Vorig weekend was het naar mijn zin te koud om wat te doen.
Tussentijds had ik nog wel wat sierlijsten aan het multiplex vastgemaakt, dus van het weekend was alles gereed om eindelijk aan het karkas van het kastje te beginnen.
Uiteindelijk was het best een nauwe passing, er was een vuistje nodig om het ertussen te krijgen. Gelukkig was dit de meest kritische ruimte, de volgende worden makkelijker.
Zo ziet het er nu uit, ik denk dat het faceframe (sierlijsten) het wel mooi maken. Ik vindt het contrast tussen de donkere sierlijst en het lichtere frame wel wat hebben.
Nu lade geleiders zoeken, en in het paasweekend kunnen we de schopplaat maken en misschien al aan de lades beginnen. (of we gaan door met het frame van kastje 2 en we doen alle afwerking tegelijk. (hangt ervan af of ik alles op tijd binnen heb)
![41034884451_ebf01d4232_k.jpg]()
Het werkblad behandel ik nu met bootlak, lekker kringvrij wanneer er wat water op komt, en volgens mij een goede stevige laklaag.
Hebben jullie een gedachte waarmee je de binnenkant van de kastjes kan behandelen? Het moet raar lopen wilt daar vocht terecht komen. Maar liever doe ik dit in 1 laag.