Minder blowen hielp bij mij...quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, cryptocurrency is na voetbal en een goede pistolet de belangrijkste bijzaak ter wereld. Nu zoek ik iets om mijn geheugen te versterken. Iemand tips?²
JE ziet dat ze nu even weer leeg getrokken worden (meeste dan) en straks trekt het hopelijk weer bij.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of de meeste altcoins zullen volgen, maar ik geloof dat dat wel goed kan komen.
Nog minder? Ik blow al niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:56 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Minder blowen hielp bij mij...
Echt niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:52 schreef Chaes het volgende:
BTC inmiddels > $11,000 op Kraken. Andere exchanges volgen zo wel I guess.
Nu wel ja. Op de tijd van jouw post niet. Liegert.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:06 schreef Chaes het volgende:
[..]
https://gyazo.com/a30b7310001d8743101c3b11aeaede92
Toen ik postte was ie op Kraken al $11,006 (wat ik dus aangaf).quote:Op zondag 18 februari 2018 00:08 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nu wel ja. Op de tijd van jouw post niet. Liegert.
Helemaal niet kneusje.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:10 schreef Chaes het volgende:
[..]
Toen ik postte was ie op Kraken al $11,006 (wat ik dus aangaf).
Noob
waar is die opeens gebleven ?quote:Op zondag 18 februari 2018 00:10 schreef Weissmania het volgende:
er was eens...
iemand die zei dat btc nooit boven de 10k zou komen
never nooit meer
bijna alle alts gaan langzaam naar beneden.....quote:Op zondag 18 februari 2018 00:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Waar bitcoin door het dak gaat blijft VEN moeite houden met zijn 6 dollar grens.
VEN de munt die het papier geweldig doet, alles eraan is perfect, behalve de prijs😂quote:Op zondag 18 februari 2018 00:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Waar bitcoin door het dak gaat blijft VEN moeite houden met zijn 6 dollar grens.
Kunnen we in de OP geen droeftoeter/troll lijst maken?quote:Op zondag 18 februari 2018 00:20 schreef Kyran het volgende:
Reageer gewoon eens niet op die droeftoeter man. Hij heeft serieus issues
Kus!quote:Op zondag 18 februari 2018 00:20 schreef Kyran het volgende:
Reageer gewoon eens niet op die droeftoeter man. Hij heeft serieus issues
ja 1.5/ 2 weken terug op 2.75......nu op bijna 6quote:Op zondag 18 februari 2018 00:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
VEN de munt die het papier geweldig doet, alles eraan is perfect, behalve de prijs😂
Waardes in dollars vind ik niet echt relevant, het gaat in deze markt voorlopig nog steeds om btc waarde.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik ben voorquote:Op zondag 18 februari 2018 00:23 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kunnen we in de OP geen droeftoeter/troll lijst maken?
Ik zeg toch VEN doet t perfect, theoretisch zijn de uitzichten perfect.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:24 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja 1.5/ 2 weken terug op 2.75......nu op bijna 6
shitcoin
shit partnerships
shit supply chain
shit event volgende week
shit gratis Thor tokens Q2
en alle troll tyfuskneusjes in dit topic zijn ook SHIT![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 00:24 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja 1.5/ 2 weken terug op 2.75......nu op bijna 6
shitcoin
shit partnerships
shit supply chain
shit event volgende week
shit gratis Thor tokens Q2
en alle troll tyfuskneusjes in dit topic zijn ook SHIT![]()
Ben je dom of doe je alsof? Sorry hoor, bijna geen enkele alt coin is terug op ATH, dus je bent of aan het trollen en doen alsof je domt bent of je bent dom. Kies maar.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg toch VEN doet t perfect, theoretisch zijn de uitzichten perfect.
Vind het allleen vreemd dat ie niet echt stijgt met BTC.
4 weken terug 9$ weet je nog?
Is terug gevallen van 9.5 dollar ouwe reus. Is niet dat het alleen maar een grote succes story is. Als het event komende week een sell the news feestje wordt kunnen we allemaal wel is van een koude kernis thuis gaan komen.quote:
een mongool of een trollquote:Op zondag 18 februari 2018 00:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je alsof? Sorry hoor, bijna geen enkele alt coin is terug op ATH, dus je bent of aan het trollen en doen alsof je domt bent of je bent dom. Kies maar.
NEO tikte bijna $200 aan voor de crash,staat op $135, shitcoin.
ETH heeft op $1400 gestaan, nu $970, shitcoin.
ICX heeft $10 aangetikt net voor crash, nu $5.40, shitcoin.
Edit: Oh ja, Bitcoin is ook een shitcoin, ooit de $20.000 aangetikt, nu met moeite de $11.000. Droeftoetercoin.
Zeg toch niet dat t shitcoin is😂quote:Op zondag 18 februari 2018 00:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je alsof? Sorry hoor, bijna geen enkele alt coin is terug op ATH, dus je bent of aan het trollen en doen alsof je domt bent of je bent dom. Kies maar.
NEO tikte bijna $200 aan voor de crash,staat op $135, shitcoin.
ETH heeft op $1400 gestaan, nu $970, shitcoin.
ICX heeft $10 aangetikt net voor crash, nu $5.40, shitcoin.
Edit: Oh ja, Bitcoin is ook een shitcoin, ooit de $20.000 aangetikt, nu met moeite de $11.000. Droeftoetercoin.
weet je niet wat sell walls zijn ????quote:Op zondag 18 februari 2018 00:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Is terug gevallen van 9.5 dollar ouwe reus. Is niet dat het alleen maar een grote succes story is. Als het event komende week een sell the news feestje wordt kunnen we allemaal wel is van een koude kernis thuis gaan komen.
Vind het al typisch dat die weer niet door de 6 dollar gaat.
Dus volgens jou is maximale waarde $6? Waarom heb je het dan nog? Staat nu op $5.95, verkopen is dan toch mooi?quote:Op zondag 18 februari 2018 00:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg toch niet dat t shitcoin is😂
Heb er zelf ook 2K van, het is wel een relaxte coin, denk alleen dat t zo blijft.
Rustige stijgingen, dalinkje na rebranding en weer rustig naar 6$.
Hoop op meer tho
Heb je paniek jongen? Met je gescheld. Sell walls doorbreek je naar verloop van tijd. Bij VEN is 6 dollar al weken een wall die niet te slopen blijkt.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:41 schreef Predator38 het volgende:
[..]
weet je niet wat sell walls zijn ????
jij bent ook een domme mongool
Nee 6$ is niet max, dat is niet wat ik denk.quote:Op zondag 18 februari 2018 00:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dus volgens jou is maximale waarde $6? Waarom heb je het dan nog? Staat nu op $5.95, verkopen is dan toch mooi?
liever doen plsquote:Op zondag 18 februari 2018 00:45 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Heb je paniek jongen? Met je gescheld. Sell walls doorbreek je naar verloop van tijd. Bij VEN is 6 dollar al weken een wall die niet te slopen blijkt.
Geloof best dat we er ook gaan komen. Maar nogmaals, dit is geen coin die eoy even met gemak 50 dollar gaat halen. Er komt al zand in de motor van de VEN trein op 6 dollar. En dat terwijl zijn thuishaven China op het moment volop crypto inslaat.
We hebben dr weer een pareltje bij in het topic hoor. Houd je je computertijd in de gaten? De andere patiënten willen er ook nog op zoquote:Op zondag 18 februari 2018 00:39 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Is terug gevallen van 9.5 dollar ouwe reus. Is niet dat het alleen maar een grote succes story is. Als het event komende week een sell the news feestje wordt kunnen we allemaal wel is van een koude kernis thuis gaan komen.
Vind het al typisch dat die weer niet door de 6 dollar gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |