best knapquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:02 schreef DaMart het volgende:
Ik zit er ook nog in.
Dacht dat ik alle punten op Stine had gezet maar blijkbaar had ik helemaal niks ingevuld.
quote:
Een van jullie wint het bordspelquote:De kanshebbers met maximale punten na afl. 7
> Texelonia
> Loekie1
> Sherlock_Holmes
> Madhouse11
> noodgang
> Nizno
> mizzsylver
> jcdragon
Ik moet zeggen dat ik nu ook overal aan twijfelquote:Op zaterdag 17 februari 2018 21:53 schreef Nizno het volgende:
ik zit er nog gezellig in.
En zo gezellig kruip ik nu ook in de Jan tunnel.
Ik geloof toch wel dat ik goed zit
Ik heb het bordspel al, dus is het niet erg dat ik mijn punten kwijt benquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah ripquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:17 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb het bordspel al, dus is het niet erg dat ik mijn punten kwijt ben
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ik de props maar win: MOL / [WIN!] Beantwoord de vraag en win een WIDM-bordspel of WIDM-props!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaah ripMaar wat dat betreft ook niet vreselijk dan
Ik heb hem ook al dus het boeide mij ook niet zoEn ik heb het zelf geregeld dus zou beetje raar zijn als ik dan zelf zo'n prijs in ontvangst neem
Maar dan had het Emilio moeten zijn en dan had ik gewonnen
Good luckquote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Zolang ik de props maar win: MOL / [WIN!] Beantwoord de vraag en win een WIDM-bordspel of WIDM-props!
Denk niet dat ik zal winnen. Heb in het verleden heel wat punten op Loes en Stine ingezet.quote:
quote:
Wat ik Jan gisteravond (niet) zag doen brengt mij ineens op het stukje dat mijn wilde gok bij afl 1 toch wel eens de juiste kan zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nu ook overal aan twijfelga het hele seizoen opnieuw kijken met het oog op deze 4. Eindelijk weer een seizoen waarbij ik gewoon écht niet weet wie het is
Maarreeehh, als 't Jan is he, dan win je dus toch gewoon het bordspel![]()
Ja, eigenlijk is dat ook wel jammer. Ik dacht ik doe eens een keer gokken op 1 persoon vanaf afl 1. Ook ivm de bonusquote:Op zondag 18 februari 2018 07:50 schreef Madhouse11 het volgende:
Zonde dat ik de 1e aflevering op iemand anders punten heb ingezet, anders had ik echt maximaal gescoord.
Wies eruit gegaan heequote:
Welk bordspel?quote:
Me too, ik denk dat wij ex aequo eindigen. heb je ook twee spellen Moira?quote:Op zondag 18 februari 2018 07:50 schreef Madhouse11 het volgende:
Zonde dat ik de 1e aflevering op iemand anders punten heb ingezet, anders had ik echt maximaal gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop