Hahaquote:Op zondag 18 februari 2018 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dit.
Universa is het Waves van 2018.
Mijn laatse opmerking heeft 0 gedaan aan mijn DM / PM.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:49 schreef Typisch het volgende:
Oke dan ga ik weer wat postjes verwijderen in de SC. Leuk hoor.
Doe eens lief spelen.
Alles wat buiten blockchain om gebeurt zal fraudegevoelig kunnen blijven ja. Enige oplossing die je dan hebt is dat je database een foutmelding gaat geven als er ergens gerotzooid is met je chip/data. Dit is hoe ik het heb begrepen in ieder geval.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Hoe lost VEN het kernprobleem op dat de koppeling tussen blockchain en de producten die ze tracken altijd feilbaar blijft? QR codes, scanners, trackers etc, het blijft allemaal fraudegevoelig volgens mij, ook al wel is de database waar deze gegevens opgeslagen worden onfeilbaar. Of is dit hopeloos naïef van mij?
Los van de hele prijsdiscussie, die interesseert me vrij weinig
Feedbackquote:Op zondag 18 februari 2018 19:53 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Mijn laatse opmerking heeft 0 gedaan aan mijn DM / PM.
Waarom zou ik feedback nog vertrouwen? Krijg nieteens reactie.
Kun je dat niet meteen aangeven?quote:Op zondag 18 februari 2018 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feedback
Met die vragen kun je beter daar terecht. Succes.
Dat doe ik nu toch?quote:Op zondag 18 februari 2018 19:55 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Kun je dat niet meteen aangeven?
Half gedoe.
Na mijn opmerking ja.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2018 19:56 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Na mijn opmerking ja.
Like usual met alle luie shit support.
Hij doet ook mijn posts removen "onbetaald".quote:Op zondag 18 februari 2018 19:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
Typisch doet dit volgens mij gewoon onbetaald joh.
Afentoe wat kusjes en een aai over de bol van Yvonne en dat is het wel.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:56 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
Typisch doet dit volgens mij gewoon onbetaald joh.
Haten op Typisch godquote:Op zondag 18 februari 2018 19:57 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hij doet ook mijn posts removen "onbetaald".
Beter nuttige shit doen.
Gewoon uncool kerel.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Afentoe wat kusjes en een aai over de bol van Yvonne en dat is het wel.
Jij stemt VVD?quote:Op zondag 18 februari 2018 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haten op Typisch god. Normaal doen he.
Zieke gek.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, FvDgoden.
Al is Typisch het daar niet mee eens denk ik.
Ik doelde op het "normaal doen"quote:Op zondag 18 februari 2018 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, FvDgoden.
Al is Typisch het daar niet mee eens denk ik.
SC serieus nemenquote:Op zondag 18 februari 2018 20:09 schreef SugeLucky het volgende:
een mod gaat nu ineens onzinberichten verwijderen.
blijf dat wel iedere dag doen dan. misschien wordt dit topic dan serieus genomen.
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..quote:Op zondag 18 februari 2018 20:09 schreef SugeLucky het volgende:
een mod gaat nu ineens onzinberichten verwijderen.
blijf dat wel iedere dag doen dan. misschien wordt dit topic dan serieus genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |