Euh, is al weken aan het stijgen. Staat nu sinds vanmorgen een beetje stil, maar da's pas 1 dagje.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Heb je paniek jongen? Met je gescheld. Sell walls doorbreek je naar verloop van tijd. Bij VEN is 6 dollar al weken een wall die niet te slopen blijkt.
Geloof best dat we er ook gaan komen. Maar nogmaals, dit is geen coin die eoy even met gemak 50 dollar gaat halen. Er komt al zand in de motor van de VEN trein op 6 dollar. En dat terwijl zijn thuishaven China op het moment volop crypto inslaat.
Lieve jongen, die deal win ik met gemak. Ga Droppie geen 500 VEN afpakken op een weddenschap die hij niet kan winnen. Die jongen is een luchtfietser met zijn 300 dollar per VEN gezwam. Die moet ik tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:
klopt anders is het straks ook nog Manzonderhoofdquote:Op zondag 18 februari 2018 00:50 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Lieve jongen, die deal win ik met gemak. Ga Droppie geen 500 VEN afpakken op een weddenschap die hij niet kan winnen. Die jongen is een luchtfietser met zijn 300 dollar per VEN gezwam. Die moet ik tegen zichzelf in bescherming nemen.
Jouw leven is een ander verhaal inderdaad. Daar moeten we maar beter geen grappen over maken.
Hij gaat ook zeker nog wel stijgen. Tot 12 dollar:)quote:Op zondag 18 februari 2018 00:50 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Euh, is al weken aan het stijgen. Staat nu sinds vanmorgen een beetje stil, maar da's pas 1 dagje.
Haha, pas op! Kan je hebben;)quote:Op zondag 18 februari 2018 00:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
klopt anders is het straks ook nog manzonderhoofd
Mjah, nu zeg je weer iets anders. Dat doe jij steeds. Ergens anders over beginnen.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:51 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Hij gaat ook zeker nog wel stijgen. Tot 12 dollar:)
quote:Op zondag 18 februari 2018 00:52 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Haha, pas op! Kan je hebben;)
Lieve schat, jij lult uit je nek.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Heb je paniek jongen? Met je gescheld. Sell walls doorbreek je naar verloop van tijd. Bij VEN is 6 dollar al weken een wall die niet te slopen blijkt.
Geloof best dat we er ook gaan komen. Maar nogmaals, dit is geen coin die eoy even met gemak 50 dollar gaat halen. Er komt al zand in de motor van de VEN trein op 6 dollar. En dat terwijl zijn thuishaven China op het moment volop crypto inslaat.
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen he. Net zeg je nog dat ie is teruggevallen van 9,5, nu is 6 een niet te slopen wall.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je hoeft niet te verkopen. Hij gaat zeker nog stijgen. Tot 12 dollarquote:Op zondag 18 februari 2018 00:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lieve schat, jij lult uit je nek.
Dieptepunt van deze crash was 6 februari, toen was VeChain $2.65. Nu is het zondag 18 februari en zijn wij dus 18-6=12 dagen verder. Volg je mij nog?
VeChain is nu op dit momnt $5.95. $5.95/$2.65=224.5% stijging. Still with me?
Wanneer was de eerste keer dat VeChain in de afgelopen dagen de $6 aantikte? Vrijdag 16 februari, vandaag is het 18 februari, 18-16=2, dus OH MY GOD VeChain komt al 2 dagen niet boven de $6 uit.
Ik ga meteen verkopen.
En nou terug je hok in lelijke trol of kom met feiten en daadwerkelijke cijfers in plaats van je lelijk onderbuik gevoelens.
Prima. Ik ga er even van uit dat je geen tijdsbesef hebt, want je weet het verschil tussen 2 dagen en (2) weken al niet. Ik kan dan niet van je verwachten dat je weet waar je het over hebt m.b.t. EOY.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:55 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Je hoeft niet te verkopen. Hij gaat zeker nog stijgen. Tot 12 dollar
Slaap lekker met je sekspop ! ( die rapper Sjors net vol heeft geblaft )quote:Op zondag 18 februari 2018 00:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
Lekker slapen. Mijn voorspelling voor morgen half 9:
VEN 6.20 dollar
BTC 11500 dollar
ADA -> Looks very bullish for next hours
De fuck ouwequote:Op zondag 18 februari 2018 01:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Slaap lekker met je sekspop ! ( die rapper Sjors net vol heeft geblaft )
Ik zal de wijsheid van (sommige) maten met je delen... Doe er je voordeel mee:quote:Op zondag 18 februari 2018 00:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Is terug gevallen van 9.5 dollar ouwe reus. Is niet dat het alleen maar een grote succes story is. Als het event komende week een sell the news feestje wordt kunnen we allemaal wel is van een koude kernis thuis gaan komen.
Vind het al typisch dat die weer niet door de 6 dollar gaat.
Wat een haatquote:Op zondag 18 februari 2018 00:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Waar bitcoin door het dak gaat blijft VEN moeite houden met zijn 6 dollar grens.
Wanneer gaat Waves nou eens moonen?quote:Op zondag 18 februari 2018 03:45 schreef MaGNeT het volgende:
In dit tempo tikken we komende week al de $12.000 aan en dat zou pas in week 3 van maart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |