Je zit op een gegeven moment met 2 crossovers in de laatste 2 seizoenen. De eerste gekeken en ik ben nu alles aan het bijkijken naar Crisis at Earth X.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:42 schreef DKUp het volgende:
Sinds gisteren weer begonnen met The Flash (seizoen 2 aflevering 7) kijken nu alle Arrowverse series goed worden bijgehouden. Ik twijfel alleen om nu alles te gaan volgen.
Arrow misschien maar weer oppakken aan het einde van seizoen 3 (ergens in het midden van seizoen 3 gebleven toen het werd uitgezonden op Veronica).
Supergirl en Legends of Tomorrow twijfel ik over.
Door de crossovers ben ik eigenlijk weer verder gegaan met Arrow.quote:Op maandag 5 maart 2018 09:59 schreef avotar het volgende:
[..]
Je zit op een gegeven moment met 2 crossovers in de laatste 2 seizoenen. De eerste gekeken en ik ben nu alles aan het bijkijken naar Crisis at Earth X.
Heb vooral moeite met Arrow moet ik zeggen
Meh, doe dan liever Heartbreak High, als we het dan toch over jeugdherinneringen hebben.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:05 schreef Koningin het volgende:
Ik ben aan Riverdale begonnen en tot mijn verbazing zit daar Luke Perry in (jeugdherinneringen komen boven![]()
).
Zou tof zijn als Beverly Hills 90210 ook een tijdje op Netflix komt om nog eens even terug te kijken allemaal!
Die ken ik niet...quote:Op maandag 5 maart 2018 10:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
Meh, doe dan liever Heartbreak High, als we het dan toch over jeugdherinneringen hebben.
Ik vond het toen helemaal geweldig!quote:Op maandag 5 maart 2018 10:51 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zou 90210 ook wel weer eens willen zien, al was het op zichzelf vrij slecht
Jaaa! Tofste high school en tienerserie ooit! Met tieners die ook gewoon ruzie maken, drugs gebruiken en sex hebben ipv al die zoete Amerikaanse high school series waarin ze alleen sporten en milkshakes drinken.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:46 schreef Farenji het volgende:
[..]
Meh, doe dan liever Heartbreak High, als we het dan toch over jeugdherinneringen hebben.
Tering dan heb je wat gemist in je jeugd. Bolton, Rivers, Drazic & Anita, Katerina, Jodie & Nick. Geweldige Australische serie.quote:
Dat inderdaad, enquote:Op maandag 5 maart 2018 11:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jaaa! Tofste high school en tienerserie ooit! Met tieners die ook gewoon ruzie maken, drugs gebruiken en sex hebben ipv al die zoete Amerikaanse high school series waarin ze alleen sporten en milkshakes drinken.
Nee, die was Amerikaans. Sweet Valley High heette 'ie.quote:
eens.quote:Op maandag 5 maart 2018 11:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tering dan heb je wat gemist in je jeugd. Bolton, Rivers, Drazic & Anita, Katerina, Jodie & Nick. Geweldige Australische serie.
Serie is 28 jaar oud, zou het wel willen terugzien maar zal best schrikken zijnquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al’s Fish’n With Mates (seizoen 1) – 2015 AL
Audio: Engels | Subs: EN NL | ✓︎ Download
Genre: Feelgood, Reality
Acteurs: Al McGlashan
De talentvolle visser Al McGlashan gaat naar een aantal van 's werelds bekendste, meest gevreesde en mooiste plekken om te vissen.
Money Monster – 2016 12 1:38 uur
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Drama, Misdaad, Thriller
Acteurs: George Clooney, Julia Roberts, Jack O'Connell
Als een presentator van een beleggingsprogramma live op tv wordt gegijzeld door een normale man die alles door hem heeft verloren, breekt een schandaal uit.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ook, maar het kost moeite. Ik bewaar nu ook Flash voor als ik klaar met Arrow. Gewoon als de spreekwoordelijke wortel aan een stok.quote:Op maandag 5 maart 2018 10:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Door de crossovers ben ik eigenlijk weer verder gegaan met Arrow.
Ik pak gewoon Episode Calendar erbij en kijk al die DC dingen op volgorde van uitzenden, ook wel handig bij de enkele crossover en zo nu en dan een verwijzingquote:Op maandag 5 maart 2018 14:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik ook, maar het kost moeite. Ik bewaar nu ook Flash voor als ik klaar met Arrow. Gewoon als de spreekwoordelijke wortel aan een stok.
Ben nu met mijn vrouw begonnen aan Aquarius.
Verborgen pareltje wat mij betreft. Hele sterkte David Duckovny die de hoofdpersoon neerzet als een Fox Mulder meets Hank Moody.
Wtf ja inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2018 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Hij speelt ook mee in Gran Hotel.
Als irritante echtgenoot.
of nooit je wachtwoorden door je vrouw laten beherenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
Al mijn wachtwoorden weg. Ik kan alleen nog kijken op de PC.
Heb me nu maar afgemeld als lid en dan weer opnieuw beginnen na 31 maart.
Als je vrouw besluit weg te gaan bij je, vraag eerst de wachtwoorden dus.
Oh man. 20 jaar terug in de tijd..quote:
Jij bent suf! Buffy niet leuk vindenquote:Op maandag 5 maart 2018 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan ben ik het niet met je eens. Supernatural is een aantal seizoenen zeker beter geweest maar nadat ze tien jeer dood gingen en weer tot leven werden gewekt was het wel klaar.
De andere series die je noemt zijn suf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |