quote:Op maandag 19 februari 2018 20:37 schreef KingRadler het volgende:
Iets uit mijn eigen leven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mond viel wel open hoe vrij ze over spraken in de Luizenmoeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
quote:Op maandag 19 februari 2018 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe geen pabo ofzo, dus daar zijn gelukkig andere stagiaires voorquote:Op maandag 19 februari 2018 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Ah de stagiaire
Ook met een leuk truitje?
quote:Op maandag 19 februari 2018 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou. 2 wk geleden maandagochtend stond ik in de gang, toen de directeur op me af kwam lopen en mij een hand gaf.
Iets wat ik al vreemd vond.
Dus hij zegt: “goedemorgen wat heb je koude handen”
Ik: ? Huh?
En ik dacht. Waar heeft die vent het over? Ik heb chronisch enorme zweetjatten. Dus het zal wel.
Nou, dagen later vertelt een collega dat hij ditzelfde “grapje” ook bij een stagiaire had gedaan. En dat die ook zoiets had van... waar heb je het in hemelsnaam over??
Blijkt dus dat hij als grap de directeur van de serie nadeed, maar tot 2x toe faalde in zijn grap...
Vandaag gelukkig geen grappen over konten, kutten of pikken.
Ik hoorde laatst ergens iets over een pizza-actie ofzo en ik las alleen maar 'participizza'quote:
twitter:diederikebbinge twitterde op woensdag 14-02-2018 om 08:17:24Normaal best gevoelig voor bewindslieden die na jarenlange trouwe dienst emotioneel aftreden maar bij #Zijlstra denk ik louter terug aan het denigrerende genoegen waarmee hij, kokketerend met gebrek aan kennis en zonder enige binding of mitgefühl, de cultuursector sloopte. Doei! reageer retweet
twitter:ilsewarringa twitterde op woensdag 14-02-2018 om 17:47:15@diederikebbinge Koketterend, Anton. Met dubbel t en één K. reageer retweet
Oh my god ik herken dit filmpje nog gewoonquote:Op maandag 19 februari 2018 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Net even teruggekeken, wel weer leuk.
Ik wist alleen niet dat je in groep 3 al seksuele voorlichting krijgt tegenwoordig. Prima zaak overigens.
In mijn tijd kregen we pas in groep 8, wat kinderachtige tekenfilms te zien. Namelijk zoiets als dit:
quote:Op maandag 19 februari 2018 22:30 schreef Physsic het volgende:
twitter:diederikebbinge twitterde op woensdag 14-02-2018 om 08:17:24Normaal best gevoelig voor bewindslieden die na jarenlange trouwe dienst emotioneel aftreden maar bij #Zijlstra denk ik louter terug aan het denigrerende genoegen waarmee hij, kokketerend met gebrek aan kennis en zonder enige binding of mitgefühl, de cultuursector sloopte. Doei! reageer retweet
twitter:ilsewarringa twitterde op woensdag 14-02-2018 om 17:47:15@diederikebbinge Koketterend, Anton. Met dubbel t en één K. reageer retweet
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor dit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 19 februari 2018 22:48 schreef Colafles63 het volgende:
Krijg nou tettn. Volkert en Hannah zijn reallife exen.
5 oktober pas, best recent en in korte tijd allemaal opgenomen dus. Grappig, zou ook zo een jaar aan gewerkt kunnen zijn, of zo.twitter:ilsewarringa twitterde op donderdag 05-10-2017 om 17:56:22Opnames voor Luizenmoeder gestart https://t.co/g9ZynQQqpH reageer retweet
Op het moment dat je het gaat opnemen is het al praktisch af hequote:Op maandag 19 februari 2018 23:11 schreef Arcee het volgende:
5 oktober pas, best recent en in korte tijd allemaal opgenomen dus. Grappig, zou ook zo een jaar aan gewerkt kunnen zijn, of zo.twitter:ilsewarringa twitterde op donderdag 05-10-2017 om 17:56:22Opnames voor Luizenmoeder gestart https://t.co/g9ZynQQqpH reageer retweet
Ben het trouwens wel eens met Diederik, kon weinig empathie opbrengen voor Halbe. Hoogmoed komt voor de val.quote:
[..]En zo hoort het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Zijn tweets over en op de haters van De Luizenmoeder zijn ook leuk.quote:Op maandag 19 februari 2018 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ben het trouwens wel eens met Diederik, kon weinig empathie opbrengen voor Halbe. Hoogmoed komt voor de val.
Maar goed dat is meer iets voor andere topic
Oh, awkwardquote:Op maandag 19 februari 2018 22:48 schreef Colafles63 het volgende:
Zes jaar samen geweest en pas uit sinds eind vorig jaar ergens geloof ikquote:
Damn da’s echt wel awkward om te moeten spelen dan als er zo’n flirt-verhaallijn wordt geschrevenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zes jaar samen geweest en pas uit sinds eind vorig jaar ergens geloof ik
Die waren best leuk met elkaarquote:Op maandag 19 februari 2018 22:48 schreef Colafles63 het volgende:
En als ze het bij voetbal insite doen wordt iedereen boosquote:Op maandag 19 februari 2018 18:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar dat vind ik persoonlijk eigenlijk ook zo steengoed aan het programma. Hoe ze zoveel “gevaarlijke discussie’s” aansnijden en het is gewoon luchtig en vermakelijk om naar te kijken. De zwarte pieten discussie, een PTSS patiënt, dat meisje dat spleetoog genoemd word in de eerste aflevering. Het homostel.
Welkom in Nederland.
Zeker! Dan zijn ze rondom de opnames uit elkaar gegaan...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die waren best leuk met elkaar
[ afbeelding ]
Zou haar keihard doen !!!quote:Op dinsdag 20 februari 2018 08:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die waren best leuk met elkaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |