Je plaat blijft een beetje hangen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
`
wat kan ik er aan doen dat die prijzenkast van jullie al bijna 4 jaar leeg is joh
Goed dat je het wel probeert JR. Dat siert je.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje hangen.
Hij is totaal geen back in ieder geval. Volgend jaar moet een waardig opvolger komen voor Karsdorp, Nieuwkoop en Diks mogen wieberen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie in St. Juste juist meer een centrale verdediger. Een erg talentvolle ook nog. Fysiek best sterk, snel, kan goed anticiperen. Die is 10 keer beter dan bijvoorbeeld Isimat.
Ja, en dat is dan onze 3e keus voor RCV, achter Van Beek en Botteghin. Kun je nagaan hoe treurig wij het vinden dat we 20 punten achter jullie staanquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie in St. Juste juist meer een centrale verdediger. Een erg talentvolle ook nog. Fysiek best sterk, snel, kan goed anticiperen. Die is 10 keer beter dan bijvoorbeeld Isimat.
Ik vind dit echt scorebordjournalistiek. Het jaar dat je de beker wint weet je gewoon negen wedstrijden op rij niet te winnen. In nota bene in een seizoen zonder Europees voetbal, juist datgeen dat we nu voortdurend als excuus gebruiken waarom we achter blijven met Ajax en PSV.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Drie prijzen gewonnen de laatste drie seizoenen, vorig seizoen kampioen met de laagste begroting van de top 3. Hoe is dat structureel onderpresteren?
Toch vind St. Juste veel beter dan Van Beek. Wat een beperkte speler is dat.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, en dat is dan onze 3e keus voor RCV, achter Van Beek en Botteghin. Kun je nagaan hoe treurig wij het vinden dat we 20 punten achter jullie staan
Van Beek heeft ook zijn motoriek niet mee. Dun ventje dat hoog op twee dunne stelten staat met twee flappers die zijn voeten moeten voorstellen. En dan ook nog eens een bochel en een nietszeggende kop.. Kan me voorstellen dat ze hem bij Monaco toch maar niet hebben genomen..geen verdediger die ontzag inboezemt.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch vind St. Juste veel beter dan Van Beek. Wat een beperkte speler is dat.
En dan heb je hem nog niet eens horen pratenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Beek heeft ook zijn motoriek niet mee. Dun ventje dat hoog op twee dunne stelten staat met twee flappers die zijn voeten moeten voorstellen. En dan ook nog eens een bochel en een nietszeggende kop.. Kan me voorstellen dat ze hem bij Monaco toch maar niet hebben genomen..geen verdediger die ontzag inboezemt.
Ik vind st Juste ook prima geschikt als cv ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij praat als een Marokkaanquote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
En dan heb je hem nog niet eens horen praten
Het gebeurt zelfs bij clubs als Manchester Unitedquote:Feyenoord is kampioen geworden, fantastisch. Ik heb dat meegemaakt met Manchester United, dat we die titel wonnen en het jaar erop zevende werden. Dat is echt een downer, kan ik je zeggen.'
rvpersie
vi.nl
Ga je ons nou serieus vergelijken met het ManU van die periode en GvB met Alex Ferguson?quote:Op woensdag 21 februari 2018 08:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gebeurt zelfs bij clubs als Manchester United
Maar die hebben ook geen topsportklimaat natuurlijk
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
..... met twee flappers die zijn voeten moeten voorstellen.
#Klantenbindingquote:Op woensdag 21 februari 2018 11:12 schreef skysherrif het volgende:
Ben vaak kritisch op bestuur ajax, maar bij Feyenoord maken ze er ook wel een potje van
https://twitter.com/MikosGouka/status/966252129055846400
grappig wel, op dit tempo zal Feyenoord nog wel even in de Kuip blijven spelenquote:Op woensdag 21 februari 2018 11:12 schreef skysherrif het volgende:
Ben vaak kritisch op bestuur ajax, maar bij Feyenoord maken ze er ook wel een potje van
Storm in een glas water.quote:Op woensdag 21 februari 2018 11:12 schreef skysherrif het volgende:
FeyeNoordKoreaquote:Op woensdag 21 februari 2018 11:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Storm in een glas water.
https://twitter.com/VraagFeyenoord/status/966253859923521536
Het is allemaal de waan van de dag joh, als jij exact een jaar geleden dit verhaal hier zou typen zou iedereen je hier hardop uitlachen. Bij Ajax winnen ze al drie jaar niks en PSV heeft ook regelmatig een seizoen dat het aangluren amper waard is en waarin ze op een plek eindigen die onwaardig is voor het budget waarmee ze werken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 22:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind dit echt scorebordjournalistiek. Het jaar dat je de beker wint weet je gewoon negen wedstrijden op rij niet te winnen. In nota bene in een seizoen zonder Europees voetbal, juist datgeen dat we nu voortdurend als excuus gebruiken waarom we achter blijven met Ajax en PSV.
Vorig seizoen was een positieve uitschieter, die voorlopig nog geen vervolg lijkt te krijgen.
dat er wat moet gebeuren ok maar dat voetbal inmiddels een tv sport is geworden wordt wel een beetje over het hoofd gezienquote:Op woensdag 21 februari 2018 11:34 schreef alopio het volgende:
Ach die gasten van red de Kuip, dat is ook maar een klein clubje hoor. Afgelopen zondag ook weer het “red de Kuip” spreekkoor gehoord, maar zelfs op de noordzijde wordt het niet massaal meegezongen.
En ook die gasten hebben natuurlijk een eigen agenda, die worden liever 10e in de Kuip dan kampioen in een nieuw stadion
Het wordt ook steeds anders verwoord.quote:Op woensdag 21 februari 2018 11:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Storm in een glas water.
https://twitter.com/VraagFeyenoord/status/966253859923521536
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |