en mijn vraag is: hoe dan in godsnaam. Je kan hem onmogelijk gemaild hebben. Je hebt zijn emailadres niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:49 schreef Analogue het volgende:
[..]
Waar zie jij dat vraagsteller geantwoord heeft dan?
Ik zeg enkel dat mijn 1e actie was vraagsteller prive mailen.
Op zaterdag 24 februari 2018 19:49 schreef Analogue het volgende:
Goh, vertel. Zelfs een modje kan niet zomaar een gebruiker mailen. Alleen (F)A's hebben de mogelijkheid om emailadressen te zien (en zelfs daar ben ik niet helemaal zeker meer van, it's been a whilequote:
Tja als je geen geklets wil lezen dan moet je niet op internet gaan zitten maar een stuk gaan wandelenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Goh, vertel. Zelfs een modje kan niet zomaar een gebruiker mailen. Alleen (F)A's hebben de mogelijkheid om emailadressen te zien (en zelfs daar ben ik niet helemaal zeker meer van, it's been a while).
Dus je kletst maar wat. Maar dat geeft niet, dat doen er hier zoveel.
Tja, als jij niet zielig wil worden wanneer je je gelijk niet krijgt, moet je geen topic aanmaken en als kloon alsnog je gelijk proberen te halenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:53 schreef Analogue het volgende:
[..]
Tja als je geen geklets wil horen dan moet je niet op internet gaan zitten maar een stuk gaan wandelen
Op zaterdag 24 februari 2018 19:53 schreef Analogue het volgende:
Het is FOK!kers en FOK!-zequote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:55 schreef Analogue het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2018 19:53 schreef Analogue het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben een kloon van fokkers, je hebt helemaal gelijk.
Fijne dag enne fok ze![]()
Maar zou je die adressen/tips hier ook kunnen posten? Dan hebben meer mensen er wat aan. Ik ben ook wel benieuwd namelijk. 🙂quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:34 schreef Analogue het volgende:
[..]
Ook jij leest niet goed.
Vraagsteller vraagt duidelijk om schijfjes die alleen geschikt zijn voor audio en dus NIET voor audio EN data.
Alles waar jij mee komt in je linkjes is precies waar de vraagsteller niet om vraagt.
Vraagsteller zegt zelfs: aan zulke schijfjes heb ik niets.
Groot verschil.
Schijfjes waar ook data kan worden opgeschreven daar heb ik persoonlijk ook niets aan, teveel storing en niet optimaal voor audio cd-recorders, dat is meer pc spul.
Ik heb vraagsteller ondertussen al prive gemaild en wat adressen doorgegeven dus ik hoop dat het is opgelost.
Er zijn inderdaad twee soorten CD-R. De normale huis-tuin-en-keuken CD-R en audio CD-Rquote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:32 schreef Analogue het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Bij je eerste reactie ging al je de fout in.
Als jij met een linkje van de site komt die vraagsteller zelf al heeft en vervolgens reageert met: 'poep in je ogen' terwijl ik dan ook poep in mijn ogen zou hebben (want ik zie op de bewuste site ook niet waar de vraagsteller om vraagt) dan zou ik ook zo reageren.
Vraagsteller vraagt heel duidelijk om verpakkingen waar 'FOR MUSIC USE ONLY' op staat en waar GEEN data kan worden opgeschreven.
Hier zit wel degelijk een groot verschil in.
Er bestaan twee soorten schijfjes:
1: De schijfjes waar enkel audio kan worden opgeschreven en 2: De schijfjes die iets later op de markt zijn gekomen en waar naast audio ook data kan worden opgeschreven.
Hier zit wel degelijk een heel groot verschil in.
De laatste, waar dus ook data kan worden opgeschreven hebben bij mij nog nooit goed gewerkt.
Ik neem dan ook aan dat de vraagsteller een kenner is en dit weet en daarom aangeeft dat er geen data op mag kunnen worden geschreven.
Dat is een heel ander verhaal dan waar je mee begon. Maar dan moet de TS aangeven welke recorder ze gebruikt, zodat iemand met dezelfde recorder kan vermelden welk type daarop werkt. En dat staat los van wat een audio CD-R is.quote:De laatste jaren worden schijfjes ook vaak in andere fabrieken gemaakt dan voorheen, en bepaalde merken werken gewoon niet meer fijn of helemaal niet meer.
