Man man man, heb zo hard moeten lachen om deze opmerkingquote:
Helaas heb je toch 1 ding onderschat, waar je over paar maandjes achterkomtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn geloof in mijn inzicht, principes en volharding om harde winst te pakken.
Ik onderschat wel vaker wat, je overschat me.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:03 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Helaas heb je toch 1 ding onderschat, waar je over paar maandjes achterkomt
Hoe zit het met dat Lightning network?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:05 schreef Roellie80 het volgende:
BTC dominance weer gestaag omhoog. Ooit moeten we toch van die draak verlost worden..
Haten op de Kingquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:05 schreef Roellie80 het volgende:
BTC dominance weer gestaag omhoog. Ooit moeten we toch van die draak verlost worden..
alles voor de hype......quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:08 schreef Afwazig het volgende:
De enige rebrand die op korte termijn wat heeft gebracht was die van Antshares -> neo. De rest was een anticlimax dus laten we gewoon stoppen met het hypen van marketingelul als rebranding. Thanks. Gr Gr.
Ik heb geen idee, en het kan me ook vrij weinig interesseren. Trekken aan een dood paard :pquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit het met dat Lightning network?
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ooit mag BTC met pensioen hoor. We zullen voortbouwen op de legacy!
Wat is nou eigenlijk het grote voordeel van bl3p?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:01 schreef TwztId het volgende:
Wanneer gooit bl3p nou weer eens de deuren open..
Geld overschrijven en op de exchange kopen tegen marktconforme prijsquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het grote voordeel van bl3p?
Ik ook. Dit was ff wat andere koek dan november.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:12 schreef Xrenity het volgende:
Ik denk dat deze rebrand op redelijk korte termijn z'n vruchten wel af gaat werpen.
Waarom met pensioen gaan als BTC gewoon met de tijd mee kan? Coden = voortbouwen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ooit mag BTC met pensioen hoor. We zullen voortbouwen op de legacy!
Rebrand, alleen maar nodig als je aanvankelijke product te kort schiet. Waardoor je automatisch al geen vertrouwen meer hebt in het product.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:09 schreef BakkenKappen het volgende:
Wel mee eens, een rebrand voegt werkelijk niks toe qua tech en dat is waar het nu om draait.
(pre-)ico's waar ik aan mee doe en nog lopen zijn:quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:16 schreef noobcrypto het volgende:
https://www.fortyseven.io/
Mensen die meedoen aan deze ico?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |