Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik heb gewoon nu bij m'n ouders minder beleg dan thuis op kamers. Drama
Moet wel nu anders heb ik niet genoeg tijd om het te laten zakken voor het avondeten.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chips om kwart voor 12 's ochtends?
Omelet met spinazie en geitenkaas is chillerquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga ei met spek bakken. Redelijk chill als je brak bent kan ik jullie vertellen.
act.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijf het apart vinden dat sablikova zo blij hiermee is.
Zo verfijnd ben ik helaas niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Omelet met spinazie en geitenkaas is chiller
SOOOOOWWWWquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:49 schreef marcodej het volgende:
Sablikova, de Anne Frank van het schaatsen.
Watquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:49 schreef marcodej het volgende:
Sablikova, de Anne Frank van het schaatsen.
Iedereen die dat doet moeten ze de medalje meteen weer afpakken.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:50 schreef marcodej het volgende:
Tering, die Visser doet ook al mee aan die domme hype.
Lekker flesje champagne manquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:50 schreef marcodej het volgende:
Lekker gesponsord flesje bubbles.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:50 schreef marcodej het volgende:
Het zou haar zus kunnen zijn geweest, uiterlijktechnisch gezien.quote:
Tja als je zelf niks meer verwacht na al die blessures lijkt me zilver nog wel een meevaller.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijf het apart vinden dat sablikova zo blij hiermee is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |