abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 februari 2018 @ 20:43:42 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177285886
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo veel lol gehad vanavond tijdens het avondeten (met oa spinazie), toen mijn mini in een zin zei "papa nazi, mama geen nazi"..
_O- _O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 februari 2018 @ 20:44:38 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177285919
Kaatje, die gevulde aubergines in pot gevonden, alleen niet gedacht dat die zo pittig waren _O-
Ik snijd ze wel een keer klein en dan ergens doorheen. Was even niet zo top als gewoon mezze net :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 18 februari 2018 @ 20:48:43 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177286021
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:39 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat is een wienerschnitzel. Platgeslagen kalfsvlees in paneer.
Wel lekker zo af en toe.
Vraag me af dat kalfsvlees is, denk het niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 februari 2018 @ 20:56:13 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_177286187
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Vraag me af dat kalfsvlees is, denk het niet.
Waarom niet? Een varkenslapje gepaneerd dat zo dun is, is niet te eten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_177286268
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:44 schreef Molo het volgende:
Kaatje, die gevulde aubergines in pot gevonden, alleen niet gedacht dat die zo pittig waren _O-
Ik snijd ze wel een keer klein en dan ergens doorheen. Was even niet zo top als gewoon mezze net :D
Waarmee zijn ze gevuld?
Spoilers!
  zondag 18 februari 2018 @ 21:00:35 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177286288
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarmee zijn ze gevuld?
Walnoten en rode pepers
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177286323
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Walnoten en rode pepers
Klinkt goed. Gaat gelijk op de Turkse lijst.
Spoilers!
  zondag 18 februari 2018 @ 21:03:31 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177286350
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Klinkt goed. Gaat gelijk op de Turkse lijst.
Wel lekker maar mij te heet als snackje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177286733
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Wel lekker maar mij te heet als snackje
Dat viel me echt heel erg mee hoor :o Dat pittige :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 18 februari 2018 @ 21:19:36 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177286748
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat viel me echt heel erg mee hoor :o Dat pittige :o
Dan was het misschien een ander merk met andere soort ofzo _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 18 februari 2018 @ 21:22:41 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_177286825
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Waarom niet? Een varkenslapje gepaneerd dat zo dun is, is niet te eten.
Die enorme lappen vind je niet bij de 'betere' restaurants. Een keer zo'n enorme lap gehad, echt vies. Aan elkaar geplakte stukjes.

Een schnitzel "Wiener Art" is prima te eten vind ik :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_177287097
quote:
17s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa Boor, ik ben weer 8 op vakantie in Michelbach _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😍😍😍
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_177287098
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die enorme lappen vind je niet bij de 'betere' restaurants. Een keer zo'n enorme lap gehad, echt vies. Aan elkaar geplakte stukjes.

Een schnitzel "Wiener Art" is prima te eten vind ik :Y
Dat heeft de vorm van een snikkel?
pi_177287161
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Dan was het misschien een ander merk met andere soort ofzo _O-
Vanavond weer gehad en die waren niet scherp, volgens mij gevuld met die hele zachte pepers (en natuurlijk walnoten. Maar ik kan me herinneren dat Wessam indertijd zei dat het met walnoten en tomaat was.
Vanavond kwam Ahmad hier de rest opeten. En toen ik de makdoush neerzette keek hij me een beetje vreemd aan en zei: Nu? Ok, maar daar hoort thee bij. Daar keek ik weer vreemd van op, maar goed, hij thee gemaakt. Wat blijkt...makdoush is bij hen voornamelijk een ontbijt gerecht :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_177287169
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo veel lol gehad vanavond tijdens het avondeten (met oa spinazie), toen mijn mini in een zin zei "papa nazi, mama geen nazi"..
_O- _O- Heerlijk!
We have far more in common than that which devides us..
pi_177287183
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vanavond weer gehad en die waren niet scherp, volgens mij gevuld met die hele zachte pepers (en natuurlijk walnoten. Maar ik kan me herinneren dat Wessam indertijd zei dat het met walnoten en tomaat was.
Vanavond kwam Ahmad hier de rest opeten. En toen ik de makdoush neerzette keek hij me een beetje vreemd aan en zei: Nu? Ok, maar daar hoort thee bij. Daar keek ik weer vreemd van op, maar goed, hij thee gemaakt. Wat blijkt...makdoush is bij hen voornamelijk een ontbijt gerecht :?
_O- Tijd voor meer lessen over Syrische gewoonten 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_177287343
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Tijd voor meer lessen over Syrische gewoonten 8-)
Ook maar eens gehad over een syrische dag. School begint om 8 uur, dus krijg je ontbijt mee om daar op te eten. (of je koopt onderweg iets), om ca 12 a13 naar huis voor iets eten, dan weer naar school, om 4 uur thuis eten (de hele familie schuift aan) en dat noemen ze lunch (?), daarna weer werken/huiswerk. En om ca 22 uur avondeten en naar bed om een uur of 12. Kinderen op de basis school krijgen iets eerder avondeten (de eerste versie van de volledige maaltijd) en liggen voordat het avondeten begint in bed.

Foto van een ontbijt (iemand heeft dit laatst als dessert gemaakt, het was zalig)
We have far more in common than that which devides us..
pi_177287668
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook maar eens gehad over een syrische dag. School begint om 8 uur, dus krijg je ontbijt mee om daar op te eten. (of je koopt onderweg iets), om ca 12 a13 naar huis voor iets eten, dan weer naar school, om 4 uur thuis eten (de hele familie schuift aan) en dat noemen ze lunch (?), daarna weer werken/huiswerk. En om ca 22 uur avondeten en naar bed om een uur of 12. Kinderen op de basis school krijgen iets eerder avondeten (de eerste versie van de volledige maaltijd) en liggen voordat het avondeten begint in bed.

Foto van een ontbijt (iemand heeft dit laatst als dessert gemaakt, het was zalig) [ afbeelding ]
4 Maaltijden dus. Lekker hoor :9
Wel goed dat kinderen eerder avondeten als ze zo vroeg weer naar school moeten.

Zo'n oversized schnitzel heb ik helaas nog steeds niet gegeten. Komt echt wel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_177287687
quote:
17s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa Boor, ik ben weer 8 op vakantie in Michelbach _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een hele lieve kinderfoto van je! :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_177287924
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:

Ook maar eens gehad over een syrische dag. School begint om 8 uur, dus krijg je ontbijt mee om daar op te eten. (of je koopt onderweg iets), om ca 12 a13 naar huis voor iets eten, dan weer naar school, om 4 uur thuis eten (de hele familie schuift aan) en dat noemen ze lunch (?), daarna weer werken/huiswerk. En om ca 22 uur avondeten en naar bed om een uur of 12. Kinderen op de basis school krijgen iets eerder avondeten (de eerste versie van de volledige maaltijd) en liggen voordat het avondeten begint in bed.

Foto van een ontbijt (iemand heeft dit laatst als dessert gemaakt, het was zalig) [ afbeelding ]
Lange dagen :o

Makdoush als ontbijt _O- Nee, dat had ik nooit verwacht. Maar goed, ik heb hier zo'n persoon in huis die worst en bloedworst als ontbijt ziet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177287934
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:

Dat is een hele lieve kinderfoto van je! :)
:Y zo'n meisje die je in de wangetjes wilt knijpen O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177287937
quote:
17s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa Boor, ik ben weer 8 op vakantie in Michelbach _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattig (en wat een bekende outfit)
We have far more in common than that which devides us..
pi_177288073
Ik kreeg een boek gratis op de Huishoudbeurs. Van ene Santa Montefiore en het boek heet De Franse Tuinman. Iemand bekend met deze schrijfster? Ik zal eens zien of het wat is.

Het was overigens weldadig rustig op de Huishoudbeurs O+ Heerlijk. En ik heb sprinkhanen met knoflookkruiden gegeten en pindakaas met meelwormen. Om het nog een beetje culinair te houden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 18 februari 2018 @ 22:38:00 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177288184
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vanavond weer gehad en die waren niet scherp, volgens mij gevuld met die hele zachte pepers (en natuurlijk walnoten. Maar ik kan me herinneren dat Wessam indertijd zei dat het met walnoten en tomaat was.
Vanavond kwam Ahmad hier de rest opeten. En toen ik de makdoush neerzette keek hij me een beetje vreemd aan en zei: Nu? Ok, maar daar hoort thee bij. Daar keek ik weer vreemd van op, maar goed, hij thee gemaakt. Wat blijkt...makdoush is bij hen voornamelijk een ontbijt gerecht :?
Lollig, ik zou dit niet bepaald als ontbijt eten, maar zoals jij het beschrijft, met tomaat, klinkt het hartstikke prima als eerste maaltijd van de dag :9

Maar mij kun je ook pekingeend, hamburgers of lasagne voorzetten als ontbijt hoor :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177288206
Ik heb ook wel eens pizza als ontbijt gehad. Of lemon merengue pie. Dus ik geloof dat er weinig grenzen aan mijn ontbijtkeuzes zit. Alleen vind ik het geen "ontbijtvoedsel"; taart, pizza, lasagne of hamburgers 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')