abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick zaterdag 24 februari 2018 @ 19:49:51 #26
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_177422281
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:49 schreef Analogue het volgende:

[..]

Waar zie jij dat vraagsteller geantwoord heeft dan?
Ik zeg enkel dat mijn 1e actie was vraagsteller prive mailen.
en mijn vraag is: hoe dan in godsnaam. Je kan hem onmogelijk gemaild hebben. Je hebt zijn emailadres niet.
lolwut
pi_177422306
[quote]0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:49 schreef Analogue het volgende:

[..]

Dat kan op meerder manieren. Er leiden meer wegen naar Rome.
Maar als het je een beter gevoel geeft dan heb je gelijk.
pi_177422361

[ Bericht 100% gewijzigd door Analogue op 24-02-2018 19:52:25 ]
  Boks-Chick zaterdag 24 februari 2018 @ 19:52:30 #29
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_177422375
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:50 schreef Analogue het volgende:

[..]

Goh, vertel. Zelfs een modje kan niet zomaar een gebruiker mailen. Alleen (F)A's hebben de mogelijkheid om emailadressen te zien (en zelfs daar ben ik niet helemaal zeker meer van, it's been a while :P).

Dus je kletst maar wat. Maar dat geeft niet, dat doen er hier zoveel.
lolwut
pi_177422405
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:52 schreef BrandX het volgende:

[..]

Goh, vertel. Zelfs een modje kan niet zomaar een gebruiker mailen. Alleen (F)A's hebben de mogelijkheid om emailadressen te zien (en zelfs daar ben ik niet helemaal zeker meer van, it's been a while :P).

Dus je kletst maar wat. Maar dat geeft niet, dat doen er hier zoveel.
Tja als je geen geklets wil lezen dan moet je niet op internet gaan zitten maar een stuk gaan wandelen :*
  Boks-Chick zaterdag 24 februari 2018 @ 19:54:33 #31
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_177422425
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:53 schreef Analogue het volgende:

[..]

Tja als je geen geklets wil horen dan moet je niet op internet gaan zitten maar een stuk gaan wandelen :*
Tja, als jij niet zielig wil worden wanneer je je gelijk niet krijgt, moet je geen topic aanmaken en als kloon alsnog je gelijk proberen te halen _O-
lolwut
pi_177422437
[quote]0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:53 schreef Analogue het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik ben een kloon van fokkers, je hebt helemaal gelijk.
Fijne dag enne fok ze :* Case closed for me
  Boks-Chick zaterdag 24 februari 2018 @ 19:57:49 #33
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_177422518
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:55 schreef Analogue het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2018 19:53 schreef Analogue het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik ben een kloon van fokkers, je hebt helemaal gelijk.
Fijne dag enne fok ze :*
Het is FOK!kers en FOK!-ze :*

Het gegeven dat je me geen antwoord wil geven over hoe je dan TS in godsnaam hebt kunnen mailen, bewijst genoeg :). Het is niet voor niets dat gebruikers elkaar niet kunnen mailen zonder dat de één de ander specifiek 'n emailadres geeft. En aangezien je geen contact hebt gehad met TS, naja Quod erat demonstrandum. ik val in herhalingen
lolwut
  zaterdag 24 februari 2018 @ 20:27:48 #34
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_177423281
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:34 schreef Analogue het volgende:

[..]

Ook jij leest niet goed.
Vraagsteller vraagt duidelijk om schijfjes die alleen geschikt zijn voor audio en dus NIET voor audio EN data.
Alles waar jij mee komt in je linkjes is precies waar de vraagsteller niet om vraagt.
Vraagsteller zegt zelfs: aan zulke schijfjes heb ik niets.
Groot verschil.

Schijfjes waar ook data kan worden opgeschreven daar heb ik persoonlijk ook niets aan, teveel storing en niet optimaal voor audio cd-recorders, dat is meer pc spul.

Ik heb vraagsteller ondertussen al prive gemaild en wat adressen doorgegeven dus ik hoop dat het is opgelost.
Maar zou je die adressen/tips hier ook kunnen posten? Dan hebben meer mensen er wat aan. Ik ben ook wel benieuwd namelijk. 🙂
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_177423628
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:32 schreef Analogue het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Bij je eerste reactie ging al je de fout in.
Als jij met een linkje van de site komt die vraagsteller zelf al heeft en vervolgens reageert met: 'poep in je ogen' terwijl ik dan ook poep in mijn ogen zou hebben (want ik zie op de bewuste site ook niet waar de vraagsteller om vraagt) dan zou ik ook zo reageren.
Vraagsteller vraagt heel duidelijk om verpakkingen waar 'FOR MUSIC USE ONLY' op staat en waar GEEN data kan worden opgeschreven.
Hier zit wel degelijk een groot verschil in.
Er bestaan twee soorten schijfjes:
1: De schijfjes waar enkel audio kan worden opgeschreven en 2: De schijfjes die iets later op de markt zijn gekomen en waar naast audio ook data kan worden opgeschreven.
Hier zit wel degelijk een heel groot verschil in.
De laatste, waar dus ook data kan worden opgeschreven hebben bij mij nog nooit goed gewerkt.
Ik neem dan ook aan dat de vraagsteller een kenner is en dit weet en daarom aangeeft dat er geen data op mag kunnen worden geschreven.
Er zijn inderdaad twee soorten CD-R. De normale huis-tuin-en-keuken CD-R en audio CD-R

Een Audio CD-recorder kan alleen overweg met specifieke Audio CD-R, want deze schijfjes bevatten een bitje in de lead-in die de CD-recorder moet lezen alvorens deze mag schrijven.
Dergelijke CD-R's bestaan alleen wegens de extra kopiëerheffingen, maar afgezien van dat bitje zijn ze gelijk aan normale CD-R's. Sommige audio CD-recorders gaan ietsje verder en beperken het tot CD's van bepaalde merken, maar dat staat dan in de handleiding.

Doe je nou zo'n Audio CD-R in een computer, dan kan je er gewoon data op zetten, want een CD-brander in een computer is niet gehinderd door dergelijke beperkingen. Dat lukt je ook met een "for audio use only" CD-R. Er is namelijk geen 'hier kan je geen data op zetten' CD-R.

Als die wel bestaat dan mag je mijn onwetendheid de das omdoen met bronvermeldingen.

... oh en dan bedoel ik echte bronvermeldingen in plaats van: "Ik ben eigenaar van een muziekstudio en ik ben één van die duizend mensen per dag die op NPO1 te zien zijn en één van die miljoen mensen die dagelijks youtube bevuilen, dus ik weet heus wel waarover ik het heb."

Ik ben eigenaar van een auto, maar ik heb de ballen verstand van spruitstukken en klepspeling.
Je bent gewoon een gebruiker.

Even los van dat ik de Analogues best wel tof vind, trouwens.

quote:
De laatste jaren worden schijfjes ook vaak in andere fabrieken gemaakt dan voorheen, en bepaalde merken werken gewoon niet meer fijn of helemaal niet meer.
Dat is een heel ander verhaal dan waar je mee begon. Maar dan moet de TS aangeven welke recorder ze gebruikt, zodat iemand met dezelfde recorder kan vermelden welk type daarop werkt. En dat staat los van wat een audio CD-R is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 24-02-2018 21:20:48 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 25 februari 2018 @ 11:25:53 #36
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_177433723
Deze TS plus zijn kloon :')!
Dat mensen hier nog de discussie aangaan met zo'n sneuneus.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 25 februari 2018 @ 11:47:19 #37
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_177434103
Audio op een cd gebrand is geen data?
Zijn ééntjes en nulletjes binnen audio anders dan ééntjes en nulletjes van iets anders?
pi_177434164
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:47 schreef PreiKaas het volgende:
Audio op een cd gebrand is geen data?
Zijn ééntjes en nulletjes binnen audio anders dan ééntjes en nulletjes van iets anders?
Het was je opgevallen dat er meer berichten in dit topic staan? Je kan ze ook even lezen voor je vragen steld die allang beantwoord zijn :')
  zondag 25 februari 2018 @ 11:52:15 #39
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_177434204
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Het was je opgevallen dat er meer berichten in dit topic staan? Je kan ze ook even lezen voor je vragen steld die allang beantwoord zijn :')
Oh, omdat er meer berichten in een topic staan, mag er niet nog een bericht bij? :')
pi_177434362
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:32 schreef Analogue het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Bij je eerste reactie ging al je de fout in.
Als jij met een linkje van de site komt die vraagsteller zelf al heeft en vervolgens reageert met: 'poep in je ogen' terwijl ik dan ook poep in mijn ogen zou hebben (want ik zie op de bewuste site ook niet waar de vraagsteller om vraagt) dan zou ik ook zo reageren.
Vraagsteller vraagt heel duidelijk om verpakkingen waar 'FOR MUSIC USE ONLY' op staat en waar GEEN data kan worden opgeschreven.
Hier zit wel degelijk een groot verschil in.
Er bestaan twee soorten schijfjes:
1: De schijfjes waar enkel audio kan worden opgeschreven en 2: De schijfjes die iets later op de markt zijn gekomen en waar naast audio ook data kan worden opgeschreven.
Hier zit wel degelijk een heel groot verschil in.
De laatste, waar dus ook data kan worden opgeschreven hebben bij mij nog nooit goed gewerkt.
Ik neem dan ook aan dat de vraagsteller een kenner is en dit weet en daarom aangeeft dat er geen data op mag kunnen worden geschreven.

De laatste jaren worden schijfjes ook vaak in andere fabrieken gemaakt dan voorheen, en bepaalde merken werken gewoon niet meer fijn of helemaal niet meer.

Ik ben eigenaar van een van de grootste muziekstudio's van nederland en lid van The Analogues.
We zijn te zien geweest op NPO1 en te zien op YouTube dus een beetje verstand van zaken zal ik wel hebben.
Wij doen zoveel met audio cd-recorders, en dagelijks.
Aan je uitlatingen kan ik zien dat je niet echt op de hoogte bent van de muzikale wereld.
Maar het ging mij er eigenlijk om dat je blaft en het je helemaal ontgaat wat vraagsteller vraagt.
muziek is data. Dus hoe ga je dat erop zetten als er geen data opgezet gaat worden?
pi_177434697
Maar TS waarom duw je niet een raspzero in je recorder? En gebruik je die om je startbit in te spugen. Hoef je niet meer die dure cd's te kopen
  zondag 25 februari 2018 @ 13:01:54 #42
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_177435874
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 12:00 schreef tailfox het volgende:

[..]

muziek is data. Dus hoe ga je dat erop zetten als er geen data opgezet gaat worden?
Dit mag je niet in dit topic meer zeggen volgens sommige individuen.
pi_177436581
quote:
Op zaterdag 24 februari 2018 19:41 schreef Analogue het volgende:
Lachwekkende reactie.
Lees maar even wat ik net schreef hier.
Gelezen.
Onder aan de streep komt je hele 'argument' neer op niets meer dan 'Nietes !!! :('.
pi_177436813
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 11:52 schreef PreiKaas het volgende:

[..]

Oh, omdat er meer berichten in een topic staan, mag er niet nog een bericht bij? :')
Nee, omdat er letterlijk al een antwoord staat op de vraag die je stelt. Als dat antwoord niet goed genoeg is naar jou zin, stel dan niet de vraag opnieuw, maar ligt op z’n minst even toe waarom dat antwoord niet goed genoeg is voor je.

En als je geen zin hebt de gaande discussie te lezen, open dan gewoon je eigen topic...
  zondag 25 februari 2018 @ 13:50:17 #45
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_177437435
quote:
13s.gif Op zondag 25 februari 2018 13:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Nee, omdat er letterlijk al een antwoord staat op de vraag die je stelt. Als dat antwoord niet goed genoeg is naar jou zin, stel dan niet de vraag opnieuw, maar ligt op z’n minst even toe waarom dat antwoord niet goed genoeg is voor je.

En als je geen zin hebt de gaande discussie te lezen, open dan gewoon je eigen topic...
Misschien heb ik de discussie wel gelezen, en misschien is enig cynisme jou gewoon vreemd.
Overigens stond er in de discussie nergens dat audio ook gewoon data is. Misschien zelf nog eens lezen?
  zondag 25 februari 2018 @ 14:39:22 #46
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_177438828
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 23:52 schreef Tattva het volgende:
Ik vraag niet om de mening van een ander en ik vraag ook niet om alternatieven en misschien wist ik dat allemaal al.
Sorry, maar dit hele topic komt over als een gevalletje XY problem.

Leg nu maar eerst eens ff uit wat je probeert te bereiken, ipv. te vragen naar een door jouw verzonnen oplossing die nergens op slaat.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_177466169
Gezellig hier zeg :')
pi_177468628
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:46 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gezellig hier zeg :')
Gelukkig is daar de redder om met zijn relevante toevoeging het topic omhoog te kicken _O_.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177471144
quote:
Op maandag 26 februari 2018 18:46 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Gezellig hier, zeg. :')
Als je in een kroeg met stront je eigen naam op de muren begint te schrijven, wil de stemming ook nog wel eens omslaan. :{w
pi_177478616
Ik ben wel geinteresseerd in het onderwerp. Ik wil weleens een audio-CD compileren voor iemand en er een hoesje bij ontwerpen. Maar het zou zonde zijn als dat schijfje na een half jaar weer onleesbaar is.

Vaak maak ik er een data-CD van met MP3 voor het afspelen en flac zodat het ongecomprimeerde geluid er ook bij zit. De kwaliteit van een gebrande audio-CD laat vaak wel te wensen over als je het vergelijkt met het origineel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')