Meid, wat goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik word niet gefrustreerd van foto’s van mensen die niet zo mooi zijn. Mijn frustratie grens ligt gelukkig wat hoger.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:48 schreef Allyo het volgende:
BEDANKT ALLEMAAL.Misschien heeft ie wel een grote 🍆SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Geen idee wat haar reden precies was, want toen werd het stil.... heel stil...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Haha, welke dat dan?
Moet je maar wat dieper bukken voor een kusje
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:34 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Geen idee wat haar reden precies was, want toen werd het stil.... heel stil...![]()
Eerder naar beneden getrokken worden.
Hij is zonet weer langsgekomen dus heb nu na deze info op superlike gedrukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een grote 🍆
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:08 schreef Allyo het volgende:
[..]
Hij is zonet weer langsgekomen dus heb nu na deze info op superlike gedrukt.
Of alleen bij wie de ingr(e)ep(en) bijzonder goed zijn uitgepakt.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben er als vrouw nog geen tegen gekomen op Tinder.
Als het me niet is opgevallen aan de foto’s is het goed toch.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of alleen bij wie de ingr(e)ep(en) bijzonder goed zijn uitgepakt.
Je zegt gewoon: Maar ik ben toch veel leukerquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:11 schreef Themeparktommy het volgende:
God... Mijn date van zaterdag zegt net dat haar vriendin haar verrast met een avond speeddaten... 't zal toch niet.. haha!
fijne vriendin ookquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:11 schreef Themeparktommy het volgende:
God... Mijn date van zaterdag zegt net dat haar vriendin haar verrast met een avond speeddaten... 't zal toch niet.. haha!
Jammer, maar wie weet komt ze uit zichzelf nog?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Aawewwh liefdequote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:34 schreef Fripsel het volgende:
Broekman vroeg toenstraks of ik even wilde videobellen.Was gezellig.
Een hele charmante DC trui. En hij heeft me zijn Batman plank in huis laten zien.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je een beetje leuke slipje aan?
aaaaannnnnddddddd we are completequote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een hele charmante DC trui. En hij heeft me zijn Batman plank in huis laten zien.
Zo das snel gegaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een hele charmante DC trui. En hij heeft me zijn Batman plank in huis laten zien.
Ze gaf net een live update dat ze het nog niet echt leuk vond allemaalquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer, maar wie weet komt ze uit zichzelf nog?
Kijk kijk kijk! Ze ziet je zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:06 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ze gaf net een live update dat ze het nog niet echt leuk vond allemaal
Ahw, dat is wel lief.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:06 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus nog meer dan genoeg tijd om aan jou te denken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:06 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 20 februari 2018 14:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij ook al? Het zit mij weer mee vandaag!
Wat liefquote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry. Inkoppertje
.En ja als ik meer van je weet meen ik het misschien wel
.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:54 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Haha, ik wilde de grap maken.. ze hoeft tenminste niet op haar knietjes.. als je een beetje lang bent![]()
Maar ik dacht misschien is dat een beetje ongevoelig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |