalt schiet hij omhoog. Morgen 7,50$ dus.
Hij begon met 4, toen werd het 5, nu is het 6. Morgen 7. Einde jaar 50$. En dan ben ik 500 VEN rijker van die laffe h
LISK is het nieuwe ETH, javascripten straks met dikke sidechainsquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Het nieuwe Ethereum ja
Dan ga je door je rug door die rolex van je, bradder.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Simpel, dan ben ik miljonair in 2020.²
#Teamuniversaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme het kan toch niet anders of die manzonderharses is gewoon ons allemaal aan het trollen met die onzin die hij hier verkondigd![]()
![]()
#TeamBBQ
Zeg, ga niet alles weer lopen terug zoeken heh jong. Zijn al 10 topics verder. Iedereen heeft het gelezen, men maakt er zelfs al grappen over hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ga het langzaam zeggen, misschien begrijp je het dan.
Kan-je-mij-de-quote-laten-zien-waar-ik-dat-heb-gezegd? OVER??
Het is niet eenvoudig om het tegendeel te bewijzen, dan moet hij alle posts uit zn account gaan quoten in 1 post.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zeg, ga niet alles weer lopen terug zoeken heh jong. Zijn al 10 topics verder. Iedereen heeft het gelezen, men maakt er zelfs al grappen over hier.
Als je het er niet mee eens bent dan bewijs je het tegendeel maar.
Ik zou graag permanent in een Chambre d'hôte willen wonen. Klinkt echt lux als je dat tegen mensen kunt zeggen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan ga je door je rug door die rolex van je, bradder.
Je kan natuurlijk alleen maar bewijzen als je iets wel hebt gezegd. Als je het niet hebt gezegd kan je dat niet laten zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Zeg, ga niet alles weer lopen terug zoeken heh jong. Zijn al 10 topics verder. Iedereen heeft het gelezen, men maakt er zelfs al grappen over hier.
Aha is het weer zo ver. Hoe smaakt de koffie?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou graag permanent in een Chambre d'hôte willen wonen. Klinkt echt lux als je dat tegen mensen kunt zeggen.²
Tut tut, zo werkt dat niet laf hondje, jij beweert iets dus je haalt het maar terug van de blockchain.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |