SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
zit mobielquote:Op zondag 18 februari 2018 09:34 schreef -sabine- het volgende:
Haagse, mag de nieuwste lijst in de OP?
Vermoed dat er nog geen index update tussen jouw post en de stats zat. Even wachten op de volgende, dan is het vast goed.quote:Op zondag 18 februari 2018 09:30 schreef -sabine- het volgende:
Bondage, kijk hier eventjes naar. Iets gaat er nog niet helemaal goed. En dat is zonde.
[..]
[..]
Met deze post 20+ punten gehaald.
Ranking van zojuist:
[..]
Ikgetallen, nummers en cijfers.
Hopelijk gaat het goedkomen.
Die zat er wel tussen.quote:Op zondag 18 februari 2018 09:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Vermoed dat er nog geen index update tussen jouw post en de stats zat. Even wachten op de volgende, dan is het vast goed.
quote:Op zondag 18 februari 2018 09:36 schreef -sabine- het volgende:
Aha. Ik wil graag 16e staan sinds de eerste plaats onhaalbaar is
Je hebt gelijk, echter was jouw post toen nog de laatste en telde niet mee, de post van murp was nog niet geïndexeerd. Volgende update zit hij erbij.quote:Op zondag 18 februari 2018 09:37 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die zat er wel tussen.
Ik hou erover op.
Die punten zijn er gewoon, echter kan het script geen punten berekenen als er nog geen opvolgende post bekend is. Die krijg je dan pas later toegekend.quote:Op zondag 18 februari 2018 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu gaat iedereen met terugwerkende kracht punten claimen
ah zoquote:Op zondag 18 februari 2018 09:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Die punten zijn er gewoon, echter kan het script geen punten berekenen als er nog geen opvolgende post bekend is. Die krijg je dan pas later toegekend.
Als het over letters was gegaan had het mij niets geboeid, maar getallen. Tja, ieders zijn eigen fetischquote:Op zondag 18 februari 2018 09:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, echter was jouw post toen nog de laatste en telde niet mee, de post van murp was nog niet geïndexeerd. Volgende update zit hij erbij.
Er is een logische verklaring voor, maar lijkt idd wel wat vreemd als ze er dan nog niet bij staan als je het wel verwacht.quote:Op zondag 18 februari 2018 09:51 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als het over letters was gegaan had het mij niets geboeid, maar getallen. Tja, ieders zijn eigen fetisch
Jouw room komt uit de schoorsteen, ja.quote:Op zondag 18 februari 2018 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er komt overal room uit de schoorstenen
Hopelijk krijg je je verdiende loon.quote:
Mooi!quote:Op zondag 18 februari 2018 10:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik krijg het elke maand netjes overgemaakt
ik vond hem gewoon niet zo grappig. Grappen maken is niet voor jou weggelegd.quote:
Jaloers zijn.quote:Op zondag 18 februari 2018 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vond hem gewoon niet zo grappig. Grappen maken is niet voor jou weggelegd.
Ik HeB nOg NoOiT oM jOu MoEtEn LaChEn.quote:Op zondag 18 februari 2018 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit om jou moeten lachen.
dat is niet verbodenquote:Op zondag 18 februari 2018 10:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik HeB nOg NoOiT oM jOu MoEtEn LaChEn.
Ik lig nog steeds met griep in bedquote:Op zondag 18 februari 2018 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan jullie niks doen vandaag?
Bahquote:Op zondag 18 februari 2018 11:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds met griep in bed
Ja heftige griep hoor... opstaan en naar de wc gaan kost me al teveel energiequote:
Rolstoel een idee?quote:Op zondag 18 februari 2018 11:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja heftige griep hoor... opstaan en naar de wc gaan kost me al teveel energie
Nou...quote:
komt goed.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou...
Nee maar Pff kut hoor... zo ff douchen en maar weer liggen.
Kan nu nog ziek zijn morgen weer aan kinderen naar school brengen enzovoort
Jeetje dat is ook heftig ja ik heb afgelopen week niet gesport en zal komende Week ook niks worden denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:17 schreef _--_ het volgende:
Als ik griep heb duurt het minstens een maand om te herstellen tot aan conditie.Hopelijk word ik niet ziek.
Zeker wel maar ben eigenlijk al een week ziek maar geef me nu over aan het ziek zijn ... heb een hekel aan niks doenquote:
beterschapquote:Op zondag 18 februari 2018 11:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Zeker wel maar ben eigenlijk al een week ziek maar geef me nu over aan het ziek zijn ... heb een hekel aan niks doen
is dat zo?quote:Op zondag 18 februari 2018 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een gemiddeld mens is 2x per jaar ziek.
Ik heb nu voor 2de keer griep en ben doorlopend verkouden.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een gemiddeld mens is 2x per jaar ziek.
werkt niet altijd even goedquote:Op zondag 18 februari 2018 11:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar ik neem nooit meer een griepspuit!
Griep is wat anders dan verkoudheid vriend. Als ik griep heb heb ik overal rillingen en heb ik moeite om m'n spieren te bewegen. Ik krijg een waterval in m'n neus en wonden om m'n neus heen. een week later wordt m'n snot slijmerig en moet ik steeds slijm uithoesten van m'n keel. na 2 weken is de griep voorbij en moet ik mn conditie herstellen.quote:
Nee schijnbaar heb nu voor het eerst in jaren griep en nu voor de 2de keerquote:
ziek zijn is voor homo'squote:Op zondag 18 februari 2018 11:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb nu voor 2de keer griep en ben doorlopend verkouden.
klopt...quote:Op zondag 18 februari 2018 11:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
Griep is wat anders dan verkoudheid vriend. Als ik griep heb heb ik overal rillingen en heb ik moeite om m'n spieren te bewegen. Ik krijg een waterval in m'n neus en wonden om m'n neus heen. een week later wordt m'n snot slijmerig en moet ik steeds slijm uithoesten van m'n keel. na 2 weken is de griep voorbij en moet ik mn conditie herstellen.
Is bi ook goedquote:Op zondag 18 februari 2018 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ziek zijn is voor homo's
quote:Op zondag 18 februari 2018 11:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
Griep is wat anders dan verkoudheid vriend. Als ik griep heb heb ik overal rillingen en heb ik moeite om m'n spieren te bewegen. Ik krijg een waterval in m'n neus en wonden om m'n neus heen. een week later wordt m'n snot slijmerig en moet ik steeds slijm uithoesten van m'n keel. na 2 weken is de griep voorbij en moet ik mn conditie herstellen.
watjequote:Op zondag 18 februari 2018 11:24 schreef _--_ het volgende:
Als ik er aan denk word ik er ziek van. Griep.
10 jaar terug gehad, was toen echt gevloerd...40 graden koorts.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee schijnbaar heb nu voor het eerst in jaren griep en nu voor de 2de keer
Dat heb ik al gehad donderdag maar gewoon doorgaan van het weekend was het echt op.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:25 schreef aloa het volgende:
[..]
10 jaar terug gehad, was toen echt gevloerd...40 graden koorts.![]()
Liever niet
toen je baby was wel vaker hoor.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:26 schreef _--_ het volgende:
Ik heb in m'n leven 2 keer de griep gehad.
Griep bij baby's is dodelijk.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toen je baby was wel vaker hoor.
kinderen kunnen ook echt strontziek zijnquote:Op zondag 18 februari 2018 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toen je baby was wel vaker hoor.
gelukkig wel.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:30 schreef aloa het volgende:
[..]
kinderen kunnen ook echt strontziek zijn![]()
En ook ineens weer beter, herstelproces is vaak korter
Gaan we niet doen natuurlijk.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:30 schreef _--_ het volgende:
Als de koorst stijgt naar 39 graden zou je contact moeten opnemen met een huisartenpost volgens het RIVM
Zie mn edit gvd.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we niet doen natuurlijk.
gelukkig doen niet alle ouders datquote:Op zondag 18 februari 2018 11:30 schreef _--_ het volgende:
Als de koorst stijgt naar 39 graden zou je contact moeten opnemen met een huisartenpost volgens het RIVM
baby natuurlijk
Het is niet zelden dat baby’s mrt griep in het ziekenhuis belanden.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh ok, gelukkig leeft die van mij nog dan.
Die van mij heeft er ook 3 dagen voor in het ziekenhuis gelegen jaquote:Op zondag 18 februari 2018 11:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Het is niet zelden dat baby’s mrt griep in het ziekenhuis belanden.
Nou ik wel Mn zusje heeft vroeger veel koortsstuipen gehad ... doodengquote:
Ja heel erg kut maar wel de beste plek op dat momentquote:Op zondag 18 februari 2018 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij heeft er ook 3 dagen voor in het ziekenhuis gelegen ja
die van mij ookquote:Op zondag 18 februari 2018 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij heeft er ook 3 dagen voor in het ziekenhuis gelegen ja
Ja heavy shitquote:Op zondag 18 februari 2018 11:34 schreef _--_ het volgende:
Bijna 1 op de 1000 mensen hebben nu griep. Dat is tering veel.
verstandig, voel je als ouder ook wel aan, als het echt serieus is.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En ik neem ook geen risico... mijn kinderen hebben al wat een kwetsbare start gehad.
Echt wel..quote:Op zondag 18 februari 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat als ouder wel kapot op dat moment.
zeker wetenquote:Op zondag 18 februari 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat als ouder wel kapot op dat moment.
Ja Mn moeder instinct/band heeft Mn kinderen meermaals behoed voor erger.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:36 schreef aloa het volgende:
[..]
verstandig, voel je als ouder ook wel aan, als het echt serieus is.
dat is voor papa's toch anders.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja Mn moeder instinct/band heeft Mn kinderen meermaals behoed voor erger.
doorgaan met levenquote:Op zondag 18 februari 2018 11:38 schreef _--_ het volgende:
Wat nou als er een wereldwijde epidemie van ebola uitbreekt? Wat zouden jullie doen?
Nos meldt bijvoorbeeld 1 miljoen doden in Nederland.quote:
dat wel ja.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is voor papa's toch anders.
blij zijn dat ik nog degene ben die dat berichtje leest.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:39 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nos meldt bijvoorbeeld 1 miljoen doden in Nederland.
quote:Op zondag 18 februari 2018 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
blij zijn dat ik nog degene ben die dat berichtje leest.
quote:Op zondag 18 februari 2018 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
blij zijn dat ik nog degene ben die dat berichtje leest.
Geen idee maar ik weet door wat ik meegemaakt heb met mijn zoons dat ik ze feilloos aanvoel.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is voor papa's toch anders.
vreselijk!quote:Op zondag 18 februari 2018 11:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik weet door wat ik meegemaakt heb met mijn zoons dat ik ze feilloos aanvoel.
Bij Mn jongste zoon zei ik na een uur naar de geboorte dit klopt niet ... 2 welen lang volgehouden toen werd hij opgenomen. 3 uren opgenomen en gong het vreselijk mis, als dat thuis gebeurd was waren we te laat geweest zei de arts.
Ja ik weet niet of vaders dat ook niet kunnen hebben hoor.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vreselijk!
Ik doelde ook op dat moeder instinct
nee. Vaders zijn wat harder.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of vaders dat ook niet kunnen hebben hoor.
De ene arts verslijt je voor gek, u beeld is niet reeel omdat u eerste zoon ernstige problemen had wil niet zeggen dat uw jongste zoon ook iets mankeert.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vreselijk!
Ik doelde ook op dat moeder instinct
Ja jullie hebben emotioneel gezien meer afstand misschien. Alhoewel het hier met niks aan de hand ook vaak van mij komt.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajoh het valt allemaal wel mee, dit dat...
En een gelukje voor jouquote:Op zondag 18 februari 2018 11:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
De ene arts verslijt je voor gek, u beeld is niet reeel omdat u eerste zoon ernstige problemen had wil niet zeggen dat uw jongste zoon ook iets mankeert.
Totdat er een arts kwam die zei ik kan uw verhaal op basis van wat ik zie nu niet rijmen maar we nemen hem 48!uur op als u dat goed vind.
Per slot van rekening bent u de moeder en als u denkt dat het niet klopt heb ik reden genoeg om dat te onderzoeken.
Wereldgozer was dat!!
Ja echt wel... maar al had ik met hem in de gang van de afdeling moeten blijven zitten die dag nam ik geen ander woord dan nee aan. Dat heeft ook wel meegeholpen denk ik.quote:
weet wel zekerquote:Op zondag 18 februari 2018 11:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja echt wel... maar al had ik met hem in de gang van de afdeling moeten blijven zitten die dag nam ik geen ander woord dan nee aan. Dat heeft ook wel meegeholpen denk ik.
helaas zijn niet alle artsen even kundig idd. Die ervaring heb ik wel.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
De ene arts verslijt je voor gek, u beeld is niet reeel omdat u eerste zoon ernstige problemen had wil niet zeggen dat uw jongste zoon ook iets mankeert.
Totdat er een arts kwam die zei ik kan uw verhaal op basis van wat ik zie nu niet rijmen maar we nemen hem 48!uur op als u dat goed vind.
Per slot van rekening bent u de moeder en als u denkt dat het niet klopt heb ik reden genoeg om dat te onderzoeken.
Wereldgozer was dat!!
Wanneer beginnen ze.. morgen?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben nog met wat klussen bezig thuis
Weken in soda/zout en lauwwarm water en afknippenquote:Op zondag 18 februari 2018 12:28 schreef _--_ het volgende:
Zo'n stukje nagel dat aan de zijkant van m'n duim eruit steekt. Doet echt fucking pijn. Wat kan ik er tegen doen?
Klinkt goed, ff proberen.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Weken in soda/zout en lauwwarm water en afknippen
Ik was toch niet gemaakt voor grappen.quote:
was ook meer een huilquote:Op zondag 18 februari 2018 12:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik was toch niet gemaakt voor grappen.
[/quote]quote:[quote]
quote:[
[/quote]quote:q[quote]
quote:u[quote]
quote:
[/quote]quote:
quote:o
[/quote]quote:te]
quote:
quote:
quote:[quote]
quote:
Gaat over een stel wat gauw verveeld raakt al voordat ze elkaar ontmoeten.quote:
homelandquote:Op zondag 18 februari 2018 13:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Vertel is er ook nog iets wat je mij aanraden kan?
Dat is redelijke harde actie toch?quote:
mjaquote:Op zondag 18 februari 2018 13:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat is redelijke harde actie toch?
Dan is het niks voor mij namelijk
Ik hou wel van waargebeurd, drama, thriller, romances, historisch en komediequote:
Ik ook.quote:Op zondag 18 februari 2018 13:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik hou wel van waargebeurd, drama, thriller, romances, historisch en komedie
nopequote:Op zondag 18 februari 2018 13:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ken je de netflixserie the affair?
Die moet je kijken, echt vet goede serie!quote:
okokquote:Op zondag 18 februari 2018 13:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Die moet je kijken, echt vet goede serie!
2 seizoenen nummer 3 komt eraan.
Kijk “The Affair” op Netflix
Ik nu wel ... Pffquote:Op zondag 18 februari 2018 13:46 schreef -sabine- het volgende:
Klopt, moe, moe en nog eens moe.
Had jij dat destijds ook?
Oké. Dat is wel iets van deze griep dus.quote:
Mogelijk dat mijn chronisch gedoe tegenwerkt. Dat kan ook.quote:Op zondag 18 februari 2018 13:49 schreef aloa het volgende:
Normaal gesproken moet je na twee weken toch wel weer herstelt zijn lijkt mij. Zal wel per persoon verschillen.
Oant daliikquote:Op zondag 18 februari 2018 13:50 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mogelijk dat mijn chronisch gedoe tegenwerkt. Dat kan ook.
Nu echt weg.
Oant letter.
Ik was al wakker maar kwam er vanmorgen achter dat ik geen koffie meer had. Paniek dus, maar even thee gedronken om toch iets te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Komt wel goed.quote:Op zondag 18 februari 2018 14:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik blijf 50 punten minder dan Aloa hebben
Dat kan ik fixen maar daar moet wel iets tegenover staan natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2018 14:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik blijf 50 punten minder dan Aloa hebben
iets alsquote:Op zondag 18 februari 2018 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan ik fixen maar daar moet wel iets tegenover staan natuurlijk
1 | 'aloa' => 'sexy_lexy_83' |
Nee, zo:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | <?php $user_mapping = array( 'LLgetikt' => 'Borrelnootje00', 'bondage' => 'Sexy_Lexy_83' ); foreach($user_mapping as $k => $user_map) { if(isset($user_score_list[$k]) && isset($user_score_list[$user_map])) { $user_score_list[$user_map] += $user_score_list[$k]; unset($user_score_list[$k]); } } ?> |
Wanneer? Nu ff niet hoor Pffquote:Op zondag 18 februari 2018 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan ik fixen maar daar moet wel iets tegenover staan natuurlijk
Ze vroeg om 50, dit is meerquote:Op zondag 18 februari 2018 14:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat scheelt ook niet op qua puntjes
Nee, zo worden de punten van bondage bij jou opgeteld.quote:Op zondag 18 februari 2018 14:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh we dachten dat je onze posities omwisselde ik sta hoger dan jou
Nee, ik geef mijn punten aan jou. Ik doe het immers toch niet voor puntjes dus voor mij boeit dat niet.quote:Op zondag 18 februari 2018 14:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh we dachten dat je onze posities omwisselde ik sta hoger dan jou
quote:Op zondag 18 februari 2018 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik geef mijn punten aan jou. Ik doe het immers toch niet voor puntjes dus voor mij boeit dat niet.
2 te weinig om echt fantastisch te zijnquote:Op zondag 18 februari 2018 15:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb er toch nog 254 gescoord, dat gaat wel helpen.
Klopt, maar daarvoor is nog geen datum geplandquote:Op zondag 18 februari 2018 15:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Enne we hebben nog een afspraak staan remember
Komt vanzelf, geef het even. 450 zou nog beter zijn maar geen idee of ik dat ooit ga halen.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:02 schreef devzero het volgende:
[..]
2 te weinig om echt fantastisch te zijn
B pleasequote:
Bekijk deze maar eens. Bewijs dat we in een simulatie leven:quote:
Klopt maar dat komt wel goedquote:Op zondag 18 februari 2018 15:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor is nog geen datum gepland
En deze niet te vergeten:quote:Op zondag 18 februari 2018 15:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Bekijk deze maar eens. Bewijs dat we in een simulatie leven:
Wat een tijd voor mensen die game developer willen worden.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:07 schreef bondage het volgende:
[..]
En deze niet te vergeten:
This is NOT Real Life! The Future of Gaming Never Looked so Good « 2017 Futuristic Game Engine Tech
En ja, misschien leven we wel in een simulatie, wie zal het zeggen...
Je kunt de tools gratis downloaden, dat is het mooie ervan. Iedereen die een fatsoenlijke PC bezit kan hiermee aan de slag.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:09 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wat een tijd voor mensen die game developer willen worden.
Wat nog wel heel moeilijk zal zijn is de interactie met al die elementen. Bijvoorbeeld brekende takken als je erover heen loopt, knarsende blaadjes, etc en dan niet breken op een van te voren bepaalde plaats. Dan zou het echt perfect zijn.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt de tools gratis downloaden, dat is het mooie ervan. Iedereen die een fatsoenlijke PC bezit kan hiermee aan de slag.
Kost niets. Echter als je een game gaat maken en verkopen moet je een bepaald percentage afdragen. Maar dat is ook logisch natuurlijk. Vind het een mooi model, zo kan iedereen die het wil proberen ermee aan de slag en is het niet naar verwachting heeft het ook niets gekost.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:10 schreef _--_ het volgende:
UE heb ik ook gedownload samen met Fortnite. Alleen weet ik niet wat ik ermee moet.Die programma kost toch fucking veel geld?
Ik zou er tijd aan willen besteden, maar het zal vast een eeuwig kosten voordat ik in bovenstaande niveau's ben.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Kost niets. Echter als je een game gaat maken en verkopen moet je een bepaald percentage afdragen. Maar dat is ook logisch natuurlijk. Vind het een mooi model, zo kan iedereen die het wil proberen ermee aan de slag en is het niet naar verwachting heeft het ook niets gekost.
Valt best mee hoe moeilijk het is, zie deze bijvoorbeeld:quote:Op zondag 18 februari 2018 15:16 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik zou er tijd aan willen besteden, maar het zal vast een eeuwig kosten voordat ik in bovenstaande niveau's ben.Overigens heb ik er niet eens tijd voor. FOK! gaat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |