abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 14:34:18 #101
335263 freaky40
pi_177392974
Lucifer blijft een leuke serie en Lauren German een genot om naar te kijken, maar vrijwel elke episode is een losse aflevering met een begin en een eind. Het is geen vervolg serie, uitzonderingen daargelaten zoals het eind van seizoen 2 en het begin van seizoen 3 en dat was gelijk ook weer spannend. Weet dus ook niet hoelang ze het gaan volhouden en of er nog een seizoen 4 in zit. Het wordt anders wel erg saai en voorspelbaar, elke aflevering 1 zaak.
Allemaal cabaretteketet!
pi_177398849
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:19 schreef golfer het volgende:
Eindelijk seizoen 2 van Marseille op Netflix. ^O^
Ik vond seizoen maar middelmatig.
Twijfel of ik seizoen 2 ga kijken.
pi_177400304
Meer mensen die de ondertiteling het afgelopen jaar echt slecht vinden geworden? En dan bedoel ik niet (alleen) qua inhoud, maar qua 'timing'...
Zinnen die veel te snel uit beeld verdwijnen (soms al voordat de acteur überhaupt is uitgesproken), obvious dingen als 'Hé.' en 'POLITIE' die koste wat kost ertussen worden gepropt... echt heel onrustig en je moet je echt inspannen om het bij te benen.
Bij Lucifer (seizoen 3) is het heel erg.

Liever Engelse ondertitels, maar er is meestal alleen maar de versie voor doven. Dan heb je dingen als opeens "(GUNSHOT)" in een spannende misdaadserie. :(

Denk maar weer terug naar downloaden...
pi_177400434
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitler's Circle of Evil (seizoen 1) – 2017 16
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama
Acteurs: Alisdair Simpson, Henrik Jørgensen, James Lowe
Hitlers kring van trouwe nazi-leiders heeft machtsstrijden, verraad en complotten overleefd en komt aan de macht. Samen geven ze vorm aan Duitslands rampzalige toekomst.

Marseille (seizoen 2) – 2016 16 - Netflix Original
Audio: Frans | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Thriller
Acteurs: Gérard Depardieu, Benoît Magimel, Géraldine Pailhas
De burgemeester van Marseille wil na langdurige dienst het roer overdragen aan zijn protegé, maar er barst een onverwachte strijd los om de controle over de stad.

Mute – 2018 16 2:06 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Breinbrekend, Misdaad, Offbeat, Sci-Fi, Thriller
Acteurs: Alexander Skarsgård, Paul Rudd, Justin Theroux
Als zijn vriendin verdwijnt, begeeft een stemloze man zich in de ruwe onderwereld van Berlijn, waar hij voor de nodige actie zorgt.

Seven Seconds (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Duister
Acteurs: Clare-Hope Ashitey, Regina King, Beau Knapp
De dood van een 15-jarige Afro-Amerikaanse jongen in Jersey City wordt door de politie in de doofpot gestopt, maar anderen willen de waarheid boven tafel krijgen.

Ugly Delicious (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Documentaire, Offbeat
Acteurs: David Chang, Peter Meehan
De beste aroma's zonder fratsen. Sterren-chef David Chang neemt zijn vrienden mee op een smaakmakende, cultuuroverschrijdende jacht naar 's werelds lekkerste eten.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 23:32:02 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_177403405
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 20:56 schreef Aether het volgende:

Ugly Delicious (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Documentaire, Offbeat
Acteurs: David Chang, Peter Meehan
De beste aroma's zonder fratsen. Sterren-chef David Chang neemt zijn vrienden mee op een smaakmakende, cultuuroverschrijdende jacht naar 's werelds lekkerste eten.

Aanrader! Erg leuk gemaakt en ook leerzaam.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 24 februari 2018 @ 01:40:25 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_177405741
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:19 schreef golfer het volgende:

Eindelijk seizoen 2 van Marseille op Netflix. ^O^
Oeh lekker, net toen ik dacht dat ik geen series meer had kan ik morgenavond gewoon weer verder met een serie die ik leuk vond!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_177405767
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:50 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

De 1ste staat niet op netflix, de laatste heb ik nog niet gezien.

De rest heb ik wel gezien. Ik vond ze bijna allemaal wel leuk om te kijken. Behalve bij Kantaro : the sweet tooth salaryman. Die vond ik echt 10x niks :)
Ik heb Good Morning Call gekeken en vond het 1e seizoen echt superleuk terwijl ik het 2e seizoen echt niks vond. Had jij dat niet?
Rossoneri siamo noi.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:15:06 #108
211083 Angelof9
I must go first
pi_177413704
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:42 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik heb Good Morning Call gekeken en vond het 1e seizoen echt superleuk terwijl ik het 2e seizoen echt niks vond. Had jij dat niet?
Seizoen twee deed er heel lang over om op gang te komen. Uiteindelijk vond ik het wel weer leuk, maar moest me wel echt dwingen om ermee door te gaan. Seizoen echt was veel malen leuker.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zaterdag 24 februari 2018 @ 18:34:37 #109
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177420576
Is Mute echt zo slecht?
pi_177421294
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strippers (seizoen 1) – 2014 12
Audio: Engels | Subs: EN NL | ✓︎ Download
Genre: Documentaire, Provocerend
Acteurs: Lucy Briers
Neem een kijkje in het persoonlijke en professionele leven van de danseressen die zich letterlijk bloot geven voor geld in de drie grootste steden van Schotland.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_177421771
Aardig gemaakte docu-serie over Hitler en zijn inner circle wel. Bekend verhaal natuurlijk, maar ik kijk er historiografisch naar en uit oogpunt: hoe maakt men een goede docu-serie. Wel paar fouten al gezien bij de historische filmclipjes ter illustratie, maar dat is niet meer dan 2 per aflevering tot nu toe. Denk dat ik deze serie wel kan aanraden voor 4de/5de klas middelbare school.

Aflevering 3 bij Rijksdagbrand al maar mis dan een zinnetje als: 'the very fabric of the Weimar Republic was in fact flawed'. Zoiets zou ik wel behandelen voor een klas geschiedenis VWO 4 of 5.

In aflevering 4, heel goed, wordt opgemerkt dat het niet zo goed ging met de Duitse economie rond 1935 en later en daardoor de massa kritisch begon te worden (over de nazi-vetnekken): gevolg meer antisemitische propaganda.

Oeh erg grote fout nu in filmclipjes in aflevering 4. Rondom Kristallnacht en hoe Goebbels zich hieruit redt door de schade te verhalen op de joden en dan filmclipje van Himmler in Utrecht in WO2 terwijl hij bij Mussert op bezoek komt... Damn.

Aflevering 5 wordt gezegd: Bormann had een fotografisch geheugen. Iemand daarmee bekend? Voor het eerst dat ik dat nu hoor.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ryan3 op 24-02-2018 23:53:19 ]
I´m back.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 19:51:40 #112
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177422339
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:09 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strippers (seizoen 1) – 2014 12
Audio: Engels | Subs: EN NL | ✓ Download
Genre: Documentaire, Provocerend
Acteurs: Lucy Briers
Neem een kijkje in het persoonlijke en professionele leven van de danseressen die zich letterlijk bloot geven voor geld in de drie grootste steden van Schotland.
Hot Girls Wanted op Netflix is ook een aanrader
pi_177422461
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
Aardig gemaakte docu-serie over Hitler en zijn inner circle wel. Bekend verhaal natuurlijk, maar ik kijk er historiografisch naar en uit oogpunt: hoe maakt men een goede docu-serie. Wel paar fouten al gezien bij de historische filmclipjes ter illustratie, maar dat is niet meer dan 2 per aflevering tot nu toe. Denk dat ik deze serie wel kan aanraden voor 4de/5de klas middelbare school.

Aflevering 3 bij Rijksdagbrand al maar mis dan een zinnetje als: 'the very fabric of the Weimar Republic was in fact flawed'. Zoiets zou ik wel behandelen aan een klas geschiedenis VWO 4 of 5.
Ben deze ook aan het kijken, vond het wel interessant dat het helemaal terug gaat naar de bierkellerputsch. Toch een deel van het nazi tijdperk dat iets minder vaak behandeld wordt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177422898
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:55 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ben deze ook aan het kijken, vond het wel interessant dat het helemaal terug gaat naar de bierkellerputsch. Toch een deel van het nazi tijdperk dat iets minder vaak behandeld wordt.
Staat wel gewoon in iedere Hitler biografie hoor.

Maar ik kijk verder, aflevering 3 bijna af, geen melding geweest van de fatale fout in de grondwet van de Weimar Republiek dus en toch steeds meer clipjes die niet kloppen.

Ik blijf kijken, wel interessant verder, niet per se om de nieuwe informatie tenzij wat inschattingen van de hoogleraren die het woord voeren, die an sich interessant zijn.

Commentaar kan ook hier in btw: C&H / Wat zijn de beste history docu's?

[ Bericht 6% gewijzigd door Ryan3 op 24-02-2018 20:49:49 ]
I´m back.
  Spellchecker zaterdag 24 februari 2018 @ 20:15:29 #115
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177427032
quote:
lol, adam sandler en ben stiller films _O-
echt niet allemaal slecht hoor, maar eigenlijk is het maximaal haalbare: "meh"
pi_177427945
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 01:42 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik heb Good Morning Call gekeken en vond het 1e seizoen echt superleuk terwijl ik het 2e seizoen echt niks vond. Had jij dat niet?
Ja had ik ook.
Vond hem wel leuk maar had niet dát was 1 zo leuk maakte op de een of andere manier.

Mischievous Kiss kijk ik nu online. Die doet me aan good morning call 1ste seizoen denken. Ook dat ik hem weer leuk vind om te kijken. Jammer dat Netflix NL hem niet heeft.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_177440997
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Nu 92% op RottenTomatoes.

[..]

Entertainment Weekly

[..]

Variety

_O_. Wat een vangst van Netflix.
Ik vind dat het echt heel jammer dat ik dit niet in de bioscoop kan gaan bekijken. Ik heb ook Netflix, maar voor goede nieuwe films wil ik gewoon naar de bios. Ik sta hier dus helemaal niet bij te juichen, dat ik deze film nu in mijn woonkamer moet gaan bekijken in plaats van in de bioscoop. Mijn woonkamer heeft geen ambiance om optimaal van films te kunnen genieten.

Dit gebeurde ook al met Cloverfield. Nu was dat een kutfilm, maar ook iets wat ik liever in de bioscoop had gezien, net als de eerste films.

Ik ben geen fan van deze koers van Netflix ;(

EDIT: blijkbaar is het Paramount die geen vertrouwen in de film heeft en de internationale rechten daarom maar aan Netflix verkoopt

https://www.theatlantic.c(...)ount-netflix/551810/

Ben het eens met de regisseur. Daarom maak je de film niet, zodat mensen het alleen thuis op hun TV kunnen kijken. Ben het ook eens met de schrijver van het artikel die hoopt dat het geen trend wordt dat, als een studio niet verwacht dat een film keihard gaat scoren, de rechten internationaal maar aan Netflix verkoopt om het budget te redden.

Anyway, einde klacht :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Mystikvm op 25-02-2018 16:35:09 ]
  zondag 25 februari 2018 @ 19:55:50 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_177445681
Hmtsja. Als vader van kleine kinderen (waardoor het lastig is om naar de bios te gaan) vind ik het top. Er komen nog genoeg goede films in de bioscoop.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_177446048
ach, de echt grote films komen wel in de bios, daar zorgen de filmmaatschappijen wel voor.

direct to netflix is uiteindelijk gewoon direct to video, waar beide films (bovenstaande en cloverfield) prima onder vallen
pi_177446164
ach ja.. de bios... Minstens 10 jaar niet meer geweest... :{
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_177446169
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:11 schreef mschol het volgende:
ach, de echt grote films komen wel in de bios, daar zorgen de filmmaatschappijen wel voor.

direct to netflix is uiteindelijk gewoon direct to video, waar beide films (bovenstaande en cloverfield) prima onder vallen
En anders is er vast ruimte voor het concept 'Netflixoscoop' in de toekomst. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177446337
quote:
11s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:15 schreef Apotheose het volgende:
ach ja.. de bios... Minstens 10 jaar niet meer geweest... :{
hooguit een keer of 2 per jaar tegenwoordig

toen ik een PUC pas had gemiddeld 4x per week :D
pi_177446367
Ik heb sinds deze maand een Pathé-pas :@
Tap tap tap
pi_177446413
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb sinds deze maand een Pathé-pas :@
^O^

er loopt hier op fok een unlimited reeks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')