Het was je opgevallen dat er meer berichten in dit topic staan? Je kan ze ook even lezen voor je vragen steld die allang beantwoord zijnquote:Op zondag 25 februari 2018 11:47 schreef PreiKaas het volgende:
Audio op een cd gebrand is geen data?
Zijn ééntjes en nulletjes binnen audio anders dan ééntjes en nulletjes van iets anders?
Oh, omdat er meer berichten in een topic staan, mag er niet nog een bericht bij?quote:Op zondag 25 februari 2018 11:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Het was je opgevallen dat er meer berichten in dit topic staan? Je kan ze ook even lezen voor je vragen steld die allang beantwoord zijn
muziek is data. Dus hoe ga je dat erop zetten als er geen data opgezet gaat worden?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:32 schreef Analogue het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Bij je eerste reactie ging al je de fout in.
Als jij met een linkje van de site komt die vraagsteller zelf al heeft en vervolgens reageert met: 'poep in je ogen' terwijl ik dan ook poep in mijn ogen zou hebben (want ik zie op de bewuste site ook niet waar de vraagsteller om vraagt) dan zou ik ook zo reageren.
Vraagsteller vraagt heel duidelijk om verpakkingen waar 'FOR MUSIC USE ONLY' op staat en waar GEEN data kan worden opgeschreven.
Hier zit wel degelijk een groot verschil in.
Er bestaan twee soorten schijfjes:
1: De schijfjes waar enkel audio kan worden opgeschreven en 2: De schijfjes die iets later op de markt zijn gekomen en waar naast audio ook data kan worden opgeschreven.
Hier zit wel degelijk een heel groot verschil in.
De laatste, waar dus ook data kan worden opgeschreven hebben bij mij nog nooit goed gewerkt.
Ik neem dan ook aan dat de vraagsteller een kenner is en dit weet en daarom aangeeft dat er geen data op mag kunnen worden geschreven.
De laatste jaren worden schijfjes ook vaak in andere fabrieken gemaakt dan voorheen, en bepaalde merken werken gewoon niet meer fijn of helemaal niet meer.
Ik ben eigenaar van een van de grootste muziekstudio's van nederland en lid van The Analogues.
We zijn te zien geweest op NPO1 en te zien op YouTube dus een beetje verstand van zaken zal ik wel hebben.
Wij doen zoveel met audio cd-recorders, en dagelijks.
Aan je uitlatingen kan ik zien dat je niet echt op de hoogte bent van de muzikale wereld.
Maar het ging mij er eigenlijk om dat je blaft en het je helemaal ontgaat wat vraagsteller vraagt.
Dit mag je niet in dit topic meer zeggen volgens sommige individuen.quote:Op zondag 25 februari 2018 12:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
muziek is data. Dus hoe ga je dat erop zetten als er geen data opgezet gaat worden?
Gelezen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:41 schreef Analogue het volgende:
Lachwekkende reactie.
Lees maar even wat ik net schreef hier.
Nee, omdat er letterlijk al een antwoord staat op de vraag die je stelt. Als dat antwoord niet goed genoeg is naar jou zin, stel dan niet de vraag opnieuw, maar ligt op z’n minst even toe waarom dat antwoord niet goed genoeg is voor je.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:52 schreef PreiKaas het volgende:
[..]
Oh, omdat er meer berichten in een topic staan, mag er niet nog een bericht bij?
Misschien heb ik de discussie wel gelezen, en misschien is enig cynisme jou gewoon vreemd.quote:Op zondag 25 februari 2018 13:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, omdat er letterlijk al een antwoord staat op de vraag die je stelt. Als dat antwoord niet goed genoeg is naar jou zin, stel dan niet de vraag opnieuw, maar ligt op z’n minst even toe waarom dat antwoord niet goed genoeg is voor je.
En als je geen zin hebt de gaande discussie te lezen, open dan gewoon je eigen topic...
Sorry, maar dit hele topic komt over als een gevalletje XY problem.quote:Op maandag 19 februari 2018 23:52 schreef Tattva het volgende:
Ik vraag niet om de mening van een ander en ik vraag ook niet om alternatieven en misschien wist ik dat allemaal al.
Gelukkig is daar de redder om met zijn relevante toevoeging het topic omhoog te kickenquote:
Als je in een kroeg met stront je eigen naam op de muren begint te schrijven, wil de stemming ook nog wel eens omslaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |