Ik heb er dan ook geen verstand vanquote:Op woensdag 21 februari 2018 22:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zweden doet niet bij de Noordse combinatie
Dat verklaart dan weer niet waarom ik tweede sta.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel logisch dat heywoodu als de expert op kop staat
Wel grappig dat als je elke keer het meest gegeven antwoord zou geven (Jan Modaal) je eerst heel erg in de middenmoot zou staan en na deze dagen opeens als een komeet omhoog zou schietenquote:
Je staat heul geen tweedequote:Op donderdag 22 februari 2018 22:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat verklaart dan weer niet waarom ik tweede sta.
Klopt, derde, met de schiftingsvraag meegerekend.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je staat heul geen tweede
Bronzen medaille met een zilveren randje.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, derde, met de schiftingsvraag meegerekend.
Een virtueel bronzen medaille met een zilveren randje.quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bronzen medaille met een zilveren randje.
Dat vond mijn Excel-sheet ook al vreemd. Die wilde je een punt geven voor vraag 54, die je eigenlijk helemaal niet hebt beantwoord (omdat het antwoord 0 is).quote:Op donderdag 22 februari 2018 23:04 schreef Nattekat het volgende:
Hé, waarom sta ik niet meer zestiende?
Dat sta ik al bijna de hele week volgens mij
112 wordt 13quote:Op woensdag 21 februari 2018 22:20 schreef wimderon het volgende:
22. Februari
104. Japan
105. Duitsland
106. Nee
107. 2
108. Nee
23. Februari
109. Ja
110. DNF
111. Naeslund
112. 9
Strafrondes + aantal missersquote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:24 schreef Felagund het volgende:
En als iemand mij het hoogste aantal missers van de teams die vandaag op het podium eindigden:
https://www.pyeongchang20(...)elay-fnl-000100-.htm
Hier word ik niet veel wijzer van. Is dat eerste getal nu het aantal strafrondes en het tweede het aantal missers? Of is het totaal het aantal missers?
Bij elkaar opgeteld is het aantal missers.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 23:24 schreef Felagund het volgende:
En als iemand mij het hoogste aantal missers van de teams die vandaag op het podium eindigden:
https://www.pyeongchang20(...)elay-fnl-000100-.htm
Hier word ik niet veel wijzer van. Is dat eerste getal nu het aantal strafrondes en het tweede het aantal missers? Of is het totaal het aantal missers?
Het moet natuurlijk 30 km klassieke stijl zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 00:14 schreef zorro28 het volgende:
Beetje laat, maar ik ben pas net thuis![]()
24. Februari
113. 0
114. Ja
115. Ja
116. Niiskanen
117. Oostenrijk, Noorwegen, Zwitserland
25. Februari
118. Niemand![]()
119. Nee
120. Nee
Ok, antwoord is dus 13.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 00:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij elkaar opgeteld is het aantal missers.
113 klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:41 schreef Felagund het volgende:
6. [Algemeen] Welke landen eindigen in de top-3 van het schaatsmedailleklassement? Nederland, Japan en Noorwegen
9. [Algemeen] Wie eindigt er hoger in het medailleklassement: Nederland of Korea? Nederland (Korea kan maximaal nog 2 keer goud halen)
19. [Schaatsen] Wie wordt er schaatskoningin? (Zelfde medailleverdeling als in het medailleklassement, gouden medailles tellen het hoogst, daarna zilver, etc.) Nana Takagi
20. [Schaatsen] Hoeveel laaglandwereldrecords worden verbeterd? 4
29. [Langlaufen] Wint iemand een medaille op zowel een sprintonderdeel (individuele sprint + teamsprint) als een langeafstandsonderdeel (skiatlon of de 30/50km massastart)? Ja
106. [Snowboarden] Haalt Michelle Dekker de kwartfinales op de parallelslalom? Nee
113. [Biatlon] Wat is het hoogst aantal missers van een van de teams die vandaag op het podium eindigt op de heren estafette? 13
114. [Schaatsen] Haalt het Nederlandse team bij de mannen of de vrouwen een medaille op de massastart? Ja
115. [Schaatsen] Haalt Lee Seung-Hoon een medaille op de massastart? Ja
116. [Langlaufen] Wie wint de 50 km massastart bij de mannen? Niskanen
117. [Alpineskien] Welke 3 teams eindigen op het podium bij het team event? Zwitserland, Oostenrijk en Noorwegen
Volgens wimderon was de som (dus 10 +3) het totaal aantal missers, ik heb aangenomen dat hij gelijk heeft.quote:
In de OP is het een bobsleevraag.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens wimderon was de som (dus 10 +3) het totaal aantal missers, ik heb aangenomen dat hij gelijk heeft.
Ah, verkeerde nummer voor gezet/gekopieerd idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de OP is het een bobsleevraag.
Dan wordt het uiteraardquote:Op zaterdag 24 februari 2018 17:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk 30 km klassieke stijl zijn.(Vraag is gekopieerd van 4 jaar geleden en dit had ik over het hoofd gezien).
Klopt.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:40 schreef Felagund het volgende:
Ik zal de eindstand gaan opmaken. Er waren toch geen crashes bij het bobsleeën?
Olympisch diploma.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |