Ik heb alles nu in het rood staan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dat is het SKV effect, als hij een coin noemt hier of post, daalt shit
ik heb de munten die @ exchange staan allemaal al eerder omgetoverd naar btcquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb alles nu in het rood staan.
Zal ze even noemen, kunnen jullie straks laag kopen.
Ven
Lisk
Icx
Sub
Req
Fun
Alles naar de tyfus.
Succes!
Inderdaad. Behoorlijk laxerende dag vandaag.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:56 schreef pnxsinned het volgende:
Alles rood, op 1 ding na.
Wat een schijtdag weer.
Godverdomme manquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk
Heb er 4500 naar Binance gestuurd, zie wel of we de ¤30 halen.
Tijdens de rebrand.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:13 schreef Nashje het volgende:
Van $32,5 naar $29,3 in 5 minuten tijdLisk
4500..? En ik maar trots zijn met 60 stuks.. maar serieus dit is wel prijs manipulatie eerste klas, zieke stijging nuquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk
Heb er 4500 naar Binance gestuurd, zie wel of we de ¤30 halen.
Ik verkoop maar een deelquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:15 schreef solidslayer het volgende:
[..]
4500..? En ik maar trots zijn met 60 stuks.. maar serieus dit is wel prijs manipulatie eerste klas, zieke stijging nu
Spring alsjeblieftquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:14 schreef pnxsinned het volgende:
WAT EEN KUT DAG. IK KAN ER NIET MEER TEGEN. HOUD ME TEGEN, HOUD ME TEGEN!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:19 schreef onlogisch het volgende:
Lisk staat vanavond op $100Studieschuld in 1x afbetalings dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik natuurlijk niet doen, maar het ideeOEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
Lisk staat vanavond op $100Dus nu nog mijn dijwerken er in zou winstgevend zijn!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Lisk staat vanavond op $100¤30 en deze gaan eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere 20k Lisk hou ik nog ff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect, goed moment?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:21 schreef Roellie80 het volgende:
Vanmiddag 500 VEN verkocht, 1000 ICX gekocht. Voorlopig een prima deal
Jij bent een grote speler man.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:21 schreef Roellie80 het volgende:
Vanmiddag 500 VEN verkocht, 1000 ICX gekocht. Voorlopig een prima deal
25k Lisk hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
¤30 en deze gaan eruit.
De andere 20k Lisk hou ik nog ff.
Deel verkocht rond ¤12 zelfs.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had er veel meer. Maar hij vond het nodig te sellen om 15 euro ()
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:33 schreef Nappeklapperapper het volgende:
HET BEGINTTTTTT
UNIVERSAAAAA
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |