quote:
quote:
Waarschijnlijk om een andere reden waarom ik er naar luisterde.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:18 schreef kuolema het volgende:
[..]
Leuk, die zongen wij op de basisschool.
je moet er altijd bij vertellen dat het een andere tijd wasquote:
Ik vond het een geweldige tijd iigquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:31 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je moet er altijd bij vertellen dat het een andere tijd was
om WTF te voorkomen, en dan sorrie sorrie sorrie het was een andere tijd en het ging weer over
het engelse woord is 'cheesy'
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldige tijd iig![]()
Nee hoor dat hoeft niet, het is alleen die blonde
Ik denk omdat de meester dat goede muziek vond en ons ermee kennis wilde laten maken. Waarom luister(de) jij het?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:19 schreef Juup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om een andere reden waarom ik er naar luisterde.
Ja die is ook leuk. Dat hele album is wel grappigquote:
Herinnering aan een goede vriendin.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:48 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik denk omdat de meester dat goede muziek vond en ons ermee kennis wilde laten maken. Waarom luister(de) jij het?
Dat klopt ! Heel toevalligquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Je houdt wel van paars, roze en rood he
bohquote:
Nee volgens mij nietquote:Op woensdag 21 februari 2018 09:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je nog meer van zulke interessante filmpjes
Zeker! Goed samplebaar ook voor hiphoptracksquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja die is ook leuk. Dat hele album is wel grappig
Ah! Goeie!!quote:Op woensdag 21 februari 2018 10:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker! Goed samplebaar ook voor hiphoptracks.
Dat zeker ja!!quote:Op woensdag 21 februari 2018 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zo kwam ik er ook op. Van die lekkere smerige 70's basslines
Ja, beats voor rappert. Maar natuurlijk zit ik al een tijd op vocalen te wachten, want die gasten zijn altijd luiiiiiiiiiii.quote:Op woensdag 21 februari 2018 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zeker ja!!Je bent dus weer lekker bezig
Lui? Oh jeequote:Op woensdag 21 februari 2018 10:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, beats voor rappert. Maar natuurlijk zit ik al een tijd op vocalen te wachten, want die gasten zijn altijd luiiiiiiiiiii.
Trustenquote:Op woensdag 21 februari 2018 10:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ben ff een tukkie doen, m'n nachtritme is een beetje loos
quote:
Andrew sisters! Vetquote:
kijk die carlos uit z'n bol gaan dan, epischquote:
Echt? Tof. Nog een oudje dan...quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:04 schreef puzziepie het volgende:
Van het weekend nog naar zitten luisteren
Poison Ivyquote:Op woensdag 21 februari 2018 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt? Tof. Nog een oudje dan...
Alleen Penney de Jager mist nog.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
kijk die carlos uit z'n bol gaan dan, episch
Ja. Heb wel genoeg gebeukt nu. We gaan psychedelic.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:23 schreef heracles het volgende:
[..]
Ja. Heb wel genoeg gebeukt nu. We gaan psychedelic.
[ afbeelding ]
quote:
Sowieso Portishead =quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live gezien en gehoord (in de belachelijke galmbak toen) en tevens Mike ontmoet en een gesprek mee gehad![]()
Clash Of The Titans at Groenoordhallen (Leiden) on 30 Sep 1990
[ Bericht 43% gewijzigd door Juup op 21-02-2018 21:59:18 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |