In China is Sjinkie nu trouwens een held want die hebben ook de pest aan Zuid-Koreaquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:24 schreef maxi-mus het volgende: [..] Sinds die hetze tegen Sjinkie mag Noord-Korea van mij dat hele land van de kaart vegen.
Heb eens met hen samen moeten werken. Het zijn stuk voor stuk compleet onverstaanbare debielen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:25 schreef skysherrif het volgende:
Korea is geen primitief volk, maar zeker wel een heel raar volk.
Dat is wel te zien aan K pop of hun TV reclames.
Beetje Japan-light inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:25 schreef skysherrif het volgende:
Korea is geen primitief volk, maar zeker wel een heel raar volk.
Dat is wel te zien aan K pop of hun TV reclames.
Miauw.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:26 schreef DeLuna het volgende:
Dat heeft niks met mijn haat voor Ter Mors te maken. Ik heb Schulting en Van Kerkhof (nu helemaal na haar medaille) gewoon hoger zitten.
Ik kan dan voor de 1000m ook zeggen dat ik Leenstra beter vind maar daar had ik Ter Mors gewoon verwacht qua niveau.
beetje uitgezakte reet volgens mijquote:
Is inderdaad erg moeizaam met die luiquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Heb eens met hen samen moeten werken. Het zijn stuk voor stuk compleet onverstaanbare debielen.
Ik kan heus nog wel onderscheid maken tussen de sport zelf en iemands persoonlijkheid.quote:
Nietquote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan heus nog wel onderscheid maken tussen de sport zelf en iemands persoonlijkheid.
die kont?quote:
Genoeg andere debielen.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:30 schreef skysherrif het volgende:
Gelukkig geen voice4ever ofzo nu in het topique.
Kutnijd! Kutnijd! Kutnijd!quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan heus nog wel onderscheid maken tussen de sport zelf en iemands persoonlijkheid.
Ter Mors heeft geen slechte persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 11:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ter Mors heeft geen slechte persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |