Ja want bij hun zijn door de jaren heen zoveel geweldige spelers de revue gepasseerd en bij ons breekt nooit iemand door natuurlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua jeugdopleiding zou ik graag met ze willen ruilen anders
Het gaat erom dat Feyenoord stil blijft staanquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want bij hun zijn door de jaren heen zoveel geweldige spelers de revue gepasseerd en bij ons breekt nooit iemand door natuurlijk
Ja of het functioneren van zo'n Van Geel die blijkbaar ook geen goede selectie heeft weten samen te stellen, met bijvoorbeeld te weinig scorende spelers en creativiteit. Die kan blijkbaar ook niet de volgende stap zetten (ook al deed hij het hiervoor wel prima met weinig middelen)quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Het is precies zoals Van Hanegem wekelijks schrijft allemaal veel te gezapig op het moment.
Niemand geeft ene neuk en ondertussen begint het spel met de week dramatischer te worden waarna Gio doodleuk staat te verkondigen dat we prima spelen
AZ speelt wel gewoon vaker Europees met een veel lagere begroting, handhaven zich toch redelijk in de subtop en hebben toch wel wat kapitaal. En als je je inleest over hun ideeën met de jeugdopleiding qua innovatie, en als je ziet dat ze al veel prima subtopspelers zelf kunnen voortbrengen kan je daar alleen maar respect voor opbrengen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want bij hun zijn door de jaren heen zoveel geweldige spelers de revue gepasseerd en bij ons breekt nooit iemand door natuurlijk
En ze weten nuttige spelers om de talenten heen aan te kopen met een Svensson, Midtsjø om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ speelt wel gewoon vaker Europees met een veel lagere begroting, handhaven zich toch redelijk in de subtop en hebben toch wel wat kapitaal. En als je je inleest over hun ideeën met de jeugdopleiding qua innovatie, en als je ziet dat ze al veel prima subtopspelers zelf kunnen voortbrengen kan je daar alleen maar respect voor opbrengen.
Onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Feyenoord stil blijft staan
AZ doet het van de provincieclubjes op het moment het aardigst ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ speelt wel gewoon vaker Europees met een veel lagere begroting, handhaven zich toch redelijk in de subtop en hebben toch wel wat kapitaal. En als je je inleest over hun ideeën met de jeugdopleiding qua innovatie, en als je ziet dat ze al veel prima subtopspelers zelf kunnen voortbrengen kan je daar alleen maar respect voor opbrengen.
Één seizoen succesvol? Heb je het nu over AZ of Feyenoord?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
We krijgen een compleet nieuw jeugdcomplex en als je ziet hoe zo'n Malacia het doet hoef ik niet te ruilen omdat retteket AZ het één seizoen leuk doet met wat jeugdige exponenten.
AZ mag het regionaal sowieso doen met de afdankertjes van Ajax dus als bij Ajax de talentenstroom droog dreigt te vallen en bij AZ echt spelers doorbreken gaan ze ze bij Ajax vanzelf weer uit de regio Zaanstreek weghalen.
AZ is natuurlijk geen eendagsvlieg, die presteren al jaren goed na het faillissement van DSB. Natuurlijk soms zit er een seizoen tussen dat het even wat minder gaat, maar hun dipjes zijn echt wel minder hevig dan de andere clubs die jij noemt. En volgens mij hebben ze de afgelopen tien jaar vaker Europees voetbal gehaald dan Feyenoord, en al helemaal verder gekomen over het algemeen (met een paar kwartfinales EL).quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
AZ doet het van de provincieclubjes op het moment het aardigst ja.
Zoals Twente, Heerenveen en Vitesse dat ook om de beurt hebben gedaan. Het is voor mij niet zo dat Feyenoord ineens een voorbeeld zou moeten gaan nemen aan AZ, die vorig seizoen nog gewoon zesde werden en waar niemand ene neuk om gaf.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Één seizoen succesvol? Heb je het nu over AZ of Feyenoord?
Loop niet zo calimero te doen man. Zijn gewoon valide punten die gemaakt wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
Is er geen AZ-topic waar de heren kunnen openlijk kunnen masturberen op hun Noord Hollandse kutclubje?
Geen dank!
Waarom voel je je aangevallen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
Is er geen AZ-topic waar de heren kunnen openlijk kunnen masturberen op hun Noord Hollandse kutclubje?
Geen dank!
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ is natuurlijk geen eendagsvlieg,
Interesseert mij dat hele AZ nou, dit is het Feyenoord-topic.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loop niet zo calimero te doen man. Zijn gewoon valide punten die gemaakt worden
Nee maar ik zie ze wel als stabiele subtopper die het maximale uit hun mogelijkheden halen. Ze hebben de zesde begroting van Nederland hè, dus als die elk jaar Europees voetbal halen is dat een prijs.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Of zie je ze als een structurele bedreiging voor de top drie omdat ze een keertje boven Feyenoord gaan eindigen?
Ik vind dat echt volledig te wijten aan ons falen hoor.
Hoe vaak is Feyenoord de laatste 15 jaar boven AZ geëindigd?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Of zie je ze als een structurele bedreiging voor de top drie omdat ze een keertje boven Feyenoord gaan eindigen?
Ik vind dat echt volledig te wijten aan ons falen hoor.
Ja! Hier mastuberen wij alleen op Feyenoordquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:32 schreef Elan het volgende:
Geen dank!
Picsquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja! Hier mastuberen wij alleen op Feyenoord
Er zijn nog wel paar clubs waar Feyenoord op dit moment in principe een hoop van zou kunnen leren.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar ik zie ze wel als stabiele subtopper die het maximale uit hun mogelijkheden halen. Ze hebben de zesde begroting van Nederland hè, dus als die elk jaar Europees voetbal halen is dat een prijs.
Maar Feyenoord zou er best van kunnen leren, maar er dan nog meer uit kunnen halen omdat ze meer mogelijkheden hebben.
FEYENOORDquote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja! Hier mastuberen wij alleen op Feyenoord
Met die laatste alinea ben ik het volledig eens. Feyenoord prestreert echt (structureel) ondermaats. Iedere keer zijn er wel excuses of wordt het probleem afgeschoven (nog geen nieuw stadion). Daar mag je wel je bedenkingen bij hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar ik zie ze wel als stabiele subtopper die het maximale uit hun mogelijkheden halen. Ze hebben de zesde begroting van Nederland hè, dus als die elk jaar Europees voetbal halen is dat een prijs.
Maar Feyenoord zou er best van kunnen leren, maar er dan nog meer uit kunnen halen omdat ze meer mogelijkheden hebben.
Hoe zie je dat dan voor je?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn nog wel paar clubs waar Feyenoord op dit moment in principe een hoop van zou kunnen leren.
Maar het zou nog beter zijn om eerst eens de hand in eigen boezen te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |